azazel
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 10.574
- Κριτικές
- 223
- Like
- 18.757
- Πόντοι
- 39.777
Κ εγω ομως δεν σας ειχα στη πουδρα κυριε φακιρη? :-*
Εμένα με αφησες με το παράπονο

Κ εγω ομως δεν σας ειχα στη πουδρα κυριε φακιρη? :-*

τσου!..καλημερα φιλος!!!Δεν καταλαβα προς τι το γελιο, ζηλευεις?
τσου!..καλημερα φιλος!!!
Ομορφη πρωινή πρωινη σε βλέπω.:-* :-*
χα!..μας θυμηθηκατε?...μαλιστα..:-* :-*
Μα ποτε δε σας ξεχναω! :-*χα!..μας θυμηθηκατε?...μαλιστα..
Μα ποτε δε σας ξεχναω! :-*
ειμαστε πρωινοι τυποι κυριε Κύκλωπα!
...δεν ειμαι ο κυκλωπας!!..σορρυ ε?!!Δεν δινει κολαρακι με τιποτα, και ειναι τοσο ζουμερο αχαχαχαχ!!!!Κάνεις φουλ πρόγραμμα ?
Δεν δινει κολαρακι με τιποτα, και ειναι τοσο ζουμερο αχαχαχαχ!!!!
Το κραταει για τον αντρα της φαινεται...
Χαχα. Απαντησα κ στους 2 απλα δεν εκανε 2 παραθεσεις! Αμεσως!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...δεν ειμαι ο κυκλωπας!!..σορρυ ε?!!
μαλιστα...μαλιστα....Χαχα. Απαντησα κ στους 2 απλα δεν εκανε 2 παραθεσεις! Αμεσως!!

Χαχα. Απαντησα κ στους 2 απλα δεν εκανε 2 παραθεσεις! Αμεσως!!

Χαχα. Εγω? Δε νομιζω! Η ζεστη θα ειναι!!Μην το σημεριζεσαι δεν παει καλα τωρα τελευταία, πέφτει σε λαθη![]()
![]()
γεια σου κουκλι !!!Χαχα. Εγω? Δε νομιζω! Η ζεστη θα ειναι!!
χα!...αστειακια με τον κυκλωψ!?...την απαγωγη,ξερεις εσυ σε τι,την εχεις στο τσεπακι....χααχαχαχχαχαχααχΧαχα. Εγω? Δε νομιζω! Η ζεστη θα ειναι!!
παρατηρω οτι ζουλευουμε τον συναγωνιστη ????χα!...αστειακια με τον κυκλωψ!?...την απαγωγη,ξερεις εσυ σε τι,την εχεις στο τσεπακι....χααχαχαχχαχαχααχ

ε οχι ντε!!!!...αχαχχχχαχ....καλησπερες...παρατηρω οτι ζουλευουμε τον συναγωνιστη ????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

σπερα ... και παντα καλαε οχι ντε!!!!...αχαχχχχαχ....καλησπερες...![]()
κομπλε.οπως το ειπες.σπερα ... και παντα καλα