Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το πρωινο μας ξεκινησε ομορφα με τη συναντηση με ενα ωραιο μωρακι
το δικο σας;
:-*
τι κανουν τα μωρακια;
:-*

ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα με το φίλο , εγω τις πηρα και τις δυο ακριβως τα ιδια , εδωσα δευτερη ευκαιρια και πηρα μονη τη Λινα πηπως και έκανα λάθος αλλα το δισ εξαμαρτειν ... Ηταν χειρότερη απο την πρωτη φορα σκετο κωμοδινο με πολλα μη .Εχω παρει τουλαχιστον 60 καπελες απο εδω με ολες καλα ΠΕΡΑΣΑ ποτε δεν κατηγορησα καποια με αυτες αγανακτησα . Μακρια .
ΔΕΝ εχει ένοια να κανω παραπονα , και λογο ευγενιας δεν ηθελα να την πικαρω, απο την άλλη ειμαι υποχρεωμενος να ενημερωνω συναδελφους αλλα και εσας για να βελτιωθειτε, οταν κανουμε κριτικη σας βοηθαμε να γινετε καλυτερς και τουλαχιστον απο εμενα δεν υπαρχει ιχνος κακιαςμωρακι οταν ησουν με τη Λινα γιατι δεν της εκανες παραπονα;
μες στη γλυκα ησουν μαζι της ακομα και οταν εφυγες
φιλακια μωρακι
:-*
ΔΕΝ εχει ένοια να κανω παραπονα , και λογο ευγενιας δεν ηθελα να την πικαρω, απο την άλλη ειμαι υποχρεωμενος να ενημερωνω συναδελφους αλλα και εσας για να βελτιωθειτε, οταν κανουμε κριτικη σας βοηθαμε να γινετε καλυτερς και τουλαχιστον απο εμενα δεν υπαρχει ιχνος κακιας
Μπραβο έτσι πρέπει να σκέφτεστε και εγώ πλέον αφού καταλάβατε τι μας αρέσει θα προσπαθήσω να σας δω, φιλάκια.ευχαριστουμε μωρακι!
κι εμεις γι αυτο βαλαμε ολες τις κριτικες - σχολια για να δειτε και να αποφασισετε οσοι θελετε να μας συναντησετε
αν αποφασισεις να ξαναρθεις ελπιζουμε να μην σε απογοητευσουμε
φιλακια σε ολα τα μωρακια
:-*

Μπραβο έτσι πρέπει να σκέφτεστε και εγώ πλέον αφού καταλάβατε τι μας αρέσει θα προσπαθήσω να σας δω, φιλάκια.![]()
![]()
![]()
![]()

Περιμενουμε το λεσβιακο βιντεακι σας οπως υποσχεθηκατεκαλησπερα σε ολα τα μωρακια της σελιδας
:-*
τι κανετε μωρακια;
εμεις μολις ξυπνησαμε
σας περιμενουμε μωρακια

Περιμενουμε το λεσβιακο βιντεακι σας οπως υποσχεθηκατε
Προοχθεσινη συναντηση στο μπιλ με τα κοριτσια πολυ καλες σε ολα δεν εφεραν αντιρηση σε κατι μπορο να πω για τα χρηματα που παιρνουν ειναι πολυ καλες!!

σε ευχαριστουμε πολυ μωρακι
κι εσυ ησουν εκπληκτικος και σε ευχαριστουμε
:-*

Γειά σας κοριτσάρες, διαβάζοντας το thread, μπορώ να πω ότι είστε σε προτεραιότητα για δοκιμή.... !