Νέα

Eurovision 2009

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgospapa
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 880
  • Εμφανίσεις 36K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
γαμιεται πατοκορφα το αρχιδι
η αζερα επρεπε να τους σαρωσει
ευρωβυζι φανς τον παιρνετε :2funny:
αυριο θα ριξουμε πολυ γελιο με τις αναλυσεις στην τηλεοραση
τύπε,

και η Ουκρανίδα που ψήφισα εγώ, τ' αρχίδια μου πήρε.

Conspiracy πανευρωπαϊκό οι πουστάρες όλες... :blowup:
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
σακη πες αλευρι
ο πουλος σε γυρευει  :birdman: :grin:

ρεσιταλ παπαρολογιας απ'τις μαγγιρες,κουτσομπολια και χαζογελακια συνεχεια

εχει να πεσει γελιο με τα κουτσομπολιστικα που θα'ναι μεσα στην κλαψα και θα ψαχνουν να βρουν τα αιτια της ηττας... :2funny:
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
γαμιεται πατοκορφα το αρχιδι
η αζερα επρεπε να τους σαρωσει
ευρωβυζι φανς τον παιρνετε :2funny:
αυριο θα ριξουμε πολυ γελιο με τις αναλυσεις στην τηλεοραση


πηραμε αυτο που λεει το πρωτο τηλεφωνημα ,καλα αυτη η αδερφη ο Νορβηγος το εχει συνηθισει  ;)
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206

Carlos

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
2.302
Κριτικές
12
Like
2
Πόντοι
2.945
Η το καλύτερο θα ταν να στείλουμε ντουέτο τη Σάσα Μπάστα και τη Τζούλια Αλεξανδράτου!!Τις φαντάζομαι και τις 2 ντουέτο με κάνα σεξυ πρόστυχο φόρεμα και όλο το κοινό να επιδίδεται σε χειρονακτική εργασία


....ετσι , ετσι ....αυτες ειναι γυναικες , οχι  οι  καλικαντζαροι  οπως  οι Μαγγιρες....αληθεια αν τις πετυχαινατε  σε κανενα  στουντιο , θα τις  παιρνατε ??
       Να   δω  πως  θα  δικαιολογηθει  γαι  το  καζο  ο  σουπερ ντουπερ μανατζερ  Τζωνυ Καλημερης  κι  ολο το υπολοιπο αδελφατο  των καναλιων  που  το ειχαν αναγαγει σε εθνικη υποθεση......
       

 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
τύπε,

και η Ουκρανίδα που ψήφισα εγώ, τ' αρχίδια μου πήρε.

Conspiracy πανευρωπαϊκό οι πουστάρες όλες... :blowup:
οπως λεει και ο γεωργιου ολο το αδερφατο των ιπποτων μαζευτηκε :2funny:
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
καλύτερα πασχάλη- γουίλιαμς - αργυράκη- τόλη...

Δεν ειναι άσχημη η πρότασή σου

μπορουμε να στειλουμε τραγουδιστή-τραγουδι πακέτο απο παλαιότερους διαγωνισμους;

σκεφτόμουν κάτι σε Ελπιδα και Σωκράτη εσυ σουπερ σταρ

Ουτε προμο τουρ ουτε τιποτα. Ετοιμο απο το ράφι τσουπ τελος
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ισπανία: ένας βαθμός

Βέλγιο 5 βαθμοί

Λευκορωσία: 5 βαθμούς

Μάλτα: 7

Γερμανία: 6

Τσεχία: 0

Σουηδία: 2

Ισλανδία: 0

Γαλλία: 0

Ισραήλ: 0

Ρωσία: 4

Λετονία: 0

Μαυροβούνιο: 2

Βοσνία Ερζεγοβίνη: 0

Ανδόρα: 0

Φινλανδία: 0

Ελβετία: 2

Βουλγαρία: 12

Λιθυουανία: 0

Ηνωμένο Βασίλειο: 5

ΠΓΔΜ: 0

Σλοβακία: 0

Η Ελλάδα έδωσε το 12άρι της στο Ηνωμένο Βασίλειο

Βοσνία Ερζεγοβίνη 5

Ουκρανία: 0

Τουρκία: 0

Αλβανία: 12

Σερβία: 6

Κύπρος: 12

Πολωνία: 0

Ολλανδία: 1

Εσθονία: 0

Κροατία: 7

Πορτογαλία: 0

Ρουμανία: 8

Ιρλανδία: 0

Δανία: 0

Μολδαβία: 0

Σλοβενία: 4

Αρμενία: 10

Ουγγαρία: 4

Αζερμπαϊτζάν: 0

Νορβηγία: 0

 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
βασιμες πληροφοριες απ'τη μοσχα αναφερουν οτι το πισω μερος του παντελονιου του ρουβα απεκτησε ενα καφετι χρωμα μετα το τελος της ψηφοφοριας
  :2funny: :2funny:
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
11
Πόντοι
66
Μήπως να στείλουμε αυτό το μαλακισμένο τη Ζέτα Κοντοψώλια, πως τη λένε?
 

Ψωριάρης

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
3.590
Κριτικές
9
Like
25
Πόντοι
16
Μπορουμε να στειλουμε ξανά βόσσου-μικρουτσικο;

Δεν έχουν πεθάνει αυτοί ?

οι Μαγγιρες....αληθεια αν τις πετυχαινατε  σε κανενα  στουντιο , θα τις  παιρνατε ??

blink.gif


 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
αν ηταν μέσα τα αδέρφια μας οι σέρβοι και οι κύπριοι και ειχαμε αλλα 2 δωδεκάρια, παλι πουλο θα παιρναμε ε;

Καλα κανεις δε σκέφτηκε να ρίξει καθαρτικό στο νερο του νορβηγου;

Κανεις δε βλέπει μπασκετ απο όλους αυτους;
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom