Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (1 μέλη και 24 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 667 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 594 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 776 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.835
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Πες το ψέματα. Και λίγα λες. Κανονικά αρχιμαλάκας πρέπει να πεις για τον ακριβή χαρακτηρισμό του τύπου. Είναι δυνατόν σ'ένα τέτοιο συμβάν της γυναίκας να λες τέτοιου είδους παπαριές;
Ο σωστός τρόπος να αντιμετωπίζεις τη συκοφαντία είναι να την περιφρονήσεις.
Αν προσπαθήσεις να την αντικρούσεις ή να τη διαψεύσεις πολύ απλά θα σε νικήσει !

:hi:
 

akakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2020
Μηνύματα
264
Like
947
Πόντοι
81
Ο σωστός τρόπος να αντιμετωπίζεις τη συκοφαντία είναι να την περιφρονήσεις.
Αν προσπαθήσεις να την αντικρούσεις ή να τη διαψεύσεις πολύ απλά θα σε νικήσει !

:hi:
επίσης και η βλακεία είναι ανίκητη.... Με τον βλάκα πάντα παίζεις εκτος έδρας
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Ο σωστός τρόπος να αντιμετωπίζεις τη συκοφαντία είναι να την περιφρονήσεις.
Αν προσπαθήσεις να την αντικρούσεις ή να τη διαψεύσεις πολύ απλά θα σε νικήσει !

:hi:
Γι'αυτό σε πάω με 1000 γιατί είσαι ένας αξιοπρεπής άνθρωπος. ΟΙ απαντήσεις σου είναι πολύ φιλοσοφημένες και γενικά σφάζεις με το γάντι σε κάθε σου post. Μάλλον πρέπει να ήσουν φοιτήτρια στη φιλοσοφική σχολή :2funny:
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.954
Like
37.086
Πόντοι
5.956
Γι'αυτό σε πάω με 1000 γιατί είσαι ένας αξιοπρεπής άνθρωπος. ΟΙ απαντήσεις σου είναι πολύ φιλοσοφημένες και γενικά σφάζεις με το γάντι σε κάθε σου post. Μάλλον πρέπει να ήσουν φοιτήτρια στη φιλοσοφική σχολή :2funny:
Φοιτήτρια στη σχολή της ζωής ειναι η Έλενα!
Και πολύ επιτυχημένη μάλιστα!
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Γι'αυτό σε πάω με 1000 γιατί είσαι ένας αξιοπρεπής άνθρωπος. ΟΙ απαντήσεις σου είναι πολύ φιλοσοφημένες και γενικά σφάζεις με το γάντι σε κάθε σου post. Μάλλον πρέπει να ήσουν φοιτήτρια στη φιλοσοφική σχολή :2funny:
Δυστυχως δεν εχω σπουδάσει !
Ένα απο τα μεγαλα μου λάθη !
Δεν μιλαω ποτε μα ποτε ασχημα γιατι τοτε και μονο χανεις το δικιο σου !
Πρωτα απανταει το μυαλο και μετα η γλωσσα :grin:
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Δυστυχως δεν εχω σπουδάσει !
Ένα απο τα μεγαλα μου λάθη !
Δεν μιλαω ποτε μα ποτε ασχημα γιατι τοτε και μονο χανεις το δικιο σου !
Πρωτα απανταει το μυαλο και μετα η γλωσσα :grin:
Ποτε θα ακουσω παλι την γλυκια σου φωνουλα κοριτσακι μου ομορφο;

:smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Δυστυχως δεν εχω σπουδάσει !
Ένα απο τα μεγαλα μου λάθη !
Δεν μιλαω ποτε μα ποτε ασχημα γιατι τοτε και μονο χανεις το δικιο σου !
Πρωτα απανταει το μυαλο και μετα η γλωσσα :grin:
Πολύ σωστά. Περνάμε τη γλώσσα πρώτα απ'το μυαλό προτού πούμε το οτιδήποτε. Δυστυχώς ισχύει αυτό που λες ότι χάνεις το δίκιο σου όταν εκνευριστείς και μιλήσεις άσχημα. Και αν δεν έχεις σπουδάσει δεν τρέχει κάτι. Έχεις βγάλει το πανεπιστήμιο της ζωής που αξίζει για πολλά περισσότερα :wink:
 

Πέτροςαλανι

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.766
Like
15.010
Πόντοι
2.256
Πες το ψέματα. Και λίγα λες. Κανονικά αρχιμαλάκας πρέπει να πεις για τον ακριβή χαρακτηρισμό του τύπου. Είναι δυνατόν σ'ένα τέτοιο συμβάν της γυναίκας να λες τέτοιου είδους παπαριές;
Ε όχι βέβαια.εννοειτε.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Πολύ σωστά. Περνάμε τη γλώσσα πρώτα απ'το μυαλό προτού πούμε το οτιδήποτε. Δυστυχώς ισχύει αυτό που λες ότι χάνεις το δίκιο σου όταν εκνευριστείς και μιλήσεις άσχημα. Και αν δεν έχεις σπουδάσει δεν τρέχει κάτι. Έχεις βγάλει το πανεπιστήμιο της ζωής που αξίζει για πολλά περισσότερα :wink:
Δυστυχως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πως κανένα πτυχίο και καμία μόρφωση δεν μπορει να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο συμπονετικό ,ανοιχτόμυαλο ,χαρουμενο και καλλιεργημένο
Γιατί η παιδεια δεν αναπτύσεται με master και διδακτορικά .
Παιδεία έχει ο άνθρωπος που έχει τρόπους ,ευγένεια και κοινωνική ευφυία .
Έχουμε συναντησει στην ζωή μας καθηγητες ,στελέχη επιχειρησεων και πολλους άλλους κοινωνικα πετυχημένους .
Η συμπεριφορα τους αλαζονεια κι ειρωνεία αλλά και αδεια απο ουσία !
Αν θελεις να μοιασεις σε κάποιον ,μοιάσε στην καλύτερη εκδοχή του εαυτου σου !
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Δυστυχως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πως κανένα πτυχίο και καμία μόρφωση δεν μπορει να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο συμπονετικό ,ανοιχτόμυαλο ,χαρουμενο και καλλιεργημένο
Γιατί η παιδεια δεν αναπτύσεται με master και διδακτορικά .
Παιδεία έχει ο άνθρωπος που έχει τρόπους ,ευγένεια και κοινωνική ευφυία .
Έχουμε συναντησει στην ζωή μας καθηγητες ,στελέχη επιχειρησεων και πολλους άλλους κοινωνικα πετυχημένους .
Η συμπεριφορα τους αλαζονεια κι ειρωνεία αλλά και αδεια απο ουσία !
Αν θελεις να μοιασεις σε κάποιον ,μοιάσε στην καλύτερη εκδοχή του εαυτου σου !
Ακριβώς όπως τα λες είναι. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι σημαντικό ρόλο παίζει και η διαπαιδαγώγηση που έχουν πάρει απ΄τους γονείς. Αν την έχουν πάρει φυσικά αν όχι βράσε όρυζα
 

oldguy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2022
Μηνύματα
172
Κριτικές
3
Like
1.103
Πόντοι
361
Σε ευχαριστω πολυ !
Έχουν δρομολογηθει ΟΛΑ !

Τα φιλια μου :kiss-mark:
Καλησπέρα Έλενα. Δίκιο έχει ο φίλος. Εγώ την πάτησα πριν πολλά χρόνια που δεν το κυνήγησα όταν ένας βλάκας έπεσε πάνω μου ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι. Πάρε του και τα σώβρακα....Και πάλι ευχές για γρήγορη ανάρρωση.
 

oldguy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2022
Μηνύματα
172
Κριτικές
3
Like
1.103
Πόντοι
361
Δυστυχως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πως κανένα πτυχίο και καμία μόρφωση δεν μπορει να σε κάνει καλυτερο άνθρωπο συμπονετικό ,ανοιχτόμυαλο ,χαρουμενο και καλλιεργημένο
Γιατί η παιδεια δεν αναπτύσεται με master και διδακτορικά .
Παιδεία έχει ο άνθρωπος που έχει τρόπους ,ευγένεια και κοινωνική ευφυία .
Έχουμε συναντησει στην ζωή μας καθηγητες ,στελέχη επιχειρησεων και πολλους άλλους κοινωνικα πετυχημένους .
Η συμπεριφορα τους αλαζονεια κι ειρωνεία αλλά και αδεια απο ουσία !
Αν θελεις να μοιασεις σε κάποιον ,μοιάσε στην καλύτερη εκδοχή του εαυτου σου !
Τα είπες όλα....συμφωνώ 100% και θυμάσαι ποια δουλειά κάνω άρα δεν τα λέω εκ του πονηρού.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Ακριβώς όπως τα λες είναι. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι σημαντικό ρόλο παίζει και η διαπαιδαγώγηση που έχουν πάρει απ΄τους γονείς. Αν την έχουν πάρει φυσικά αν όχι βράσε όρυζα
Το οικογενειακό περβάλλον παίζει καθοριστικο ρόλο στην διαμόρφωση του χαράκτηρα ενός παιδιου !
Δυστυχως πολύ γονεις παραμελουν τα παιδια τους
Κάνενα παιδι δεν γεννηθηκε φονιας κλεφτης βιαστης ή κακοποιος !
Μεγαλώνουν χωρις αγάπη χωρίς όρια χωρίς κανονες !
Καθημερινα βλεπουμε και ακουμε διαφορα !
ΟΧΙ δεν δικαιολογω καμία μορφη βιας αλλα ....
σκεφτηκε κανενας απο εμας πως μεγαλωσαν αυτα τα παιδια για να φτάσουν σε αυτο το αποτελεσμα ???
Το παιδι μεγαλωσε εγινε ενηλικας και είναι πια ο καθρεφτης της οικογενειας που μεγαλωσε ....
 

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
Το οικογενειακό περβάλλον παίζει καθοριστικο ρόλο στην διαμόρφωση του χαράκτηρα ενός παιδιου !
Δυστυχως πολύ γονεις παραμελουν τα παιδια τους
Κάνενα παιδι δεν γεννηθηκε φονιας κλεφτης βιαστης ή κακοποιος !
Μεγαλώνουν χωρις αγάπη χωρίς όρια χωρίς κανονες !
Καθημερινα βλεπουμε και ακουμε διαφορα !
ΟΧΙ δεν δικαιολογω καμία μορφη βιας αλλα ....
σκεφτηκε κανενας απο εμας πως μεγαλωσαν αυτα τα παιδια για να φτάσουν σε αυτο το αποτελεσμα ???
Το παιδι μεγαλωσε εγινε ενηλικας και είναι πια ο καθρεφτης της οικογενειας που μεγαλωσε ....
Α ρε κοριτσι,λειπεις...
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Καλησπέρα Έλενα. Δίκιο έχει ο φίλος. Εγώ την πάτησα πριν πολλά χρόνια που δεν το κυνήγησα όταν ένας βλάκας έπεσε πάνω μου ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι. Πάρε του και τα σώβρακα....Και πάλι ευχές για γρήγορη ανάρρωση.
Καλησπέρα !
Ουτε εγω ήθελα να το κυνηγησω το όλο περιστατικο αλλα εχω πληροφοριες οτι το έχει κανει κι αλλες φορες !
Τρεχει χωρις όρια κανει προσπερασεις για πλακα !
Νομίζω πρεπει καποιος να του βάλει φρενο ....χαχαχαχαχαχα
 

Jorge1987

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2024
Μηνύματα
195
Like
458
Πόντοι
21
Το οικογενειακό περβάλλον παίζει καθοριστικο ρόλο στην διαμόρφωση του χαράκτηρα ενός παιδιου !
Δυστυχως πολύ γονεις παραμελουν τα παιδια τους
Κάνενα παιδι δεν γεννηθηκε φονιας κλεφτης βιαστης ή κακοποιος !
Μεγαλώνουν χωρις αγάπη χωρίς όρια χωρίς κανονες !
Καθημερινα βλεπουμε και ακουμε διαφορα !
ΟΧΙ δεν δικαιολογω καμία μορφη βιας αλλα ....
σκεφτηκε κανενας απο εμας πως μεγαλωσαν αυτα τα παιδια για να φτάσουν σε αυτο το αποτελεσμα ???
Το παιδι μεγαλωσε εγινε ενηλικας και είναι πια ο καθρεφτης της οικογενειας που μεγαλωσε ....
Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο ότι κανένας δε γεννιέται κακοποιό στοιχείο αλλά γι'αυτό και ανέφερα παραπάνω το θέμα των γονιών που τυγχάνει το πιο σημαντικό. Απ'την άλλη όμως αν θες να το δούμε αντικειμενικά και οι γονείς να΄χουν κάνει σωστά τη δουλειά τους τα παιδιά παρασύρονται απ'τις παρέες και ιδιαίτερα όταν είσαι στην εφηβική σου ηλικία που είναι η πιο κομβική στο να μπλέξεις με ότι αυτό συνεπάγεται
 

Hawkeye Argill

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
767
Κριτικές
14
Like
4.078
Πόντοι
1.436
Καλησπέρα !
Ουτε εγω ήθελα να το κυνηγησω το όλο περιστατικο αλλα εχω πληροφοριες οτι το έχει κανει κι αλλες φορες !
Τρεχει χωρις όρια κανει προσπερασεις για πλακα !
Νομίζω πρεπει καποιος να του βάλει φρενο ....χαχαχαχαχαχα
Τον λεβιε στην οπισθια του εξατμηση θα του βαλουμε ολοι απο λιγο.Στα κομματια ο τρομπας...
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.853
Like
159.481
Τον λεβιε στην οπισθια του εξατμηση θα του βαλουμε ολοι απο λιγο.Στα κομματια ο τρομπας...
ποιος ξέρει άραγε τι απωθημενα έχεις κι αυτος ?
Πως μεγαλωσε ποσο θυμό εχει μεσα του ?
Ισως η ταχυτητα να ειναι η μόνη διεξοδος στις σκεψεις του :cry::cry::cry:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom