δυσκολο να βρει χρονο εχει παρα πολλες υποθεσεις,με το ζορι ξεκλεβει λιγο χρονο να γραψει στο bou

δυσκολο να βρει χρονο εχει παρα πολλες υποθεσεις,με το ζορι ξεκλεβει λιγο χρονο να γραψει στο bou

Υπάρχει το "Κυριακή στο χωριό".Γιατι υπαρχει καμια εκπομπη στην τηλεοραση που μπορεις να δεις;

Παλια το εβλεπα,το παρουσιαζε μια κακασχημη αλλα ειχε μια βοηθο ωραιο μουνακι,σαλονικια που μετα κατεβηκε και παρουσθαζε ενα πρωινο με τον μπετοβλακα τον Αρναουτογλου,για μια χρονια μετα εξαφανιστικε.Υπάρχει το "Κυριακή στο χωριό".
Παίζει μια ωραία μιλφάρα!![]()
Mαλακιες εκανε η Αντωνιαδου
1) μην κοροιδευομαστε ..στην τατιανα για να πας και ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ενα μισαωρο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να φανταστειτε τι "πρεπει" να μπορει να αποκομισει απο εσενα.
πισω απο την αντωνιαδου υπαρχει μηχανη προωθησης. (κατι σαν τουμποτζετ στον γκωλο). Απλα αυτο πισογυρισε στην τατιανα και τωρα θα τρωει το καπελο της για τα αποκαλυπτηρια της παπατζας της.
2) στους επιστημονικους κυκλους, δεν χωρεσε ουτε ψιγμα αμφιβολιας απο την αρχη, οτι η αντωνιαδου ηταν αχρηστη, αποβλητη και "scientific attention whore"
3) η ιδια απ οσο συμπεραινω -ηξερε οτι ηταν αχρηστη επιστημονικα- και επιζητηουσε καταξιωση στον "γενικ" πληθυσμο μεσω παπατζων με σκοπο πολιτικη καριερα
Το τι γραφεις σε ενα βιογραφικο εχει ελαχιστη σημασια. Κι εγω μπορει να γραψω οτι εχω μεταπτυχιακο στο δικαιο του Αρη και γνωριζω Ισπανικα και Σουαχιλι.Ενδιαφέρον έχει πάντως η matel η οποία θα μπορουσε να της κανει αγωγή για το ψεύτικο βιογραφικό. Ο Alex θα πρέπει να μας απαντήσει σε αυτό.
Οχι.Alex71, δεν επισυνάπτει κανείς τίποτα στο βιογραφικό του. Απλά παραθέτει τι έχει κάνει (σπουδές, δουλειές κλπ). Δεν έχεις κάνει βιογραφικό ποτέ;![]()

Γιατι να κανω βιογραφικο?Ούτε εγώ μπορώ να το πιστέψω ότι δεν έχεις κάνει ποτέ βιογραφικό.
Εμ ξερω γω?Η λογική λεει οτι αφού αποφασίσω να προσλάβω ενα άτομο με βάση το βιογραφικό του δεν θα ζητήσω να μου προσκομίσει τα τυχόν πτυχία, διπλώματα, βραβεία κτλ που αναφέρει μέσα στο βιογραφικό;;;

υπαρχουν 2 ειδων βιογραφικα θα ελεγα, αυτα που εχεις απο πισω και τα εγγραφα και τα αλλα που εχεις μονο λογια δικα σου.Οχι.
Δηλαδη θελεις να μου πεις οτι καποιος που ανακοινωνει οτι θελει προσωπικο με συγκεκριμενα προσοντα, θα στηριχθει για την προσληψη μονο στην δηλωση του υποψηφιου.
Δεν μπορω να το πιστεψω αυτο.
Δεν είναι το θέμα τα πτυχία, τύπε. Όλοι έχουν και μάλιστα πολλά.Η λογική λεει οτι αφού αποφασίσω να προσλάβω ενα άτομο με βάση το βιογραφικό του δεν θα ζητήσω να μου προσκομίσει τα τυχόν πτυχία, διπλώματα, βραβεία κτλ που αναφέρει μέσα στο βιογραφικό;;;