Νέα

Ελληνική Αστυνομία...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα GEORGEG
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 478K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131

Αλλο ενα ακροαριστερο ναυάγιο...
 

1tetris

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2025
Μηνύματα
304
Like
354
Πόντοι
21

Αλλο ενα ακροαριστερο ναυάγιο...
εχω βιώσει περίπτωση όπου ο αστυνομικός υπάλληλος ήταν αρκετά προκλητικός, ήθελε μπάτσες και ξύλο. Επειδή, μαθαίνονται στην επαρχία το ποιόν του καθενός , ήταν βίσμα πασοκικό, εκτός πανελληνίων..αλλά έγεινε στο ελλαδισάν αξιωματικός
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.448
Like
49.254
Πόντοι
10.131
εχω βιώσει περίπτωση όπου ο αστυνομικός υπάλληλος ήταν αρκετά προκλητικός, ήθελε μπάτσες και ξύλο. Επειδή, μαθαίνονται στην επαρχία το ποιόν του καθενός , ήταν βίσμα πασοκικό, εκτός πανελληνίων..αλλά έγεινε στο ελλαδισάν αξιωματικός
Ακομα και αν ο αστυνομικός ειναι προκλητικός αν εχεις και λιγο μυαλό κανεις τον μαλακα ωστε να ξεμπερδεύεις οσο γινετε ποιο ανώδυνα απο την κατάσταση που βρίσκεσαι. Ο τυπος οχι μονο εριξε κουτουλιες στον αστυνομικο αλλα συνέχισε τις μαγκιες και στο τμημα... κατι τέτοιοι πρεπει να τρώνε ενα μηνα κάγκελο για να στρώνουν χαρακτήρα και σε περίπτωση επανάληψης ενα 6μηνο και παει λέγοντας.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.736
Like
57.577
Πόντοι
12.756
Ακομα και αν ο αστυνομικός ειναι προκλητικός αν εχεις και λιγο μυαλό κανεις τον μαλακα ωστε να ξεμπερδεύεις οσο γινετε ποιο ανώδυνα απο την κατάσταση που βρίσκεσαι. Ο τυπος οχι μονο εριξε κουτουλιες στον αστυνομικο αλλα συνέχισε τις μαγκιες και στο τμημα... κατι τέτοιοι πρεπει να τρώνε ενα μηνα κάγκελο για να στρώνουν χαρακτήρα και σε περίπτωση επανάληψης ενα 6μηνο και παει λέγοντας.
Κωλομπαραδες μαν
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.177
Like
9.883
Πόντοι
2.306
εχω βιώσει περίπτωση όπου ο αστυνομικός υπάλληλος ήταν αρκετά προκλητικός, ήθελε μπάτσες και ξύλο. Επειδή, μαθαίνονται στην επαρχία το ποιόν του καθενός , ήταν βίσμα πασοκικό, εκτός πανελληνίων..αλλά έγεινε στο ελλαδισάν αξιωματικός
Αυτό που λέμε...... ΠΑΙΔΙ ΜΑΛΑΜΑ !
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
2810ec475.gif
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.177
Like
9.883
Πόντοι
2.306
Πάμε γερά ! Άντε και με πατάτες, για πλάκα τα λέγαμε και γίνανε !!!

Αστυνομικός που οδηγούσε το περιπολικό που μετέφερε ψυγείο στο πορτ μπαγκάζ​

Ο αστυνομικός έχει κληθεί να καταθέσει στο πλαίσιο της Ένορκης διοικητικής εξέτασης που διατάχθηκε για το βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok​

 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Snip

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.008
Πόντοι
7.046
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ, αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτός το χρησιμοίησε ως ταξί. Αλλά τα οχήματα άμεσης ανάγκςη και βοήθειας, ΔΕΝ είναι ταξί.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
το άλλο το αρχίδι βαρούσε τη μουνάρα, αν είναι δυναμόν

 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.177
Like
9.883
Πόντοι
2.306
.... επειδή-ς είναι μουνάρα την βάραγε, σαν τον γαιδαρο το Χότζα......
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Snip

Nikitas7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2012
Μηνύματα
732
Like
2.633
Πόντοι
446
το άλλο το αρχίδι βαρούσε τη μουνάρα, αν είναι δυναμόν

Έχει πάει πολύ με το revenge porn. Και οι δύο πλευρές φταίνε απλά όταν ο ένας σταματάει να γουστάρει προκύπτει αυτή η νέα μόδα.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.882
Πόντοι
38.529

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.882
Πόντοι
38.529
  • Θυμός
Αντιδράσεις: Y13

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.882
Πόντοι
38.529

ZoReN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2013
Μηνύματα
6.147
Κριτικές
8
Like
3.862
Πόντοι
506
Μεγάλα πουστράκια του παιδιά του δια γενικά
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Πως κλείνουμε ραντεβού για νέα ταυτότητα, ρε τύποι; :think:

Λέει ότι δεν υπάρχουν ραντεβού, όποια περιοχή και να επιλέξω στο Βόρειο Τομέα. :confused:
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: j 1973

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom