Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η θάλασσα έχει μία δύναμη που επιδρά επάνω στους ανθρώπους σαν θέληση !καλημέρα...
Ακόμα και σήμερα, με την βροχή, η θέα της θάλασσας, είναι το κάτι άλλο......
Την βλέπω και ηρεμεί η ψυχή μου.
Καλησπερα και καλη εβδομαδα ωραια μου κυρια.Η θάλασσα έχει μία δύναμη που επιδρά επάνω στους ανθρώπους σαν θέληση !
Ο άνεμος και τα κύματα είναι πάντα στο πλευρό του ικανού ταξιδευτή !
Αν είχα των ουρανών τα κεντημένα υφάσματα φτιαγμένα με χρυσό και ασημένιο φως !Καλησπερα και καλη εβδομαδα ωραια μου κυρια.
Οταν η φυση εχει κεφια δημιουργει πανεμορφα πραγματα να ξαπλωσεις να χαζευεις μονο τον ουρανο.
![]()
Αν είχα των ουρανών τα κεντημένα υφάσματα φτιαγμένα με χρυσό και ασημένιο φως !
Τα μπλέ και τα αχνά και τα σκοτεινά υφάσματα από νύχτα και φως και ημύφως!
Θα άπλωνα τα πανιά στην γη !
Αλλά όντως φτωχή έχω μόνο τα ονειρά μου !
Άπλωσα τα ονειρά μου στο έδαφος !
Για να ξαπλώνω κάθε πρωί και να βλέπω τον δικό μου ουρανό και να γαληνεύει η ψυχή μου !
Αν αυτό το έγραψες εσυ ,τοτε μιλάμε για τον θηλυκό Ελυτη!Αν είχα των ουρανών τα κεντημένα υφάσματα φτιαγμένα με χρυσό και ασημένιο φως !
Τα μπλέ και τα αχνά και τα σκοτεινά υφάσματα από νύχτα και φως και ημύφως!
Θα άπλωνα τα πανιά στην γη !
Αλλά όντως φτωχή έχω μόνο τα ονειρά μου !
Άπλωσα τα ονειρά μου στο έδαφος !
Για να ξαπλώνω κάθε πρωί και να βλέπω τον δικό μου ουρανό και να γαληνεύει η ψυχή μου !
Το είχα διαβάσει σε ένα βιβλιο και μου άρεσε πολύΑν αυτό το έγραψες εσυ ,τοτε μιλάμε για τον θηλυκό Ελυτη!

Mα ειναι ο θηλυκος Ελυτης....δεν χωραει αμφιβολια καμια.Αν αυτό το έγραψες εσυ ,τοτε μιλάμε για τον θηλυκό Ελυτη!
.....και η νηματοθέτρια αντί να βάλει καμία γυμνή φωτό στο νήμα της γράφει αποφθέματα και τραγουδάκια !Mα ειναι ο θηλυκος Ελυτης....δεν χωραει αμφιβολια καμια.

Α Ξ Ι Ο Λ Α Τ Ρ Ε Υ Τ Η.....και η νηματοθέτρια αντί να βάλει καμία γυμνή φωτό στο νήμα της γράφει αποφθέματα και τραγουδάκια !
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ![]()
Και Πικάσο δηλαδή,αν και στο πινελο εισαι όντως πολύ καλή!έβαλα και την δική μου πινελιά !
Το χασαμε το κορμι πατριωτη.
μα γι αυτό ήρθα Νότια να κάνω εκπαίδευση στις γνώσεις μου !Το χασαμε το κορμι πατριωτη.
Μαλλον θα πρεπει να κανουμε και νοτια κανενα ιδιαιτερο.
Να δω αν διαβαζεις εκει που εισαι.
Έλεναμα γι αυτό ήρθα Νότια να κάνω εκπαίδευση στις γνώσεις μου !