Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.904
- Like
- 160.037
αν τον αφήσω με την απορία πως θα συνεχίσει την ζωή του ???Τίποτε. Οπότε άστον να μείνει με την απορία...![]()
αν τον αφήσω με την απορία πως θα συνεχίσει την ζωή του ???Τίποτε. Οπότε άστον να μείνει με την απορία...![]()
Λες να είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τον τύπο ή πληροφορία αυτή;αν τον αφήσω με την απορία πως θα συνεχίσει την ζωή του ???![]()
αυτος παντως κερδισε ηδη ενα μπλοκΑΝ απαντήσω τι κερδίζω ???
![]()
Καλά με έχουν ρωτήσει και χειρότερα !Λες να είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τον τύπο ή πληροφορία αυτή;![]()
αντε παλι βρηκες καινουργιο γαμπροΚαλά με έχουν ρωτήσει και χειρότερα !
viber :
Έλενα είσαι παντρεμένη ?
Εγώ:
Γιατί με ρωτάς θέλεις να με παντρευτείς?
viber:
Όχι φυσικά!
Εγώ:
Αφού δεν επιθυμείς γάμο γιατί κανείς καταχρήση του πολύτιμου χρόνου μου ??
Χαχαχαχαχαχαχαχα!
Τέλεια !!! ΕΔΩ παρών !!! χαχαχαχα καλά να περνάς και γύρνα όποτε κάνεις κέφι !!!Τον Αυγουστο που όλοι θα λείπετε εγώ θα έρθω Αθήνα ....χαχαχαχαχα !
Σε ευχαριστώ καρδιά μου περνάω πολύ όμορφα!
![]()
Σε ευχαριστώ ματάκια μου !Τέλεια !!! ΕΔΩ παρών !!! χαχαχαχα καλά να περνάς και γύρνα όποτε κάνεις κέφι !!!

Και η κατάληξηΚαλά με έχουν ρωτήσει και χειρότερα !
viber :
Έλενα είσαι παντρεμένη ?
Εγώ:
Γιατί με ρωτάς θέλεις να με παντρευτείς?
viber:
Όχι φυσικά!
Εγώ:
Αφού δεν επιθυμείς γάμο γιατί κανείς καταχρήση του πολύτιμου χρόνου μου ??
Χαχαχαχαχαχαχαχα!

Kαλησπέρα,οπως έχουν γραψει,αν τα έδινε στον πρωην,θα γυρναγε μονος του χαχαχαξέρω άτομο που.έχει δωσει σε μεντιουμ 50 χιλιαδες ευρω να μάθει αν την αγαπάει ο πρώην της !
ρε χαζούλα της λεω θα στο έλεγα εγω δωρεάν ...χαχαχα
Με 50 χιλιάρικα πήγαινες διακοπές και γνώριζες άλλον έρωτα !
Δεν σ αγαπάει συνέχισε την ζωή σου τσάμπα ξοδευτηκες !
Δεν γίνετε να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
προσοχή πάντως. Όπως ο Σεπτέμβριος έγινε Αύγουστος, μήπως και ο Αύγουστος ξαναγίνει Σεπτέμβριος???Σε ευχαριστώ ματάκια μου !
Όλοι μαζί τον Αύγουστο παρέα να απολαυσουμε το καυσαέριο και τον κάυσωνα της Αθήνας ...![]()
Την δόξα πολλοί εμίσησαν το χρήμα ουδείς !Kαλησπέρα,οπως έχουν γραψει,αν τα έδινε στον πρωην,θα γυρναγε μονος του χαχαχα
Το συμβόλαιοπροσοχή πάντως. Όπως ο Σεπτέμβριος έγινε Αύγουστος, μήπως και ο Αύγουστος ξαναγίνει Σεπτέμβριος???
Μακάρι να το σπάσεις και να γίνει Νοέμβριο ............... Καλά να περνάςΤο συμβόλαιο
《Έλενα ποτέ θα έρθεις Αθήνα ?
υπάρχει το ενδεχόμενο να σπάσει πριν την ημερομηνία λήξης του με διαφορετικές ημερομηνίες ανάλογα με τις συνέπειες και τα απρόοπτα
της ζωής !
Σε ευχαριστώ ματάκια μου !
Όλοι μαζί τον Αύγουστο παρέα να απολαυσουμε το καυσαέριο και τον κάυσωνα της Αθήνας ...![]()




Να σου πω την αλήθεια συνήθως αυτά που γράφεις και δεν τα καταλαβαίνω και δεν βγάζω νόημα!Μακάρι να το σπάσεις και να γίνει Νοέμβριο ............... Καλά να περνάς
Γιατί δεν κατάλαβες εεεΝα σου πω την αλήθεια συνήθως αυτά που γράφεις και δεν τα καταλαβαίνω και δεν βγάζω νόημα!
αλλά ΟΚ....
καλα να περνας και εσυ !

κααλοσ το φιλο μου το τουρκοπιασμα.πυγεσ τη γκομενα στα μπουζουκια με το σκουπηδιαρικο οπωσ ο ταμτακοσΈρωτα που είσαι Έρωτα![]()








Στο φτιαξα λιγοΣήμερα απόλαυσα το ψαράκι μου και ένα ΓΑΜΗΣΑΚΙ και νωρίς για ύπνο ....![]()
ξέρω άτομο που.έχει δωσει σε μεντιουμ 50 χιλιαδες ευρω να μάθει αν την αγαπάει ο πρώην της !
ρε χαζούλα της λεω θα στο έλεγα εγω δωρεάν ...χαχαχα
Με 50 χιλιάρικα πήγαινες διακοπές και γνώριζες άλλον έρωτα !
Δεν σ αγαπάει συνέχισε την ζωή σου τσάμπα ξοδευτηκες !
Δεν γίνετε να υπάρχει τόσο αφελής κόσμος...
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!