Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.422
- Like
- 49.184
- Πόντοι
- 10.131
Τι έπαθε το στήθος της;
Για να είμαι ειλικρινής κάτι με χαλάει στο σαγόνι της...
Τι να πάθει ρε τύπε; Όταν έχει γίνει πετσί και κόκκαλο τι περίμενες, να κρατηθεί η βυζάρα;
Όταν έχεις την καθυστερημένη ιδέα οτι για να χάσεις λίπος πρέπει να χάσεις κιλά ενω εισαι ήδη σχετικά αδύνατη έτσι γινεσαι.
Οτι διαβάζουν απο το Ίντερνετ και τους λέει ο κάθε "περσοναλ".

το μαγιο ειναι ωραιο αν το φοραγε στο παλιοτερο σωμα.
εχει αδυνατισει υπερβολικα πολυ, πραγμα το οποιο δεν ειναι ωραιο.


