Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η γαμιολα ο Μαγιστρος καθαρισε παλιΕβαλαν γκολ οι Ουκρανοι![]()
![]()
![]()
Είχα 1 στα 8 στις προβλέψεις μου.. Μιλάμε έσκισαΑς γράψω και εγώ την γνώμη μου (μεχρι τωρα )για το Euro…
Καταρχάς για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κάτσει να δω όλα τα παιχνίδια των ομίλων αλλά έχω δει κάμποσα . Τώρα λοιπόν που τελείωσε η πρώτη φάση του Euro και περνάμε στα νοκ-ουτ θα κάνω και εγώ την δίκη μου πρόβλεψη για τα ζευγάρια … Έχουμε και λέμε :
1) Βέλγιο- Πορτογαλία: Ωραίο ματσάκι καταρχας και αμφίρροπο καθώς και οι δυο ομάδες έχουν ποιότητα, και πριν ξεκινήσει το euro τις πίστευα και τις δυο ομάδες ότι θα φτάσουν μακριά στην διοργάνωση . Παρόλα αυτά αφού έτυχε να παίξουν μαζί θεωρώ (με κάθε επιφύλαξη) ότι θα περάσει η Πορτογαλία καθώς πιστεύω ποιο πολύ τους Πορτογάλους στα νοκ-ούτ σε σχέση με το Βέλγιο .
2)Ιταλία - Αυστρία : Παρόλο που οι Αυστριακοί είναι συμπαθητική ομάδα προφανώς και πιστεύω (όπως φαντάζομαι και όλος ο κόσμος ) ότι θα περάσει η Ιταλία .
3)Γαλλία- Ελβετία : Φαντάζομαι δεν χρειάζεται καν ανάλυση αυτό το ζευγάρι . Η Γαλλία απλά έχει το καλύτερο ρόστερ στο τουρνουά και είναι το νούμερο ένα φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου .
4) Κροατία-Ισπανία : Ένα επίσης αμφίρροπο ματς από την άποψη ότι η Κροατια δεν έχει σχέση με την ομαδάρα που έφτασε στον τελικό του Μουντιάλ το 2018, ενώ οι Ισπανοί προφανέστατα δεν έχουν καμία σχέση με την Ισπανία των προηγούμενων ετών . Πιστεύω (με κάθε επιφύλαξη πάντα ) ότι θα περάσουν οι Κροάτες μόνο και μόνο επειδή έχουν τον Μοντριτς
5)Σουηδία - Ουκρανία : Επίσης ένα αμφίρροπο ματς. Από την μια οι Σουηδία βγήκε πρώτη στον όμιλο της ενώ η Ουκρανία
πέρασε ως καλύτερη τριτη αλλά ήταν μάχιμη στον όμιλο της. Θα πω εντελώς στην τύχη ότι θα περάσει η Σουηδία .
6)Αγγλία - Γερμανία : Απλά μια μάρσαρα. Μπορεί οι Γερμανοί να κόντεψαν να αποκλειστούν απόψε, μπορεί να γίνεται αυτό το ματς στο Wembley , αλλά θα πω (ίσως λανθασμένα) ότι θα περάσει η Γερμανία μόνο και μόνο επειδή έχουμε συνηθίσει εδώ και χρόνια η Αγγλία να είναι ομάδα loser.
7)Ολλανδία - Τσεχία: Προφανέστατα το φαβορί είναι η Ολλανδία παρότι οι Τσέχοι έδειξαν καλό πρόσωπο στον όμιλο τους .
8) Ουαλία-Δανία : Θα πω Ουαλία μόνο και μόνο επειδή δεν περίμενα η Ουαλία να είναι τόσο καλή στον Όμιλο της και επίσης η Δανία αντίστοιχα δεν με ενθουσίασε αντίστοιχα στον δικό της όμιλο .

Ναι γιατι οι Γαλλοι ειχαν μαγεψει με την αποδοση τους και απορησαμε ολοι πώς αποκλειστηκανΕίχα 1 στα 8 στις προβλέψεις μου.. Μιλάμε έσκισα
Παντως από όλα τα ματς το μόνο που ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω είναι ο αποκλεισμός των Ολλανδών και κυρίως των Γάλλων![]()
Χωρις Ντε Μπρόινε και Αζαρ δεν υπαρχει ομαδα Βελγιο, τελειωνουν τωραιταλι/βελγιο- δανια ο τελικος
Στο Ιταλία-Ισπανία να δούμε τι θα γίνει.Εχμ, τι λεγαμε για τους Αγγλους?
Loosers ε?
Με Ουκρανια τωρα.
Και μετα με Δανία (ή Τσεχια).
Οταν σας ελεγα οτι ολο το προγραμμα ειναι φτιαγμενο για να το παρουν οι Αγγλοι, με δουλευατε.
Μακαρι βεβαια να τους κανουν την κηδεια οι Δανοι, για να πληρωθω και την στοιχηματαρα μου, αλλά μαλλον ειναι η ωρα τους πλεον.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Χωρις Ντε Μπρόινε και Αζαρ δεν υπαρχει ομαδα Βελγιο, τελειωνουν τωρα
Τον πηρε ο υπνος μαλλον,αλλιως θα χαμε 3-3 και πεναλτι.η γαμιολα ο Μαγιστρος καθαρισε παλι![]()
Ας κάνω και μια πρόβλεψη για τα προημιτελικά (για να δούμε τι θα πιάσουμε )Είχα 1 στα 8 στις προβλέψεις μου.. Μιλάμε έσκισα
Παντως από όλα τα ματς το μόνο που ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω είναι ο αποκλεισμός των Ολλανδών και κυρίως των Γάλλων![]()
Δεν μάγεψε αλλά το να αποκλειστεί από την Ελβετία είναι κάτι που λες απλά δεν γίνεταιΝαι γιατι οι Γαλλοι ειχαν μαγεψει με την αποδοση τους και απορησαμε ολοι πώς αποκλειστηκαν
κούνια που σε κούναγε ότι δεν υπάρχει ομάδα Βέλγιο χωρίς Ντε Μπρόινε και Αζαρ. Και υπάρχει Ιταλία με τους Ιμόμπιλε και Βεράτι ?Εχμ, τι λεγαμε για τους Αγγλους?
Loosers ε?
Με Ουκρανια τωρα.
Και μετα με Δανία (ή Τσεχια).
Οταν σας ελεγα οτι ολο το προγραμμα ειναι φτιαγμενο για να το παρουν οι Αγγλοι, με δουλευατε.
Μακαρι βεβαια να τους κανουν την κηδεια οι Δανοι, για να πληρωθω και την στοιχηματαρα μου, αλλά μαλλον ειναι η ωρα τους πλεον.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Χωρις Ντε Μπρόινε και Αζαρ δεν υπαρχει ομαδα Βελγιο, τελειωνουν τωρα
και αυτό μπορεί να γίνει. Αφού έβγαλαν τους Γάλλους γιατί να μη βγάλουν και τους Ισπανούς τώρα που παίρνουν αυτοπεποίθηση....Δεν μάγεψε αλλά το να αποκλειστεί από την Ελβετία είναι κάτι που λες απλά δεν γίνεται
Ε τωρα μαλλον θα τα πιασεις ολαΑς κάνω και μια πρόβλεψη για τα προημιτελικά (για να δούμε τι θα πιάσουμε )
1) Βέλγιο - Ιταλία : Η λογική λέει ότι θα περάσει το Βέλγιο αλλά εγώ πιστεύω την Ιταλία καθώς μπορεί να μην έχει την ποιότητα του Βελγιου αλλά έχει έναν γαματο τερματοφύλακα . Καλούς αμυντικούς , τίμιους μέσους και έναν φιλότιμο Ιμομπιλε στην επίθεση . Είναι γενικά ομάδα οι Ιταλοί και για αυτό τους πιστεύω .
2) Ισπανία - Ελβετία : Αφού βγήκε αυτό το ζευγάρι θα πω Ισπανία
3)Ουκρανία -Αγγλία : Όπως έχω πει από την Αγγλία έχουμε δει τα πάντα τα τελευταία χρόνια ( να αποκλείεται δηλαδή με κάθε πιθανό η απίθανο τρόπο ) .. Αλλά θεωρώ ότι θα περάσει . Αν αποκλειστεί από την Ουκρανία δεν θα εκπλαγώ αλλά θεωρώ ότι θα περάσει .
4)Τσεχία - Δανία : Αφού βγήκε και αυτό το ζευγάρι θα πω Δανία
Την είπες την μαλακία σου!Και υπάρχει Ιταλία με τους Ιμόμπιλε και Βεράτι ?
Έχει πει όσα θεωρούνται φαβορί από όλους. Άμα έρθουν όλα αυτά θα πλουτίσει ο μίσος πλανήτης. Για μαλακες τους έχεις τους μπουκ;Ε τωρα μαλλον θα τα πιασεις ολα
Δε μιλάω με ούφο. Άντε στη σπηλιά σουΤην είπες την μαλακία σου!
Δεν πας να ανεβάσεις κανένα βίντεο από τα Αιρετικά λέω εγώ ή να ρίξεις καρκίνους σε άλλα μέλη (όπως στον Βαλκάνιο Πουτσαρά) γιατί μέχρι εκεί σε παίρνει?Δε μιλάω με ούφο. Άντε στη σπηλιά σου
χαχαχα....είσαι ο Βαλκάνιος πουσταράς με άλλο nick, ε ? Πιες ξυδάκι !Δεν πας να ανεβάσεις κανένα βίντεο από τα Αιρετικά λέω εγώ ή να ρίξεις καρκίνους σε άλλα μέλη (όπως στον Βαλκάνιο Πουτσαρά) γιατί μέχρι εκεί σε παίρνει?
Οι μπουκ με Ισπανια και Γαλλια χθες μαζεψαν ολο το χαρτι. Μην σου πω οτι τους συμφερει να "γυρισουν" κατι πισω, για να μην στεγνωσουν τελειως οι παικτες και απογοητευθουνΈχει πει όσα θεωρούνται φαβορί από όλους. Άμα έρθουν όλα αυτά θα πλουτίσει ο μίσος πλανήτης. Για μαλακες τους έχεις τους μπουκ;