Capt.Bligh
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 1.302
- Κριτικές
- 8
- Like
- 39
- Πόντοι
- 16
παντα απ τη γεφυρα αγαπητε
ενιοτε και απο τη βαρδιολα για καλυτερη οπτικη ;)
ενιοτε και απο τη βαρδιολα για καλυτερη οπτικη ;)
Με ολο τον σεβασμο καπταιν εσεις γαμειτε "ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΑΣ" ????
και παντα καλοταξιδος
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

λοιπον δεν ειμαι εδω ουτε για αντιπαραθεσεις ουτε γι τιποτα κ δεν εχω προσωπικα με κανενα. Ενας δικηγορος επαγγελματιας αναλαμβανει ολους τους πελατες που θα πανε σε αυτόν? Αν ηθελα να δωσω το τηλ παντου θα εβαζα μια αγγελια η θα εγραφα το κιν μου απο κατω απο το προφιλ στην υπογραφη μου κτλ οπως κανουν τοοσες αλλες κοπελες. Κ παλι δεν θα ειχε νοημα γιατι καλως η κακως σε αυτη τη δουλεια ειμαι part time κ δεν θα πουλήσω παραμυθια οτι θέλω να κανω λιγα ραντεβού για να εχω παντου ορεξη κ να μην ειμαι κουρασμένη. Ε δεν ειναι κ τοσο κουραστική πια δουλεια αλλα εχω επιλεξει αλλο τομεα επαγγελματικο κ αυτο ειναι το εξτρα. Επισης παρολο που μπορει να ειναι λαθος τακτικη αλλα ειναι μια τακτικη δεν απαντω σε ατομα χωρις μνμ κτλ. Δεν στεκει κ το γνωριζω αλλα αν παλι εδινα σε οοολα τα πμ που ερχονται το κιν μου θα ηταν το ιδιο με το να το γραψω καπου φανερα, θα ειχα πολυ περισσοτερη δουλειά αλλα χωρις να μπορω να την κανω κ ολας λογο χρόνου. Οποτε δεν θα ειχε νοημα κανενα ουτε για εμενα oυτε για εσας. Κ φυσικα σε διαφορα πμ περιεργα... καταλαβαινετε ολοι τι εννοω δεν απανταω. Αν αυτο ειναι οτι ειμαι επιλεκτικη κ αντιεπαγγελματιας τοτε ειμαι guys.