ώστε η συγκεκριμένη υπάρχει στο ραντάρ του bourdela.com εδώ και 7 χρόνια;;
Εγώ στο Survivor χθες την έμαθα. Έχει μια ανωμαλία πάνω της, θα έκανε άνετα καριέρα στον χώρο........
Μετα απο ατελείωτες πουτσες στην Μυκονο που ξεκαλοκαίριασε καθε χρονο βρήκε ενα πυρφόρο μουνοδουλο γιατρο να αποκατασταθεί... καμια πουτ... εε κοπελα ηθελα να πω δεν παει χαμενη!
Ο ήλιος λάμπει για όλους . Φαντάζομαι ποσό περήφανος είναι ο μελων σύζυγος , και ακόμα πιο περήφανη η πεθερούλα που το καμάρι της βρήκε γυναίκα για σπίτι……….
Περαν της πλάκας , το παρελθόν είναι παρελθόν , και μακάρι να ζήσουν και να ευτυχήσουν τα παιδιά . Ο έρωτας είναι δικαίωμα όλων
Ο ήλιος λάμπει για όλους . Φαντάζομαι ποσό περήφανος είναι ο μελων σύζυγος , και ακόμα πιο περήφανη η πεθερούλα που το καμάρι της βρήκε γυναίκα για σπίτι……….
Περαν της πλάκας , το παρελθόν είναι παρελθόν , και μακάρι να ζήσουν και να ευτυχήσουν τα παιδιά . Ο έρωτας είναι δικαίωμα όλων
Ο ήλιος λάμπει για όλους . Φαντάζομαι ποσό περήφανος είναι ο μελων σύζυγος , και ακόμα πιο περήφανη η πεθερούλα που το καμάρι της βρήκε γυναίκα για σπίτι……….
Περαν της πλάκας , το παρελθόν είναι παρελθόν , και μακάρι να ζήσουν και να ευτυχήσουν τα παιδιά . Ο έρωτας είναι δικαίωμα όλων
Τυπε το παρελθόν ειναι παρελθόν αλλα οταν η αλλη πέφτει στα τέσσερα και βλέπεις την ξεχαρβαλωμένη κωλοτρυπιδα της τοτε το παρόν σου υπενθυμίζει το παρελθόν!
Την έχω δει αρκετές φορες να κυκλοφορεί στις αγορές των νοτίων προαστίων , metro mall , Γλυφαδα κλπ . Απο κοντά είναι λίγο ποιο συμπαθητική σε σχέση με αυτό το σκύλε που βγάζει στα media & social , όχι όμως κάτι το ιδιαίτερο , μακριά κι αλάργα ….
Τώρα σχετικά με τον γάμο μου θυμίζει την Αλεξανδράκη που όλο λένε λένε αλλά μνηστήρας πουθενά ….
Μετα απο ατελείωτες πουτσες στην Μυκονο που ξεκαλοκαίριασε καθε χρονο βρήκε ενα πυρφόρο μουνοδουλο γιατρο να αποκατασταθεί... καμια πουτ... εε κοπελα ηθελα να πω δεν παει χαμενη!
εντάξει μοιάζει με παρατράγουδο της αντιπαθέστατης Αννίτας Πάνια.
Όμως φίλτατοι το έγραψα και κάπου αλλού : ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια φορά ζούμε. Και κατά βάθος όλοι θα θέλαμε να ζήσουμε μια παρόμοια τρέλα, ένα χάσιμο, μια αυθόρμητη εμπειρία ή ρίσκο. Πείτε το όπως θέλετε. Αυτός ο κύριος όταν ο χάρος του ζητήσει να κάνει τον απολογισμό του κάτι θα χει να του πει νομίζω. Αλίμονο σε μας ; Αφήστε τον τρελό στην τρέλα του που λέει και το ωραίο τραγούδι ! Ωραίοι τύποι είναι χαρούμενοι έχουν και τρέλα ,θα περάσουν τέλεια. Βίο ανθόσπαρτο να έχουν.
Εμένα γιατί παει το μυαλό μου οτι η τύπισσα βρήκε εναν τερμα μουνοδουλο με φράγκα και εχει σκοπο να του τα φαει μεχρι δεκάρας;; Καλα να ειμαστε να δουμε αν σε 2-3 χρονια θα ειναι ακομα μαζι.