Νέα

Εθνικισμός και Παναθηναϊκός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nopo13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 303
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
N

nopo13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
54
Like
0
Πόντοι
0
zakynthosug1.jpg
  .
 

Επισκέπτης
Νοπο μου παρε και απο μενα ενα βιντεο για να σε προβοκαρω...
[youtube=425,350]R0Mdo02Cq5o&feature=related[/youtube]

Μηπως μενεις Υμηττο,η Αγιο Αρτεμιο?
 

fethry

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2008
Μηνύματα
9.043
Like
11
Πόντοι
66
έλα μωρέ με το μαλακισμένο για κάνα δυο μέρες θα είναι εδώ μέχρι να πληρωθεί ο πατέρας του και τον χαρτζιλικώσει και τον στείλει στην γιαγιά του στο χωριό να κάνει κανένα μπάνιο το ηλίθιο..

Έχουν τα Γκράβαρα θάλασσα;    :dancing:
 
OP
OP
N

nopo13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
54
Like
0
Πόντοι
0
[youtube=425,350]5yHMQr_4qzw&feature=related[/youtube].
 

ari1973

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.879
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
16
κατσε να πω στη μανα σου οτι βριζεις κακομοιρη μου μαυρο θα σε κανει
 

Επισκέπτης
tagmataskylitis.jpg


Ο Νοπο13 με το budget της Παναθας στην εξαρτηση του...
 
OP
OP
N

nopo13

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
54
Like
0
Πόντοι
0
τσεκουρι και φωτια στα τουρκικα σκυλια.
[youtube=425,350]lnSUaMPdAMY&feature=related[/youtube]
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
20
Πόντοι
3.057
φαντάρος έχεις πάει αν επιτρέπεται;;;
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

?
Απαντήσεις
196
Εμφανίσεις
13K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom