Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μωροοοοο μου εσυ σε ευχαριστωωωω πολυτι αδικουν η φωτο αδερφε η εμιλη είναι τουμπανο και τα 50 ευρο που περνει είναι πολύ λιγα τωρα εσυ αν θες κοκκολα μην την παρεις ασε θα την παρουμε εμεις την κουκλαρα να κανουμε γουστα
δεν σε σταματησα φιλαρακι αντε πηγαινετι αδικουν η φωτο αδερφε η εμιλη είναι τουμπανο και τα 50 ευρο που περνει είναι πολύ λιγα τωρα εσυ αν θες κοκκολα μην την παρεις ασε θα την παρουμε εμεις την κουκλαρα να κανουμε γουστα
Αν δοκιμάσεις μωρο μου θα εχεις σιγουρα μια καλυτερη εικονα και θα μπορείς να ξεχωρισεις το πραγματικό με το φωτοσοπΑν η φωτογραφειες αντοιστιχουν στην πραγματικοτητα και δεν είναι photoshoπιασμενες τοτε θα ελεγα ότι είναι μια χαρα το κοριτσι για τα τα $ που ζηταει ...
τα 50,αγαπητε στεφαν,ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ...και δεν ειναι καθολου πολυ λιγα.ετσι για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.τι αδικουν η φωτο αδερφε η εμιλη είναι τουμπανο και τα 50 ευρο που περνει είναι πολύ λιγα τωρα εσυ αν θες κοκκολα μην την παρεις ασε θα την παρουμε εμεις την κουκλαρα να κανουμε γουστα
συμφωνω 100% με τον moderator @!τα 50,αγαπητε στεφαν,ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ...και δεν ειναι καθολου πολυ λιγα.ετσι για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
μην δίνεις σημασία κορίτσι μου .... είσαι αυτή που είσαι(και όπως είσαι) και σε όποιον δεν αρέσεις άπλα να παει παρακάτω, γούστα είναι αυτά......Θα γραφτώ και γυμναστηριο μωρο μουυυ για ποιο γρηγορο αποτελεσμα
Φιλακια ρουφιχτα
Λιγα είναι αν κοιτάξεις εδώ μεσα γυρο σου υπαρχουν κοπελες που είναι πανω παω 40 ετων και περνουν 100 ευρο και 140 ευρο αν δεν πας στο χοτελ της επιλογης τους με 50 ευρο η εμιλη μπωρει να κατσει 1.5 ωρα στο χοτελ και είναι τουμπανο και άλλες κοπελες στην ωρα σου ζητανε εξτρα λευτα από τα στανταρ που περνουν και είναι και κομοδίνα ΙΚΕΑτα 50,αγαπητε στεφαν,ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ...και δεν ειναι καθολου πολυ λιγα.ετσι για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.

ισως και λιγακι γυμναστικη κοιλιακοι ας πουμε να βοηθαγανε να σου πεσει η κοιλια !

έχεις πάρει το τεμάχιο μαν αν ναι δώσε ινφο...Λιγα είναι αν κοιτάξεις εδώ μεσα γυρο σου υπαρχουν κοπελες που είναι πανω παω 40 ετων και περνουν 100 ευρο και 140 ευρο αν δεν πας στο χοτελ της επιλογης τους με 50 ευρο η εμιλη μπωρει να κατσει 1.5 ωρα στο χοτελ και είναι τουμπανο και άλλες κοπελες στην ωρα σου ζητανε εξτρα λευτα από τα στανταρ που περνουν και είναι και κομοδίνα ΙΚΕΑ![]()
![]()
![]()
![]()
δεν κανει για τα γουστα τα δικα σου μαν την εχω παρει την κοπελα και ξερωέχεις πάρει το τεμάχιο μαν αν ναι δώσε ινφο...
Μωρακι μου σε περιμενω μόλις γυρίσειςτην καλητερη παρτουζα της ζωης μου την εκανα εκει μια παρασκευη βραδυ πριν 5 χρονια με 5 γκομενες και μονος μου καυλα εισαι εμιλη κριμα που ειμαστε μακρια

Τωρα τι κανεις ? επιθεωρηση ξενοδοχείων στα βορεια ?Τα φιλια απο το καινουργιο Πριαμος σινεμα στην Μεταμορφωση
Σας περιμενω να περασουμε καλα![]()
Καλημερα ΜωρακιΤωρα τι κανεις ? επιθεωρηση ξενοδοχείων στα βορεια ?