Νέα

Ελβιρα23,μασαζ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 174K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
καλησπερα Συναγωνιστες της μουνοδουλειας !!
αυτη η ελβιρα .....τι ειναι και εχει γινει τοσο ντορος ?
ποσα  περνει για τις υπηρεσιες της ?
...θα ηθελα να απαντησει καποιος ...που να την ξερει ! οχι με το τι βλεπει σε μια φωτο που εχει εδω !
διοτι η Αντρεα >>>>>>>> <<<<<<<<< ειναι και αυτο ενα τροπικοτατο φρουτο !! :tits2: :knockinb:
είναι γλυκιά, όμορφη, είναι πατριωτάκι, έχει άψογες υπηρεσίες, ωραίο σώμα με καμπύλες, έχει χιούμορ....άμα ταιριάξουν και οι χημείες σας....τότε τζακ ποτ!! :rockon:
 

Elvira23

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2014
Μηνύματα
363
Like
2
Πόντοι
1
καλησπερα Συναγωνιστες της μουνοδουλειας !!
αυτη η ελβιρα .....τι ειναι και εχει γινει τοσο ντορος ?
ποσα  περνει για τις υπηρεσιες της ?
...θα ηθελα να απαντησει καποιος ...που να την ξερει ! οχι με το τι βλεπει σε μια φωτο που εχει εδω !
διοτι η Αντρεα >>>>>>>> <<<<<<<<< ειναι και αυτο ενα τροπικοτατο φρουτο !! :tits2: :knockinb:

Καλε εσυ εισαι καλος... πες μου ποσο παει η διαφημισουλα οταν πεσουν οι δουλειές  να σε προτιμήσω.  :2funny:
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
χωρίς μονόπετρο δηλαδίς δουλειά δεν??? :idiot:
 

Επισκέπτης
Ρε μπας και το θελει το μονοπετρο να το "σκοτωσει" στον Ριχαρδο?
 

jim900

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2008
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Να περιμένω και εγώ το τηλέφωνο σου?????? :huh:
 

dim883

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
350
Κριτικές
1
Like
220
Πόντοι
1
ΕΛΒΙΡΑ ....αφιερωμενο σπεσιαλ σε σενα και σε ολο το σουργελο που ασχολουνται μαζι σου ....48 σελιδες
 

dim883

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
350
Κριτικές
1
Like
220
Πόντοι
1
Καλε εσυ εισαι καλος... πες μου ποσο παει η διαφημισουλα οταν πεσουν οι δουλειές  να σε προτιμήσω.  :2funny:
δεν κανω διαφημιση .....απλα εχει μερικα +++ σε σχεση με την δικια σου  ;)
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
καλησπερα ελβιρα
ερχεαι σε οποιοδηποτε χοτελι?
σ ευχαριστω
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom