οπως παντα ακριβεστατος ο doc.αληθες
επαυξανω φιλε![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οπως παντα ακριβεστατος ο doc.αληθες
επαυξανω φιλε![]()
Aπό όσο γνωρίζω η συγκεκριμένη κοπέλα έχει άλλη δουλειά πρωινή, πολύωρη και κουραστική, άρα ο χρόνος της για συναντήσεις είναι πολύ περιορισμένος. Μοιραία δεν θα βολεύει όλους το ωράριό της και τα μέρη που την βολεύουν και δεν είναι και απαραίτητο να τους συναντήσει κι όλους επί τέλους.
Ούτε γι αυτήν, ούτε για τους υποψήφιους πελάτες...

όπως είπα ελβίρα μου, το σχόλιό μου δεν έχει να κάνει με εσένα.Κατανοητό αγαπητε ειλικρινά. Αλλα δυστυχώς κανω ΚΑΙ αυτο το επάγγελμα οποτε ο χρονος μου ειναι λιγο περίεργος το εχω αναφερει πολλες φορες κ σιγουρα για κάποιους ειναι μεγαλο μείον αλλα δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι.
Οχι φυσικα....Εγω μιλαω για την διαφημιση απο τριτους.....Η ιδια μια χαρα συμπεριφορα δείχνει και οτι μπορει κανει σε λογικα πλαισια.λάθος σκορπιε μου...δλδ για να κανει αυτο το επαγγελμα πρεπει να απανταει σε ολους και σε όλα και να ειναι διαθεσιμη 24/24?
Καλημέρα και καλή βδομάδα κούκλα μου!! το βρήκα αυτό που έψαχνα...Καλημερες ρε μωρα!![]()
Γυναίκα έχω...εσένα...το μονόπετρο δεν μας έλειπε?? εεε..το βρήκα και είναι και κουκλί....Γυναίκα? μονοπετρο? ε τι θα με σκασεις?![]()
λαγε μην ξοδευεσαι...Γυναίκα έχω...εσένα...το μονόπετρο δεν μας έλειπε?? εεε..το βρήκα και είναι και κουκλί....![]()
λαγε μην ξοδευεσαι...
Γυναίκα έχω...εσένα...το μονόπετρο δεν μας έλειπε?? εεε..το βρήκα και είναι και κουκλί....![]()
με πουλας?...οπα οπα... αμα ειναι καλο.. θα το ξανασκεφτω!
δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου αρέσει...στην Ιταλία έφτασα για να το βρω...οπα οπα... αμα ειναι καλο.. θα το ξανασκεφτω!
πηδηξες τιποτα καλο?..οι ιταλιδες ειναι καλα μωρα παντως...δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου αρέσει...στην Ιταλία έφτασα για να το βρω...![]()
για το δαχτυλίδι ομιλώ αγαπητέ...από εκεί το πήρα....από γνωστό οίκο κοσμημάτων...πηδηξες τιποτα καλο?..οι ιταλιδες ειναι καλα μωρα παντως...