Νέα

Επέμβαση για βαρηκοΐα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα greekfeet
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 19
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

greekfeet

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
16
Like
1.674
Πόντοι
3.425
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.435
Like
2.295
Πόντοι
456
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
Φίλε,αυτό που έχω να σου προτείνω (είχα κάνει έρευνα για ωρλ πριν από πέντε χρόνια για την μάνα μου που έβγαζε υγρό από το ένα της αυτί,με θέματα κώφωσης και ακουστικά βαρυκοϊας) είναι να απευθυνθείς στην κλινική ωρλ είτε του Ιπποκρατίου είτε του Αττικού Νοσοκομείου που είναι Πανεπιστημιακές.Εάν δεν βρεις εκεί λύση,παράτα τα και βάλε ακουστικά βαρυκοϊας...
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.963
Πόντοι
40.703
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
ω ρε φιλε κριμα :(
οπως λεει και ο αποπανως.
ψαξ'το οσο δεν παει και με τις σωστες πληροφοριες που θα μαζεψεις, πραξε αναλογα με την κριση σου.
καλη επιτυχια σου ευχομαι οπως και να'χει και κρατα την ψυχολογια σου οσο πιο ψηλα μπορεις.
ειναι το Α και το Ω στον ανθρωπινο οργανισμο.
 

rosos88

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2021
Μηνύματα
49
Like
33
Πόντοι
0
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
Πρόσεχε φίλε ή μα΄λλον καλύτερα να το αποφύγεις αν δεν σου εγγυηθούν κάτι οι γιατροί
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
Aκουστικο σηκωνει τυπε η περιπτωση σου;:confused::confused::confused:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.100
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Aκουστικο σηκωνει τυπε η περιπτωση σου;:confused::confused::confused:
:confused: :confused: :confused:
1423281.jpg
 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.838
Πόντοι
456
Κανε το χειρουργειο τυπε
Αν μας κολλουσαν οι τυχον παρενεργειες θα ζουσαμε ακομα σε σπηλιες
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.507
Κριτικές
11
Like
11.983
Πόντοι
4.546
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
τυπε υπαρχει και ο κινδυνος να πεθανεις ετσι απλα αυριο! αυτον ομως δε τον σκεφτεσαι...

παρε 2-3 γνωμες απο γιατρους αξιοπιστους, ζυγισε τις πιθανοτητες και κανε τη δραση σου.

αν ειναι να κοιταμε ξερα τους κινδυνους ουτε φαι θα τρωγαμε!!!
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.435
Like
2.295
Πόντοι
456
Παιδιά,έξω από τον χορό,πολλά τραγούδια ξέρουμε...Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα...Για διαβάστε τι είδους παρενέργειες μπορεί να έχει η επέμβαση εάν δεν πάει καλά...

Πρέπει ο άνθρωπος να σκεφθεί καλά τι θα κάνει και σε ποιόν γιατρό-χειρουργό θα απευθυνθεί...
 

koskam

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Μαρ 2018
Μηνύματα
3.788
Κριτικές
24
Like
15.485
Πόντοι
5.896
Μαγκες εχει κανει κανεις επεμβαση να διορθωσει ωτοσκληρυνση στα αφτια;
εχει αποψη;

εχω θεμα αλλα υπαρχει ο κινδυνος ολικης κοφωσης και υο αποφευγω
Εχω κανει εγω πριν 4 χρονια το 1 και μετα απο 1 χρονο το αλλο γιατι υπαρχει ο κινδυνος του να γινει ζημια ακομα και 9 μηνες μετα την επεβαση. οταν περασεε χρονος και ηταν οκ πηγα και για το αλλο. κινδυνος υπαρχει για ολες της επεμβασεις, εγω πηγα σε 2 γιατρους, και οι 2 τα ιδια μου ει[αν, το πηρα αποφαση και το εκανα γιατι θα επρεπε ακουστικα μετα, αλλα κ με τα ακουστικα οσο θα περναγε ο καιρος θα ηταν πιο χαλια.... εγω εκανα τα χειρουργια στο Ερυθρο γιατι απ οτι εμαθα τοτε ηταν το καλυτερο τμημα Ο.Ρ.Λ στα δημοσια.... (σε ιδιωτικα το λιγοτερο ηταν 2.500 και σε 2 μερες σε εδιωχναν) ενω στον Ερυθρο η επεβαση ηταν μερα τριτη και με κρατησαν 4 μερες επιπλεον γιατι 2 μερες πρεπει να μην σηκοθεις καν απ το κρεβατι. στο τσακ χανεις την ισορροπια και πεφτεις. αν θυμαμαι καλα ο κινδυνος ηταν λιγοτερο απο 5%. οσο δεν το φτιαχνεις τοσο λιγοτερη επιτυχεια θα εχει ακομα κ οταν το κανεις... εμενα το ενα ειναι τωρα στο 100% και το αλλο που εγινε μετα απο ενα χρονο στο 80% εδω κ 2 χρονια ειναι σταθερα τωρα
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Αγαπητέ, ο χώρος εδώ δεν προσφέρεται για συμβουλές σε τόσο σοβαρά θέματα.
Ψαξου με όποιον θεωρείται αυθεντία στο χώρο, ξεκινώντας από ανθρώπους - επιστήμονες που εμπιστεύεσαι πραγματικά τη γνώμη τους. Ψάξουν και με εξωτερικό αν έχει τη δυνατότητα.
οτι αποφασίσεις εντελει, καλή επιτυχία και δυναμη ψυχής!
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.055
Πόντοι
3.556
Αγαπητέ, ο χώρος εδώ δεν προσφέρεται για συμβουλές σε τόσο σοβαρά θέματα.
Ψαξου με όποιον θεωρείται αυθεντία στο χώρο, ξεκινώντας από ανθρώπους - επιστήμονες που εμπιστεύεσαι πραγματικά τη γνώμη τους. Ψάξουν και με εξωτερικό αν έχει τη δυνατότητα.
οτι αποφασίσεις εντελει, καλή επιτυχία και δυναμη ψυχής!
Θα συμφωνήσω μαζί σε αυτά που λες αλλά και η επιστημονική ομάδα του μπου έχει πολύ καταρτισμένους επιστήμονες άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι τώρα με τον κωρονοιο η παγκόσμια οργάνωση υγείας μπαίνει κρυφά και συμβουλεύεται το φόρουμ του μπου!!!
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.740
Κριτικές
1
Like
10.124
Πόντοι
3.556
Θα συμφωνήσω μαζί σε αυτά που λες αλλά και η επιστημονική ομάδα του μπου έχει πολύ καταρτισμένους επιστήμονες άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι τώρα με τον κωρονοιο η παγκόσμια οργάνωση υγείας μπαίνει κρυφά και συμβουλεύεται το φόρουμ του μπου!!!
θα σου εδινα δίκιο αλλά από τότε που εξαφανίστηκαν προσωπικότητες όπως ο φυλλόβιος και ο Λαδακης, η επιστημοσύνη της ομάδας έχει δεχτεί πλήγμα...
Δεν έχω πια εμπιστοσύνη, στηρίζομαι πλέον σε αλλα πιο αξιόπιστα επιστημονικά συνολα
 

Συνημμένα

  • 31E093B3-3571-4366-9323-322B2B0C18A3.jpeg
    31E093B3-3571-4366-9323-322B2B0C18A3.jpeg
    15,1 KB · Εμφανίσεις: 135

@Alexandros

Νέο Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2023
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
@koskam θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε κάπως? Φυσικά για το πρόβλημα της Ωτοσκληρηνσης
@alexandrostravelerphotographer το insta μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν mod:

@Alexandros

Νέο Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2023
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Εχω κανει εγω πριν 4 χρονια το 1 και μετα απο 1 χρονο το αλλο γιατι υπαρχει ο κινδυνος του να γινει ζημια ακομα και 9 μηνες μετα την επεβαση. οταν περασεε χρονος και ηταν οκ πηγα και για το αλλο. κινδυνος υπαρχει για ολες της επεμβασεις, εγω πηγα σε 2 γιατρους, και οι 2 τα ιδια μου ει[αν, το πηρα αποφαση και το εκανα γιατι θα επρεπε ακουστικα μετα, αλλα κ με τα ακουστικα οσο θα περναγε ο καιρος θα ηταν πιο χαλια.... εγω εκανα τα χειρουργια στο Ερυθρο γιατι απ οτι εμαθα τοτε ηταν το καλυτερο τμημα Ο.Ρ.Λ στα δημοσια.... (σε ιδιωτικα το λιγοτερο ηταν 2.500 και σε 2 μερες σε εδιωχναν) ενω στον Ερυθρο η επεβαση ηταν μερα τριτη και με κρατησαν 4 μερες επιπλεον γιατι 2 μερες πρεπει να μην σηκοθεις καν απ το κρεβατι. στο τσακ χανεις την ισορροπια και πεφτεις. αν θυμαμαι καλα ο κινδυνος ηταν λιγοτερο απο 5%. οσο δεν το φτιαχνεις τοσο λιγοτερη επιτυχεια θα εχει ακομα κ οταν το κανεις... εμενα το ενα ειναι τωρα στο 100% και το αλλο που εγινε μετα απο ενα χρονο στο 80% εδω κ 2 χρονια ειναι σταθερα τωρα
Γειά σου Koskam θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε κάπως γιατί θέλω να πάω και εγώ για εγχείριση το ινστα μου είναι
@alexandrostravelerphotographer
 

koskam

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Μαρ 2018
Μηνύματα
3.788
Κριτικές
24
Like
15.485
Πόντοι
5.896
Γειά σου Koskam θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε κάπως γιατί θέλω να πάω και εγώ για εγχείριση το ινστα μου είναι
@alexandrostravelerphotographer
γραψε 4-5 φορες καπου εδω να μπορεις να στειλεις μυνημα εδω να σου πω οτι θες και σβησε το ινστα που ανεβασες. για δικο σου καλο...
 

@Alexandros

Νέο Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2023
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
γραψε 4-5 φορες καπου εδω να μπορεις να στειλεις μυνημα εδω να σου πω οτι θες και σβησε το ινστα που ανεβασες. για δικο σου καλο...
Σε ευχαριστώ πολύ θα πάω στον Ερυθρό.( Δεν ξέρω πως σβήνουν τα μηνύματα μου ποιο πάνω)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom