Νέα

Ελισάβετ Σπανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIM
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 285
  • Εμφανίσεις 91K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Είστε εξίσου επίμονος και μ' αρέσει!!! Όλοι νικ είμαστε εδω μέσα σωστά, αλλά σε νικ με ιστορία και ιδιαίτερη υποσταση, όπως εσείς, δεν αρμόζουν οι μικρότητες.  ;)
Χαίρομαι λοιπόν που δε συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς, αλλά θα πρέπει να σας καληνυχτίσω λατρεμένε, η ώρα είναι περασμένη.  :-*

Καλή σας νύχτα, δεσποινίς μου, και καλό σας ξημέρωμα.
 

Ψωριάρης

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
3.590
Κριτικές
9
Like
25
Πόντοι
16
Είναι η επομενη κατασταση μετα τον Σαμαρα. Εμφανεστατα. Ειδικα μετα το σημαντικοτατο εργο που επιτελει ο Κυριακος στο υπουργειο, παιρνει σαφες προβαδισμα για την επομενη μερα.

Ακόμα και αν είναι ευρέως γνωστό πως δεν .. στροφάρει ιδιαίτερα ??
Καλά το ότι φτύνει ενώ μιλά είναι πταίσμα.

wtf ?  :idiot:

(και για να είμαι ον τόπικ , η δεσπ. Σπανού είναι κομπλέ. )
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
 

Gamaw Gries

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2013
Μηνύματα
671
Like
9
Πόντοι
6
Tι μουναρος ειν αυτος ρε π.....   :cum: :cum: :cum:
Συμμαθήτρια του απόλυτου.  :2funny:
Κοίτα πάντως τα λεφτά πως αλλάζουν τον άνθρωπο από σοβαρή και κουλτουριάρα στο λύκειο εξελίχθηκε σε ξέκωλο που τα πετάει όλα έξω.Από την άλλη στο κέντρο γεννήθηκε και μεγάλωσε που τους κόβει η λόρδα τους περισσότερους οπότε όταν είδε πως στάζει το παραδάκι είπε και τι έγινε να φάω μερικούς πούτσους αν είναι να λαδώσει το αντεράκι μου.
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
εκεινη την εποχη δεν πηδιοντουσαν στο λυκειο ρε τυπε :2funny:
ουτε στρινγκ φορουσαν τα κοριτσακια,ασε ξενερα μεγαλη
μετρια μαθητρια αποτι θυμαμαι


τωρα απο τα δημοτικα βαζουν κορδελοβρακο, ασε απολυτε ...
ηταν καλο μουνι οπως τωρα στο σχολείο τυπε ??
 

Dimex Black

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2012
Μηνύματα
1.004
Κριτικές
18
Like
174
Πόντοι
26
Ελληνικο καυλοραπανο  :cum:
 

kaboul

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
1
Like
23
Πόντοι
16
1 χιλιόμετρο πόδι εχει 
 

kardasis43

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαΐ 2014
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
δεν υπάρχει το γκομενάκι!!!! άψογο!!!!
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
για αγριο σακατεμα μεχρι να αχρηστευτει το καυλι απο το πολυ γαμησι  :rockon:
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.597
Κριτικές
8
Like
2.851
Πόντοι
506
Αυτη δεν ειναι η γκομενα του Σροιτερ ?  :think:
 

nick77r

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.777
Like
5.712
Πόντοι
2.306
Την εβλεπα σε ενα καφε-μπαρ παλια με τον Σρωυτερ και πριν κανα χρονο με 1-2 φλωρους που ερχοταν.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Αυτη δεν ειναι η γκομενα του Σροιτερ ?  :think:

ρε συ εχεις μεινει πολυ πισω στο gossip. την εχει χωρισει εχει παντρευτει εχει χωρισει εχει ξαναπαντρευτει και εχει κανει και παιδι
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
ακομα στον σροιτερ ειστε?
εχει βγαλει στην δημοσιοτητα αλλες 3000 σχεσεις της απο τοτε!!
κοριτσι για σπιτι!  :s&m_3:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom