Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.865
- Like
- 159.655
Η αλήθεια είναι ότι αυτην την φορά το παραέκανα δεν νομίζω να έχω λείψει τοσες πολλες μερες από την Αθήνα !Καλά κάνεις αλλά μην το παρακάνεις....Νιώθουμε λίγη μοναξιά τώρα που επιστρέψαμε και λείπεις.
Αλλά είναι τόσο μα τόσο όμορφα !
Η θάλασσα η γλυκιά ηρεμια..... οι φιλες μου που είχα παρα πολύ καιρο να τις δω !
Να ξέρετε όμως οτι δεν σας ξεχνω και έχετε μια ξεχωριστη θέση στην καρδια μου




