pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.930
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.061
- Πόντοι
- 5.946
Καλησπερα κύριε ποιος είστε ??
![]()
Καλησπερα κύριε ποιος είστε ??
![]()
Δηλαδή δάσκαλε , πόσο παλιά.....????Καλησπερα.
Ειδα το νημα σου κυρια μου και ειπα να αρχισω να γραφω και εγω εδω μεσα. Ειστε μια ωραια παρεα με σεβασμο και χιουμορ.
Ελπιζω να μπορω να συμμετεχω και εγω.
Σε ευχαριστω πολυ.
Καποιοι ισως με θυμουνται απο παλια .....![]()
......μας ξεχασε εντελως !Δηλαδή δάσκαλε , πόσο παλιά.....????
Εγώ σε ξέχασα????......μας ξεχασε εντελως !
Ειμαι λιγο θυμωμενη μαζι του αλλα......οχι για πολυ γιατι του εχω μεγαλη αδυναμια![]()
οχι εσυ δεν με ξεχασες είσαι πολυ γλυκο αγορι !Εγώ σε ξέχασα????
αν αρχισουμε με τα τραγουδια δεν θα ''τελειωσουμε'' ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και αυτος ειναι ο απωτερος σκοπος!!!!!!!
το σημαντικο ειναι να απολαυσουμε πριναν αρχισουμε με τα τραγουδια δεν θα ''τελειωσουμε'' ποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και αυτος ειναι ο απωτερος σκοπος!!!!!!!

και ακομα πιο σημαντικο ειναι πριν τελειωσουμε να .....λιωσουμε!!!!!!!!!!το σημαντικο ειναι να απολαυσουμε πριν
《 τελειωσουμε 》![]()
Εσενα δεν προκειται να σε ξεχασω ποτε.....το ξερεις...........μας ξεχασε εντελως !
Ειμαι λιγο θυμωμενη μαζι του αλλα......οχι για πολυ γιατι του εχω μεγαλη αδυναμια![]()
Το ταξείδι προς την Ιθάκη έχει σημασία και οχι ο προορισμός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!το σημαντικο ειναι να απολαυσουμε πριν
《 τελειωσουμε 》![]()
Ε......ουτε που θυμαμαι γερος ανθρωπος.Δηλαδή δάσκαλε , πόσο παλιά.....????
δεν νομιζω να λιωνεις και με αλλες ????και ακομα πιο σημαντικο ειναι πριν τελειωσουμε να .....λιωσουμε!!!!!!!!!!
με οσες μου πειραζουν το μυαλο........δεν νομιζω να λιωνεις και με αλλες ????![]()

Περαστικά και σιδερένια Έλενα.Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !
Τα φιλια μου![]()
Καλημερα Ελενα.Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !
Τα φιλια μου![]()





καλημερα μαζι με την αγαπη μου και περαστικα σου να ειναι συντομα.να ειμαστε καλα εχει συμασια.τα αλλα γεινωντε.Καλησπερα αγόρια μου !
Εγώ που πάντα είμαι ειλικρηνης μαζι σας θα είμαι και αυτη την φορα !
Δυστυχως ενα μικρο ατυχημα που είχα με το αυτοκινητο μου δεν θα μπορεσω να έρθω αθηνα θα μεινω για λιγο καιρο μακρια σας !
Υπολογιζω περιπου 2 μηνες
Ειμαι καλα δοξασοι ο θεος !
Δεν εχω κατι σοβαρο λιγο το ποδαρακι μου !
Απλα μου συστησε ο γιατρος λιγο ξεκουραση !
Σας ευχαριστω για Ολα μεσα απο την καρδια μου !
Να έχουμε την υγεια μας να ειμαστε καλα και θα τα ξαναπουμε !
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ !
Δεν σας ξεχνω ουτε εσεις να με ξεχασετε !
Τα φιλια μου![]()