Σωστό αυτό που λες αλλα.. μπορεί να το δίνεις μόνο ιδιωτικάΜωρακι μου εαν ηταν δουλεμενο θα υπηρχε μεσα στο προγραμμα![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σωστό αυτό που λες αλλα.. μπορεί να το δίνεις μόνο ιδιωτικάΜωρακι μου εαν ηταν δουλεμενο θα υπηρχε μεσα στο προγραμμα![]()
Μωρακι μου εαν ειναι να το κανω ιδιωτικα δεν το κανω καθολου :-*Σωστό αυτό που λες αλλα.. μπορεί να το δίνεις μόνο ιδιωτικά
εγω πάντως θέλω αυτό το κωλαράκι;;;;; καλημέραΚαλημερα ολη μερα μωρακια μου
Με πολυ καυλααααα
Καλημέρα κούκλα!!! Κωλαρα για γούστα!!!Καλημερα ολη μερα μωρακια μου
Με πολυ καυλααααα
Μωρακι μου εαν ειναι να το κανω ιδιωτικα δεν το κανω καθολου :-*
Δεν το είπα με κακή πρόθεση απλά είπα ότι μπορεί..να το δίνεις μόνο σε ιδιωτίκες στιγμές και όχι επαγγελματικά και το ..κακό είναι ότι μας το δείχνεις..και μας ..κολάζειςΜωρακι μου εαν ειναι να το κανω ιδιωτικα δεν το κανω καθολου :-*
εγω πάντως θέλω αυτό το κωλαράκι;;;;; καλημέρα
Μαζί σου giorgospao είναι κόλαση ...για πολλά παιγνιδιάεγω πάντως θέλω αυτό το κωλαράκι;;;;; καλημέρα
ωραίο κρεβάτι και το πάπλωμα σούπερ,, εκεί θέλω να σε πάρω στα τέσσερα, και να πάρω και την κωλάρα σού καλημέραΠως ειστε μωρακια μου

Εγώ πάντως το βλέπω δουλεμένο, συναγωνιστεί και άς λέει όχι, το μωρόnai nai απο πισω συστημα δειχνη καλο![]()
τι λεει δηλαδη οτι ειναι παρθενο και δεν το δινη το κλαρακι ;) κριμα :- γιατι εγω την πηγαινα μια κουρσαΕγώ πάντως το βλέπω δουλεμένο, συναγωνιστεί και άς λέει όχι, το μωρό

τι λεει δηλαδη οτι ειναι παρθενο και δεν το δινη το κλαρακι ;) κριμα :- γιατι εγω την πηγαινα μια κουρσα![]()

Γεια σού και εσένα,,το έχεις κάνει εκεί πάνω μωρό μου;;;Καλησπερα μωρακια μου
Καλο σαββατοκυριακο σας ευχομαι