[size=13pt]ΣΙΓΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ![/size]krα...., πέστο να δούμε !![]()
![]()
![]()
μια βολτα στην τσιμισκη να βγω θα σου φερω αλλες 5 με τετοια ματια και πιο ωραια!

[size=13pt]ΣΙΓΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ![/size]krα...., πέστο να δούμε !![]()
![]()
![]()

[size=13pt]ΣΙΓΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ![/size]
μια βολτα στην τσιμισκη να βγω θα σου φερω αλλες 5 με τετοια ματια και πιο ωραια!
![]()

...οδήγησέ με στούς δρόμους του ονείρου ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τσιμισκή είπες?![]()

![]()
![]()
![]()
ναι..κακο ειναι?
να μού δείξει τα αξιοθέατα

ψιτ λουτσε!
κατι λεγαμε πριν για ματαρες απλων καθημερινων γυναικων..
οχι,φιλουναδας μου..........κά σου ???????![]()
![]()

οχι,φιλουναδας μου![]()
...ενα ένα θα στα βγάζω? 
ξέρω και εγώ μία με πιο ωραία μάτια , αλλά έχει μια μύτη μελιτζάνα και χείλη ροφού.ψιτ λουτσε!
κατι λεγαμε πριν για ματαρες απλων καθημερινων γυναικων..
οχι. >ελεύθερη ??????.........
...ενα ένα θα στα βγάζω?
![]()
η φωτο ηταν καθαρα για ματια γιατι πριν ειπωθηκε κατι για ματαρες της μενεγακη..ξέρω και εγώ μία με πιο ωραία μάτια , αλλά έχει μια μύτη μελιτζάνα και χείλη ροφού.
Έλα ρε φίλε.. τόσο γαμάτη ήταν; :o Θ' ανέβει youtube σίγουρα πιστεύω αν είναι έτσι.Όποιος δεν την είδε έχασε!
