Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ανησυχείς μην μείνει χωρίς ρεύμα;;;ροζαλινα να πεις στον alexis να πληρωσει την δεη

''Οι πουτάνες κ οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές''φαγανε καλα οι καριολες τοσα χρονια
αλλιμονο στα παιδακια που ζουνε με 300 κ καναν τα πτυχια τους κωλοχαρτα κ περιοδομουνοπανα
φαγανε καλα οι καριολες τοσα χρονια
αλλιμονο στα παιδακια που ζουνε με 300 κ καναν τα πτυχια τους κωλοχαρτα κ περιοδομουνοπανα
Eζησαν την χρυση εποχη του περικλεους
τραγουδιαρες, τηλεπερσονες, δημοσιογραφοι, αθλητες ολοι μαζι
μιλαμε για τρελο χρημα..πολλα λεφτα
''Οι πουτάνες κ οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές''
Ισχύει σε τριτοκοσμικές χώρες σαν την Ελλάδα.
Eζησαν την χρυση εποχη του περικλεους
τραγουδιαρες, τηλεπερσονες, δημοσιογραφοι, αθλητες ολοι μαζι
μιλαμε για τρελο χρημα..πολλα λεφτα
το προβλεψε ο γεροντας;
παντου ισχυει οχι μονο στην ελλαδα
κ οι υπολοιποι απλα σε μικροτεροι κλιμακα
οποιος δεν καταφερε να φτιαξει κομποδεμα με ακινητο κ λεφτα σε τραπεζα τα 20 χρονια του παρτυ απο 85 εως 2005 ειναι αξιος της μοιρας του που τα εφαγε στις πουτανες κ στα λουσα η που ηταν αχρηστος κηφηνας
κ τωρα την πληρωνουν τα παιδια του αλλα σοι παει το βασιλειο
ετσι..μεχρι μεσα 2007 θα ελεγα εγω
μετα τελειωσε το πανηγυρι..και εννοειται βεβαια οτι δεν προκειται να ξαναερθουν στην ελλαδα τετοιες εποχες αυτον τον αιωνα
Παντού μπορεί ίσως να ξεκινήσεις έτσι...να επιβιώσεις έτσι δεν παίζει.παντου ισχυει οχι μονο στην ελλαδα
νομιζω η ολυμπιαδα του 4 ηταν η ταφοπλακα
μακαρι να μην ξαναρθουν για να μην ξαναδημιουργηθουν γενιες μουνοπανων κ καριολοελλεεινιδων
δειτε ταινιες που απεικονιζουν το 50-60 στο νετ για να δειτε τι ερχεται κ πως θα ειναι η ζωη εδω
Παντού μπορεί ίσως να ξεκινήσεις έτσι...να επιβιώσεις έτσι δεν παίζει.
δεν μαζευετε ρε συ η κατασταση πλεον..5η χρονια υφεσης..δεν εχει ξαναγινει αυτο σε χωρα
πιστευει κανεις σε αναπτυξη και μαλακιες:;; εδω βγηκε ο πιτσας και ειπε σαν ιδανικο σεναριο το 2020 η ανεργια να εχει πεσει στο 20%..αυτο ειναι το ιδανικο σεναριο για την επισημη ανεργια..γιατι η ανεπισημη ειναι +10% ακομα..
οποτε οπως καταλαβαινεις αλλος για αμερικα τραβηξε και αλλος για βραζιλια...θα μας διωξουν ολους..σε 1-2 χρονια θα ψαχνονται να φυγουν ακομα και 50ρηδες για να δουλεψουν οπουδηποτε εξω..χαμαληδες...ελπιζω μονο οι νεοι μορφωμενοι ελληνες, μεχρι 40 ετων, να μην καταληξουν σαν τους ρουμανους και τους αλβανους να δουλευουν σε πιτσαριες ξενων..οπου εδω εβλεπες αλβανο γιατρο να κανει ντελιβερυ για να ζησει..
καλα μην τα πιστευεις τα μουνοπανα
κ οι πουτανες στα κωλομπαρα ολες γιατρινες κ δικηγορινες ελεγαν οτι ειναι
κ 2 κατηγοριας δουλεια να κανει καποιος παντως αν ζει σε μια ωραια χωρα με κρατος σωστο δεν ειναι κ ασχημα κατα τι γνωμη μου
πχ να ειναι πολιτικος μηχανικος αλλα να ξεκινησει εργοταξιο κ οχι γραφειο με κανα 1200αρι στην ολλανδια η στη γερμανια σε χαλαει?εμενα καθολου παντως
μουνιά τους φοροφυγάδες γαμιόλια......λιγουρια την δεη
δεν ειναι ψεματα φιλε..ακου π σου λεω..
για τις πουτανες δεν ξερω αλλα ξερω 2 μορφωμενα παιδια απο αλβανια , πολυ καλα μυαλα μ εργασιακη εμπειρια στο αντικειμενο τους,που δουλευουν χαμαληδες εδω κ εκει..ο ενας τωρα κουβαλαει φωτοβολταικα με πτυχιο πολυτεχνειου..και εαν δεν υπηρχε κ αυτο θα πεινουσε η οικογενεια του
οσον αφορα αυτο που λες να ξεκινησει καποιος χαμηλα στο επαγγελμα του, οχι δεν με χαλαει..εξαλλου γερμανια οση προυπηρεσια κ εαν εχεις σαν junior ξεκινας..απο εκει και περα εαν προσπαθεις, ενημερωνεσε σε νομοθεσια - κανονισμους, βελτιωνεσε στην γλωσσα και σε υπολογιστικα προγραμματα θα ανεβεις..
και 1200 ευρω δεν παιζουν ολλανδια και γερμανια..τοσα παιρνουν οι ανιδεικευτοι εργατες
φου μηχανικός είσαι?αγγλια επειδη μ ειχαν κανει προσφορα για δουλεια, αλλα δυστυχως δεν προχωρησε γιατι κ εκει γαμιεται η κατασταση με τον μαλακα τον καμερον, με 5 χρονια προυπηρεσια μ εδιναν καθαρα 1,700 λιρες τον μηνα..και εκτος λονδινου..σαν junior διχως δηλαδη να σου αναγνωρισουν προυπηρεσια θα επαιρνες καθαρα κανα 1,300 λιρες τον χρονο..
γερμανια ξερω οτι καθαρα ξεκινας με ενα 2000..εαν βεβαια δουλεψεις μοναχο που ειναι πανακριβο τοτε θα ζοριζεσε..εαν πας φρανκφουρτη τοτε κατι θα μπορεις να βαζεις στην ακρη..για εισητηρια, εκδρομες..απο κει και περα εαν αποκτησεις καλη προυπηρεσια τοτε οι αμοιβες ψηλωνουν σημαντικοτατα..γνωστος που εργαζεται εκει μου ειπε οτι οι γερμανοι μηχανικοι τα 3000-3500 ευρω τον μηνα τα θεωρουν λιγα..και πανε ελβετια με διπλασιους μισθους