Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.849
- Like
- 159.441
Όχι όχι.....δεν θα απατούσα ποτε τον μέλλοντα συζυγό μου ....αααα δηλαδη σκοπευεις να μου τα φορας οποτε πεφτω για υπνο?
Όχι όχι.....δεν θα απατούσα ποτε τον μέλλοντα συζυγό μου ....αααα δηλαδη σκοπευεις να μου τα φορας οποτε πεφτω για υπνο?
Μπορεις μπορεις! Με τον νεαρο φοιτητη γειτοναΌχι όχι.....δεν θα απατούσα ποτε τον μέλλοντα συζυγό μου ....![]()

τα πάντα είναι δανεικά !ουτε δανεικα να ζητουσα.....
δανεικα να σου ζητουσα,θα μου εδινες!στειλε μου ενα προσωπικο μυνημα εαν εχεις την καλοσυνη.τα πάντα είναι δανεικά !
μην είσαι σίγουρος ότι θα στα έδινα !δανεικα να σου ζητουσα,θα μου εδινες!στειλε μου ενα προσωπικο μυνημα εαν εχεις την καλοσυνη.
εαν ηταν αναγκη ,προσωπικα θα τα εδινα! τελος παντων καλα να ειμαστε και να μη χρειαστουμε ποτε μας δανειναμην είσαι σίγουρος ότι θα στα έδινα !
Όταν θέλεις να χάσεις φίλο ή φίλη δάνεισε του χρήματα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον ξαναδείς ΠΟΤΕ !
ωραια,γιατι δεν μου στελνεις??μην είσαι σίγουρος ότι θα στα έδινα !
Όταν θέλεις να χάσεις φίλο ή φίλη δάνεισε του χρήματα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον ξαναδείς ΠΟΤΕ !
Πάρτα Λίζα και κάνε τα κορνίζα!μην είσαι σίγουρος ότι θα στα έδινα !
Όταν θέλεις να χάσεις φίλο ή φίλη δάνεισε του χρήματα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον ξαναδείς ΠΟΤΕ !
γιατί κλαίει το γατί !ωραια,γιατι δεν μου στελνεις??
κατι μου λεει οτι ο τυπος χρειαζεται ενα καλο κλαδεμα γιατι σημερα τελειωνει και η προθεσμιαγιατί κλαίει το γατί !

Στο'σιαξα λίγο...γιατί κλάνει το γατί !

Να κάνω τη δήλωση θείο;κατι μου λεει οτι ο τυπος χρειαζεται ενα καλο κλαδεμα γιατι σημερα τελειωνει και η προθεσμια![]()
κατι μου λεει οτι ο τυπος χρειαζεται ενα καλο κλαδεμα γιατι σημερα τελειωνει και η προθεσμια![]()
.....απορούν κάποιοι γιατί μπλοκάρω!κατι μου λεει οτι ο τυπος χρειαζεται ενα καλο κλαδεμα γιατι σημερα τελειωνει και η προθεσμια![]()
.....απορούν κάποιοι γιατί μπλοκάρω!
Ιδού η απάντηση!
![]()
τα χαρτοσημα τα χρεωνεις στον επεγδυτηΝα κάνω τη δήλωση θείο;
Μην ανησυχεις, εχω εισπραξει γερη προκαταβολή, μερος της οποιας καταναλωθηκε σε συνευρεση με δυνατο call girl.τα χαρτοσημα τα χρεωνεις στον επεγδυτη
.....και με απάτησες και το παραδεχτηκες !Μην ανησυχεις, εχω εισπραξει γερη προκαταβολή, μερος της οποιας καταναλωθηκε σε συνευρεση με δυνατο call girl.
Διευκρινηση : δεν ήταν η mrs Helen αλλά θα επανορθώσω στο μέλλον