apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
καυλοκοντυλο τυπεπου χαθηκε η μουναρα![]()
![]()
![]()
![]()

καυλοκοντυλο τυπεπου χαθηκε η μουναρα![]()
![]()
![]()
![]()

οι ψηλές για παρέλαση και οι κοντές για κρεβάτι τύπεκαυλοκοντυλο τυπε![]()

εγώ πάλι ενδιαφέρομαι για αναρρίχιση κι όσο ψηλότερη τόσο καλύτερα οι κοντές για κρεβάτι χρησιμεύουν αντί τάκων?οι ψηλές για παρέλαση και οι κοντές για κρεβάτι τύπε![]()

σε χαλαγε τυπε![]()
εγω τρελενομαι για κοντοπουτανα τυπε κανουν καλεςοι πολυ κοντες γενικα παρα πολυ....

εγω τρελενομαι για κοντοπουτανα τυπε κανουν καλες![]()
![]()
![]()
![]()
εγω τρελενομαι για κοντοπουτανα τυπε κανουν καλες![]()
![]()
![]()
![]()
τι σχέση έχει το ύψος με τη πίπα?
στα όρθια σε γλείφουν εσένα?![]()
Εμ τι νομιζεις, οτι πρεπει για ντιπ θροουτ.![]()
Δλδ η ψηλή δεν μπορεί να κάνει ντιπ θρόουτ?
ναι που ειναι το παραξενο;τι σχέση έχει το ύψος με τη πίπα?
στα όρθια σε γλείφουν εσένα?![]()
Πρεπει να ανοιξει λιγο τα ποδια της να χαμηλωσει!![]()