Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κέρδισαν οι αχώνευτοι...
Δε μπορούν να έχουν κανένα τραυματισμό;;
Δε λέω κάτι σοβαρό, από ένα διάστρεμμα Ναβάρο & Γκασόλ.
Κέρδισαν οι αχώνευτοι...
Δε μπορούν να έχουν κανένα τραυματισμό;;
Δε λέω κάτι σοβαρό, από ένα διάστρεμμα Ναβάρο & Γκασόλ.
52-52 τελος τριτης περιοδου... Θα καταφερουν να αποκλειστουν με τρεις ηττες?Πάμε για χρυσό ή είναι πολύ νωρίς?
Πάντως οι Ισπανοί αν ζορίζονται τόσο και συνεχίσουν να είναι ντεφορμέ, το πιο πιθανό είναι να μην τους συναντήσουμε πουθενά στο ευρωμπάσκετ. όλο και κάποια κωλοπετινίτσα θα τους αποκλείσει κατά λάθος.
Μέχρι στιγμής πάντως είμαστε μακράν η πιο φορμαρισμένη ομάδα του τουρνουά, και χωράει και βελτίωση!
Έλα ρε Σόφο κτήνος γάμησέ τα όλα![]()

μετα την εθνικη παχαινει παντα τυπεΚαι το Χειμώνα θα τον πάρει ο Γιαννάκης...![]()
![]()
![]()
![]()
μετα την εθνικη παχαινει παντα τυπε
Δείτε που είχε φτάσει και που είναι τώρα. :o
![]()
http://[URL unfurl="true"]www2.pictures.gi.zimbio.com/Olympics+Day+6+Basketball+Ah8SO1bQG3Il.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.euroleague.net/resourceserver/18598/27097484-a149-4f4f-9c82-02d851d678b6/62f/rglang/en-US/filename/sofoklis-schortsanitis-olympiacos.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/ast/cov/et/eth10_2009_8_11_20_23_53_b.jpg[/img[/URL]]
Τα έχανε σταδιακά ο τύπος.
Μιλάμε για τρελή αλλαγή. :headbang3:
[/quote]ποιο ωραιος ηταν πριν ρε τυπε :2funny:
αυριο εχει ωραια παιχνιδια τυπε

και με τον γκερσον τα ιδια εκανεγιατί? η "γαλανόλευκη" του ανοίγει την όρεξη??? ο ΜΑΛΑΚΑΣ φταίει σου λέω!
και με τον γκερσον τα ιδια εκανε
μονο με τον καζλαουσκας δεν γινεται αυτο
λες να τον ξαναπαρετε να παιζει ο σοφο?να η λυση
λέω ότι ο σαβασμός εμπνέεται ή επιβάλλεται! Και ο "Δράκος" δεν είναι άξιος για κανένα από τα δύο
Τύπε, μήπως με το Γιαννάκη είσαι λίγο υπερβολικός?
Και εγώ έτσι έλεγε μόλις τελείωσαν οι περσινοί τελικοί αλλά φέτος έχει ξεγράψει ήδη τη χρονιά?
ΟΚ, ξέρουμε ότι δεν είναι κανας φανταστικός και ανεπανάληπτος προπονητής αλλά τα έχεις βάψει μαύρα εντελώς?
![]()