Νέα

Επιπλεον Μνημη σε Laptop

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα averkios
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

averkios

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2008
Μηνύματα
431
Like
72
Πόντοι
1
Γεια σας θα ήθελα  να προσθεσω επιπλεον 4giga μνήμης στο Laptop που εχω επειδη σερνεται και θα ηθελα να ρωτησω τι πρεπει να προσεξω δλδ ειναι ολες οι μνημες συμβατες η υπαρχουν καποια χαρακτηριστικα που πρεπει να δω για να μην εχω προβλημα συμβατοτητας.Το μανουαλ του υπολογιστη λεει οτι μπορεις να προσθεσεις μνημη και δη ευκολα εχει απο το κατω μερος ειδικη θηκη για αυτο.Ευχαριστώ
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
Γεια σας θα ήθελα  να προσθεσω επιπλεον 4giga μνήμης στο Laptop που εχω επειδη σερνεται και θα ηθελα να ρωτησω τι πρεπει να προσεξω δλδ ειναι ολες οι μνημες συμβατες η υπαρχουν καποια χαρακτηριστικα που πρεπει να δω για να μην εχω προβλημα συμβατοτητας.Το μανουαλ του υπολογιστη λεει οτι μπορεις να προσθεσεις μνημη και δη ευκολα εχει απο το κατω μερος ειδικη θηκη για αυτο.Ευχαριστώ
Ποιό ακριβώς μοντέλο laptop έχεις ;
 
OP
OP
A

averkios

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2008
Μηνύματα
431
Like
72
Πόντοι
1
Toshiba satellite ,πριν 5 χρονια το αγορασα
 

Dimex Black

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2012
Μηνύματα
1.004
Κριτικές
18
Like
174
Πόντοι
26
Άνοιξε το πρώτα και δες πόσες θέσεις για μνήμη έχει,αν έχει δύο θέσεις και περνει ddr 3 μνημες όλα καλά
 
OP
OP
A

averkios

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2008
Μηνύματα
431
Like
72
Πόντοι
1
Το μανουαλ λεει οτι εχει 2 θεσεις (slot) για μνημη.Εκτος από τις DDR3 υπαρχουν και αλλες δλδ DDR2 κλπ και πως θα δω τι ειδους μνημη τωρα εχει;
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
Το μανουαλ λεει οτι εχει 2 θεσεις (slot) για μνημη.Εκτος από τις DDR3 υπαρχουν και αλλες δλδ DDR2 κλπ και πως θα δω τι ειδους μνημη τωρα εχει;
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι το μοντέλο του laptop θέλω για να σε βοηθήσω.
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
MEMORY
RAM 4 GB ( 2 x 2 GB )
Max Supported Size 8 GB
Technology DDR3 SDRAM
Speed 1333 MHz
Slots Qty 2
Empty Slots 0

Πρέπει να δεις αν όντως υπάρχει ελεύθερο slot για επιπλέον μνήμη.
Εαν υπάρχει και θέλεις να προσθέσεις πρέπει να είναι συμβατή με την ήδη υπάρχουσα.
Για να το δεις μπορείς να τρέξεις σε command prompt ( δηλ. σημαιάκη windows πλήκτρο + r ) πληκτρολογής cmd και έπειτα -->
wmic MemoryChip get BankLabel, Capacity, MemoryType, TypeDetail, Speed

Εαν θέλεις κατεβάζεις αυτό και το βλέπεις.
Αγοράζεις την ίδια.
Εαν δεν υπάρχει ελεύθερο slot πρεπει να αγοασεις 2x4 GB το laptop σου αντέχει μέχρι 8GB.
Οτι άλλο θέλεις ρωτάς.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Οτι άλλο θέλεις ρωτάς.

Αν το θέλει για ίντερνετ και office κτλ
και είναι διατεθειμένος να μάθει ...
δεν θα ήταν καλή ιδέα να βάλει και ένα ελαφρύ λίνουξ , να μην έχει antivirus κτλ και να πηγαίνει βολίδα ;

Με ραμ , ssd και λίνουξ , έχω κάνει παλιά λαπτοπ να πηγαίνουν βολίδα.
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
Αν το θέλει για ίντερνετ και office κτλ
και είναι διατεθειμένος να μάθει ...
δεν θα ήταν καλή ιδέα να βάλει και ένα ελαφρύ λίνουξ , να μην έχει antivirus κτλ και να πηγαίνει βολίδα ;

Με ραμ , ssd και λίνουξ , έχω κάνει παλιά λαπτοπ να πηγαίνουν βολίδα.
Δεν διαφωνώ καθόλου.
Αλλά ξέρεις υπάρχουν πολλά αλλά.
 

Velociraptoras

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.905
Κριτικές
36
Like
6.630
Πόντοι
3.936
Γεια σας θα ήθελα  να προσθεσω επιπλεον 4giga μνήμης στο Laptop που εχω επειδη σερνεται και θα ηθελα να ρωτησω τι πρεπει να προσεξω δλδ ειναι ολες οι μνημες συμβατες η υπαρχουν καποια χαρακτηριστικα που πρεπει να δω για να μην εχω προβλημα συμβατοτητας.Το μανουαλ του υπολογιστη λεει οτι μπορεις να προσθεσεις μνημη και δη ευκολα εχει απο το κατω μερος ειδικη θηκη για αυτο.Ευχαριστώ
Υπαρχει και μια περιπτωση αμα το κανεις κανα φορματ να στρωσει δεν ειναι 100% σιγουρο οτι σερνετε απο ραμ τυπε
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Γεια σας θα ήθελα  να προσθεσω επιπλεον 4giga μνήμης στο Laptop που εχω επειδη σερνεται και θα ηθελα να ρωτησω τι πρεπει να προσεξω δλδ ειναι ολες οι μνημες συμβατες η υπαρχουν καποια χαρακτηριστικα που πρεπει να δω για να μην εχω προβλημα συμβατοτητας.Το μανουαλ του υπολογιστη λεει οτι μπορεις να προσθεσεις μνημη και δη ευκολα εχει απο το κατω μερος ειδικη θηκη για αυτο.Ευχαριστώ

Τυπε σερνεται γιατι πιθανοτατα εχεις ακομη μηχανικο δισκο.
Βαλε εναν ssd δισκο (70 ευρω εχει ενας 256gb) να βρεις την υγεια σου
 

Velociraptoras

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.905
Κριτικές
36
Like
6.630
Πόντοι
3.936
Τυπε σερνεται γιατι πιθανοτατα εχεις ακομη μηχανικο δισκο.
Βαλε εναν ssd δισκο (70 ευρω εχει ενας 256gb) να βρεις την υγεια σου
Δεν ειναι απολυτο τυπε ειναι μια πιθανοτητα μπορει απλα να θελει ενα φορματ πρωτα ξεκιναμε απο εκει και μετα εξεταζουμε ram και σκληρο και οσον αφορα το σκληρο ειναι αναλογα το δισκο σιγουρα οι ssd ειναι πολλη ποιο γρηγοροι απο τους hdd αλλα εγω που αλλαξα εναν παλιο 250αρι seagate με τον wd caviar blue 1tb στον πυργο μπορω να πω οτι ειναι πολλη γρηγορος δισκος αν και δεν ειναι και απο τους τοπ και ειμαι υπερ ευχαριστημενος
 

Velociraptoras

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.905
Κριτικές
36
Like
6.630
Πόντοι
3.936
κ εγω αυτο εκανα κ εστρωσε  :hi:
Μαειναι λογικο το πρωτο που κανεις ειναι αυτο αν συνεχιζει το θεμα μετα ανεβαζεις τη ram αν φυσικα δεν εισαι στη μεγιστη και τελος ειναι ο σκληρος πχ το δικο μου λάπτοπ θελει σκληρο γιατι αυτος που εχει ειναι πολλη αργος και στο ξεκινημα κανει μια ωρα να ανοιξει
 

nakayama

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2010
Μηνύματα
406
Like
70
Πόντοι
1
Το laptop Toshiba Satellite L655-1GL είναι φοβερό εργαλείο.
Αλλά τα updates της Microsoft το γαμάνε.
Το μηχάνημα κάνει άνετα και για web development με τα 4gb ram.
Τώρα άμα έχεις τέτοιο εργαλείο με windows, είναι καταδικασμένο
να σου βγει obsolete.
Micro$oft και To$hiba τα κάνουν πλακάκια για να σε αναγκάζουν
να κάνεις συνέχεια upgrades, μέχρι να πάει το μηχάνημα στο όριο
του και στο τέλος να το πετάξεις.
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
Το laptop Toshiba Satellite L655-1GL είναι φοβερό εργαλείο.
Αλλά τα updates της Microsoft το γαμάνε.
Το μηχάνημα κάνει άνετα και για web development με τα 4gb ram.
Τώρα άμα έχεις τέτοιο εργαλείο με windows, είναι καταδικασμένο
να σου βγει obsolete.
Micro$oft και To$hiba τα κάνουν πλακάκια για να σε αναγκάζουν
να κάνεις συνέχεια upgrades, μέχρι να πάει το μηχάνημα στο όριο
του και στο τέλος να το πετάξεις.
Γενικά τα update απο microsoft κάνει διάφορα κουλά.
Φυσικά μην ξεχνάμε ότι κάθε καινουργια έκδοση των windows ξεκινά με τεστ εαν το μηχάνημα που έχεις πληρεί τις προυποθέσεις για τα τρεξουν.
Τώρα για το φορματ είναι απλά μια προσωρινή λύση. Προσοχή πριν κάνουμε φορματ είμαστε σίγουροι ότι έχουμε backup από όλα ( bookmarks, passwords, data, διαφορα άλλα ). Φυσικά αναλόγως τι εγκαθηστούμε και το τι δουλειά κάνουμε.
Το έχω ξαναγράψει εαν είναι για επαγγελματικούς σκοπους εγκαθηστούμε μόνο τα απαραιτητα και τίποτα άλλο.
Να μην επεκταθώ άλλο σε αυτό.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Το laptop Toshiba Satellite L655-1GL είναι φοβερό εργαλείο.
Αλλά τα updates της Microsoft το γαμάνε.
Το μηχάνημα κάνει άνετα και για web development με τα 4gb ram.
Τώρα άμα έχεις τέτοιο εργαλείο με windows, είναι καταδικασμένο
να σου βγει obsolete.
Micro$oft και To$hiba τα κάνουν πλακάκια για να σε αναγκάζουν
να κάνεις συνέχεια upgrades, μέχρι να πάει το μηχάνημα στο όριο
του και στο τέλος να το πετάξεις.

Οπότε ;
Μια light linux distro
όπως το xubuntu ...........
κι είσαι άρχοντας!
Ούτε antivirus , adware και μαλακιες .........

Έχω μια ιντερνετιέρα desktop pc
με σόκετ 775 μητρική
και έναν q9650 με 16gb ram ddr2
και xubuntu από ssd σε sata2
και όσοι το βλέπουν ......... με ρωτάνε τι i7 έχει !!!!!!!!!
 

nakayama

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2010
Μηνύματα
406
Like
70
Πόντοι
1
Το θέμα της διαροής μνήμης προέρχεται από το svchost.exe
που κάνει το memory allocation
1)Κανουμε ένα stop τα updates
2)Διαγραφή φακέλου C:WindowsSoftwareDistribution
3)Restart

Παρεμπιπτόντως έχω δεί άπειρες φορές kernel panic (blue screen of death) σε linux.

try
{
//Κώδικας για την δέσμευση και αποδέσμευση μνήμης
}catch(Exception MEMORY_ALLOCATION)
{
//Κώδικας για την μπλε σας οθόνη
//Η για το kernel panic
}
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom