Επισκέπτης
Το "Ελβιρα" δεν ειναι πιασσάρικο ονομα.. αυτο θα φταιει



Εννοείται...ρε παιδια duo με τη φαιδρα κανει?
δεν μου γράφουν για να με κλεινουν πιο ευκολα οι αλήτες!![]()
Καλησπέρα!
έλα που έχεις και παράπονο....

Μπορεί να μην είναι πιασάρικο το όνομα,είναι όμως το μωρό..Το "Ελβιρα" δεν ειναι πιασσάρικο ονομα.. αυτο θα φταιει![]()
![]()
![]()
απο την ιδια φιλε μου το ζητας...καλησπερα καποιος συναγωνιστης σε pm το τηλεφωνο ευχαριστω!!!!
πολύ δυσεύρετη πάντωςαπο την ιδια φιλε μου το ζητας...![]()
βδομάδες και βδομάδες παει και έρχεται μην είναι μήνες.....
αδερφέ δεν ξέρω. εγώ αποπειράθηκα να κλείσω ραντεβού και είναι πολύ δυσκολη η επικοινωνία. είμαι κι εγώ δύσκολος στο χρόνο μου...δεν απαντάει κι αυτή...ε, κάποια στιγμή σύντομα θα βαρεθώ.βδομάδες και βδομάδες παει και έρχεται μην είναι μήνες.....
Σε 2 μήνες τραβα τράβα θα πέσουν ταφιλε χωρις πλακα εχω κανει υπομονή ακομη και 2 μηνες!! για call girl.. και ο επιμένων νικά
τηςσορρυ που στο λέω αλλά σε δυο μήνες έχω ρίξει 3 γκόμενες. Και λέω τρεις γιατί τώρα πια δεν το εξασκώ το σπορ πολύ.φιλε χωρις πλακα εχω κανει υπομονή ακομη και 2 μηνες!! για call girl.. και ο επιμένων νικά