apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
τυπε εγω δεν ηξερα ουτε ειχα ακουσει καμια να κανει πιπες εντος σχολειουτι δεν πιδιοντουσαν ρε μαλακα,απο τα γυμνασια αρχιζανε τις πιπες.μονο που τοτε δεν υπηρχαν κινητα με καμερες![]()
![]()
![]()
μαλλον θαταν το σχολειο ξενερωτο δικε μου
