Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σε ευχαριστω πολυ !Ταχεία ανάρρωση ευχομαι Ελενα

αγαπητέ και γλυκητατε mhtsos(2) έχεις σκεφτει να αλλαξεις το nick name?Καλημέρα.
Χωρίς πολλά λόγια αγάπη είναι το να δίνεις σε κάποιον χωρίς να βαρυγκομάς , αλλά απο ευχαρίστηση και χωρίς να σκέπτεσαι οτι εκείνη την στιγμή δίνεις, να ειναι αυθόρητο.
Όλα τα άλλα είναι λόγια.... και μάλιστα παχιά
Περαστικά. Πως πάμε???
Τι εννοείς?? Γιατι να το αλλάξω??αγαπητέ και γλυκητατε mhtsos(2) έχεις σκεφτει να αλλαξεις το nick name?
ΣΟΥ έχω μία καλη ιδεα !
χιουμοράκι ήτανε !Τι εννοείς?? Γιατι να το αλλάξω??
Κάποιο καρφάκι βλέπω και δεν καταλαβαίνω γιατί!!!
Μπορεί να κάνω και λάθος!!!




Για να το λες, δεκτό. Τότε δεν ξαναρωτώχιουμοράκι ήτανε !
Σε καθε ποστ συνηθως θα κάνεις και κάποια ερωτησουλα
![]()
Μόνο ερωτησουλα,ο ανακριτής του bou.com είναι ο mhtsos,αλλοίμονο σε όποια η οποιον τραβήξει την προσοχή του!χιουμοράκι ήτανε !
Σε καθε ποστ συνηθως θα κάνεις και κάποια ερωτησουλα
![]()
Όχι να μη ρωτήσουμε, αν γουσταρει θα μας πει η ίδια!!!!Εντάξει βρε bill, να μην ρωτήσουμε για το ποδαράκι της!!!
Δεν θέλω να το σοβαρέψω. Απλά , και κυρίως προς την Ελενα το λέω, ρώτησα απο ενδιαφέρον για κάποιον που είχε ένα ατύχημα.Όχι να μη ρωτήσουμε, αν γουσταρει θα μας πει η ίδια!!!!
Η περιέργεια σκότωσε τη γάτα ως γνωστόν!
κι όμως θεωρειται αδιακρισια !Δεν θέλω να το σοβαρέψω. Απλά , και κυρίως προς την Ελενα το λέω, ρώτησα απο ενδιαφέρον για κάποιον που είχε ένα ατύχημα.
Μπορεί να ρώτησα πέραν της μιάς φοράς. ΟΚ.
Αν ενόχλησα , sorry.
Δεν νομίζω να θεωρείται αδιάκριτο.
οκ, sorryκι όμως θεωρειται αδιακρισια !
Αν θελεις να με ρωτησεις κάτι έχω και βαιμπερ ...
Εγω ανεφερα το περιστατικο αλλα δεν έχει νοημα να λεμε τα ιδια και τα ιδια !
Με αγαπη στο λεω .....![]()
Μπορει κάποιος να μην φοραει εσωρουχοΜόνο ερωτησουλα,ο ανακριτής του bou.com είναι ο mhtsos,αλλοίμονο σε όποια η οποιον τραβήξει την προσοχή του!
Θα ηθελε αν ήταν δυνατόν να μάθει και τι χρώμα εσωρουχα φοράμε τα σαββατοκυριακα,το Πάσχα και τα Χριστούγεννα!!!!

ακομα και με σακατεμενο ποδι παντα ετοιμοπολεμη εισαιΜπορει κάποιος να μην φοραει εσωρουχο![]()
....και πάντα η αγαπη μου θα εισαιακομα και με σακατεμενο ποδι παντα ετοιμοπολεμη εισαι![]()
γρηγορα να γινεις καλα ομορφια μου....και πάντα η αγαπη μου θα εισαι![]()
....σε ευχαριστω πολυ !γρηγορα να γινεις καλα ομορφια μου![]()

Σε ευχαριστω !Σε περιμένουμε![]()




