Νέα

Ελένη Μενεγάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIM
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

vizolagnos3

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2010
Μηνύματα
74
Like
0
Πόντοι
0
στο πατερ ημων ομως ειχε σπυρια εντελως,κατι πρεπει να εχει αφησει
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Παιδιά μας τελείωσαν τα μουνιά στα πρωινάδικα...
 

pepermint

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2009
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
3
Like
1.013
Πόντοι
96
ουστ μωρη πορνη του ελεους....φτουσου στοκε
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
μούφα ή αλήθεια; www.fimes.gr/2010/10/menegaki-prosopikes-fotografies/]http://www.fimes.gr/2010/10/menegaki-prosopikes-fotografies/[/url]

πάντως αν ισχύει και βγει τίποτα στη φόρα... δε σχολιάζω άλλο :bigdick:

Ε ρε γλέντια που θα κάνουμε αν τελικά διαρρεύσουν αυτές οι φωτογραφίες!!! Σαμπάνιες θ' ανοίξουμε!!! Στα περιοδικά ας μη δημοσιευτούν... Στο διαδίκτυο όμως μπορεί ανά πάσα στιγμή να τις κυκλοφορήσει οποιοσδήποτε καλός άνθρωπος χωρίς κανένα κόστος ;)
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.386
Like
49.099
Πόντοι
10.131
Θα υπάρξει άραγε κάποιος εκδότης που δεν θα μασήσει από εξώδικα και θα δημοσιεύσει τις φωτογραφίες :think:...αν πραγματικά υπάρχουν φωτογραφίες :huh:
 

k9bill

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2008
Μηνύματα
70
Like
2
Πόντοι
0
μετά τις φωτογραφίες περιμένω τον Ματεο να τραβήξει και βίντεο.
-28_copy.JPG


menegakitennis1_h_633_451.jpg


 

Συνημμένα

  • Untitled-28a_copy.JPG
    Untitled-28a_copy.JPG
    64,7 KB · Εμφανίσεις: 163

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.386
Like
49.099
Πόντοι
10.131
Πάντως είναι άξιο απορίας πως ένα επώνυμο ζευγάρι τραβάει κάποιες προσωπικές φώτο και μετά αφήνει κάπου εκτεθειμένοι την φωτογραφική μηχανή ώστε να έχουν πρόσβαση τρίτοι άνθρωποι :huh:
 

gagas

Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2005
Μηνύματα
86
Κριτικές
2
Like
29
Πόντοι
0
Αυτη για να ξαναανεβασει τα νουμερα στον καφε θα βγαλει και τσοντα και μην ακουτε οτι και καλα της κλεψανε τις φωτογραφιες...κολπο ειναι για να γινεται ντορος!!!!!!
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
πιστευω οτι ειναι ακομα μια στημενη φαση το ολο θεμα.
η ελενη ανανεωσε προσφατα συμβολαιο με τον αλφα,και πρεπει να δειξει διαγωγη καλη στην αρχη τουλαχιστον,και να φερει νουμερα καλα.
δεν την εχω την μενεγακη για τοσο χαζη,να καθετε και να στηνετε να βγαινει φωτο του πουτσου.
οσο για το κωστοπουλο ειναι γνωστο οτι για τα φραγκα πουλαει και την μανα του.το να στησει μια τετοια ιστορια για να βοηθηση την μενεγακη,με το αζημιωτο βεβαια,την στηνει για πλακα.
 

nitromg

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2009
Μηνύματα
162
Like
534
Πόντοι
81
κατεβαζω τωρα τις φωτο τις μενεγακη που λενε...αμα ειναι οκ να ποσταρω καμια??? :rockon: :tits:
 

nitromg

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2009
Μηνύματα
162
Like
534
Πόντοι
81
ακυρο τσαμπα κατεβαζα 10 λεπτα.... :uglystupid: :idiot: :uglystupid: τι μλκς που ειναι ο uploader  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
μπορώ να προμηθεύσω λινκ για download σε οτιδήποτε μέχρι 2 GB, γι' αυτό το ζήτησα
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.476
Like
41
Πόντοι
166
κυκλοφορει και ενα βιντεακι εδω και πολυ καιρο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom