Πέτροςαλανι
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 2.764
- Like
- 15.000
- Πόντοι
- 2.256
Λείπεις 'Έλενα, λείπεις...Η θαλασσα με γαληνευει ηρεμει την ψυχη μου !
Ειμαι πολυ καλυτερα !
Σε ευχαριστω![]()
Η υπομονή είναι πικρή αλλα ο καρπός της είναι γλυκός !Λείπεις 'Έλενα, λείπεις...

την καλησπερα μου και την αγαπη μουΗ υπομονή είναι πικρή αλλα ο καρπός της είναι γλυκός !
Την καλημερα μου![]()
Περιμένουμε το γλυκό καρπό!Η υπομονή είναι πικρή αλλα ο καρπός της είναι γλυκός !
Την καλημερα μου![]()
Μια διόρθωση... Οχι τον γλυκό καρπό, αλλά τους γλυκούς καρπούς....Περιμένουμε το γλυκό καρπό!![]()

καλημέρα γλυκειά έλεναΟσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ ότι άλλαξα!
Δεν θέλω φασαρία δεν θέλω τρελούς ρυθμός!
Δεν θέλω εντάσεις και διαφωνίες δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν !
θέλω έναν περιποιημένο μυρωδάτο καφέ αγαπημένη μουσική και καλόπροαιρετους ανθρώπους να μοιράζομαι μαζί τους όνειρα!
Θέλω να απολαύσω ένα καλό φαγητό να καλαμπουρίζω να γελάσω !
Να έχω υγεία καλοσύνη ουσία και ποιότητα !
Να έχω θάλασσα και ήλιο σπίτι φιλόξενο γεμάτο με καθαρά βλέμματα ανθρώπων!
Δεν σπαταλάω πια το χρόνο μου για τίποτα λιγότερο......![]()
Σ'ένα ποστάρισμα τα είπες όλα. Όσο μεγαλώνουμε αλλάζουμε και θέλουμε μια πιο ήσυχη ζωή χωρίς να θυσιάσουμε κάποια θέλω μας ή να υπομένουμε ανθρώπους ή πράγματα που μας χαλάνε τη διάθεσή μας και γενικότερα την ψυχολογία μας. Εννοείται συμφωνώ 1000% μαζί σου!!Οσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ ότι άλλαξα!
Δεν θέλω φασαρία δεν θέλω τρελούς ρυθμός!
Δεν θέλω εντάσεις και διαφωνίες δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν !
θέλω έναν περιποιημένο μυρωδάτο καφέ αγαπημένη μουσική και καλόπροαιρετους ανθρώπους να μοιράζομαι μαζί τους όνειρα!
Θέλω να απολαύσω ένα καλό φαγητό να καλαμπουρίζω να γελάσω !
Να έχω υγεία καλοσύνη ουσία και ποιότητα !
Να έχω θάλασσα και ήλιο σπίτι φιλόξενο γεμάτο με καθαρά βλέμματα ανθρώπων!
Δεν σπαταλάω πια το χρόνο μου για τίποτα λιγότερο......![]()
καλησπέρα μάτια μουκαλημέρα γλυκειά έλενα

Να μην αφήνουμε τους άλλους να μας παρασέρνουν μέσα στην καταιγίδα τους !Σ'ένα ποστάρισμα τα είπες όλα. Όσο μεγαλώνουμε αλλάζουμε και θέλουμε μια πιο ήσυχη ζωή χωρίς να θυσιάσουμε κάποια θέλω μας ή να υπομένουμε ανθρώπους ή πράγματα που μας χαλάνε τη διάθεσή μας και γενικότερα την ψυχολογία μας. Εννοείται συμφωνώ 1000% μαζί σου!!
Στη 500 σελίδα είχε ανεβάσει ένα βίντεο. Και από τότε αναμένουμε το επόμενοκαλησπερα σας. θυμαται καποιος σε ποια σελιδα ειναι οι φωτογραφιες της κυριας ?
Η ελπίδα πεθαινει τελευταιαΣτη 500 σελίδα είχε ανεβάσει ένα βίντεο. Και από τότε αναμένουμε το επόμενο

Εχετε δικιο !Να ελπίζουμε δηλαδή ; Αλλά ρε Έλενα 3 δευτερόλεπτα;! Τελειώνουμε γρήγορα αλλά όχι και 3 δευτερόλεπτα. Καντά 15 να απολαύσουμε χαϊδεμα.
Φτιαχτά εσύ ωπος θες. Ο λαος το απαιτεί μετά από 2000 σελίδες εεε πιστεύω καιρός είναιΕχετε δικιο !
Δεν ξέρω αλλα στα βιντεο έχω λίγο αγχος με αποτελεσμα να μην έχουν μεγαλη διαρκεια !