Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ρε μαν αμα της παρω εγω όλες τι θα μείνει για τούς άλλους εεσοχουλι να σε παντρεψουμε και με τα 2 τα κορίτσια τι λες
σε λαθος νημα εισαι τυπε ξερεις εσυ και που εισαι κατουρα και λιγορε μαν αμα της παρω εγω όλες τι θα μείνει για τούς άλλους εε
Ωραία φωτόαφηνουμε εσας να μιλησετε για εμας
μαζεψαμε ολα οσα εχουν γραψει για εμας για να μπορειτε να τα διαβασετε και να αποφασισετε μαζι και η τελευταια κριτικη
:-* :-* :-*
σας περιμενουμε μωρακια
σε λαθος νημα εισαι τυπε ξερεις εσυ και που εισαι κατουρα και λιγο

ρε μαν κανε τουμπεκί τι θές εσύ κ πετάγεσαι σαν το τσουτσούνι εε άμα όμως σ αρέσει το κατούρημα πές το μ κ θα έρθω κ θα είμαι κ με παρέα για περισσότερο κάτουρο καλη σ μερα..σε λαθος νημα εισαι τυπε ξερεις εσυ και που εισαι κατουρα και λιγο
δοκιμασε με την μια και αποφασιζεις για αλλη φοραμαλακια ...κι ειχα σκοπο αυριο ή την τριτη να κανονισω..![]()
καλημέρα συναγωνιστές, συνάντηση με τις κορασίδες την περασμένη βδομάδα παρά του ότι δεν ήταν στις πρώτες μου επιλογές αλλά curiosity kills the cat
δεν θα μπω ιδιαίτερα σε λεπτομέρειες απλά περιγραφικά:
συνενόηση: άψογη με ένα τηλεφώνημα
συνάντηση: στην ώρα τους
εμφάνιση: μέσος όρος και για τις δύο 4/10 (υπέρβαρες με αδιάφορα πρόσωπα παρά το νεαρό της ηλικίας)
υπηρεσίες : αποστειρωμένες, βαριεστημένες, φαντασία μηδέν απόλυτη ξεπέτα, μη το βυζι πονάει, δαχτυλο ούτε καν, αερόπιπα, no cim, no cif, λεσβιακό ούτε για τους τύπους κλπ
σόσιαλ : ούγκ
Γενικό συμπέρασμα: αποτυχημένη συνεδρία οπότε το vfm στην περίπτωσή μου δεν έπαιξε, αν οι υπηρεσίες ήταν πολύ καλές ίσως και να σώναμε κάτι αλλά δεν :thubsdown:
Η άποψη είναι καθαρά υποκειμενική όπως όλες οι κριτικές.
Καλά να περνάμε, πάμε παρακάτω
όπως τα λες είναι ... αλλά με 100 ευρα τι να ελπίζουμε???
τριο ρε κοριτσιακαλησπερα μωρακια
τι κανετε;
:-*

:jelous: :jelous: :jelous:

για πολλοστη φορατο πρωινο μας ξεκινησε ομορφα με τη συναντηση με ενα ωραιο μωρακι
το δικο σας;
:-*
Τύπος διαβάζουμε απόψεις ανθρώπων που δοκίμασαν γιατι ενδιαφερόμαστε για τα χοντρα κοτοπουλακια.
Δεν έχω καμία ανάγκη να διαβάσω τι ελπίζεις ή τι νομίζεις οκ? Αντε τραβά άλλου να παίξεις το πουλακι σου δε προσφέρεις έτσι τιποτα
ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα με το φίλο , εγω τις πηρα και τις δυο ακριβως τα ιδια , εδωσα δευτερη ευκαιρια και πηρα μονη τη Λινα πηπως και έκανα λάθος αλλα το δισ εξαμαρτειν ... Ηταν χειρότερη απο την πρωτη φορα σκετο κωμοδινο με πολλα μη .Εχω παρει τουλαχιστον 60 καπελες απο εδω με ολες καλα ΠΕΡΑΣΑ ποτε δεν κατηγορησα καποια με αυτες αγανακτησα . Μακρια .καλημέρα συναγωνιστές, συνάντηση με τις κορασίδες την περασμένη βδομάδα παρά του ότι δεν ήταν στις πρώτες μου επιλογές αλλά curiosity kills the cat
δεν θα μπω ιδιαίτερα σε λεπτομέρειες απλά περιγραφικά:
συνενόηση: άψογη με ένα τηλεφώνημα
συνάντηση: στην ώρα τους
εμφάνιση: μέσος όρος και για τις δύο 4/10 (υπέρβαρες με αδιάφορα πρόσωπα παρά το νεαρό της ηλικίας)
υπηρεσίες : αποστειρωμένες, βαριεστημένες, φαντασία μηδέν απόλυτη ξεπέτα, μη το βυζι πονάει, δαχτυλο ούτε καν, αερόπιπα, no cim, no cif, λεσβιακό ούτε για τους τύπους κλπ
σόσιαλ : ούγκ
Γενικό συμπέρασμα: αποτυχημένη συνεδρία οπότε το vfm στην περίπτωσή μου δεν έπαιξε, αν οι υπηρεσίες ήταν πολύ καλές ίσως και να σώναμε κάτι αλλά δεν :thubsdown:
Η άποψη είναι καθαρά υποκειμενική όπως όλες οι κριτικές.
Καλά να περνάμε, πάμε παρακάτω