Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.850
- Like
- 159.445
ρόζ λουλουδι = 5 ××5 =Βιντεο μπορει αλλα υπαρχει και αλλος τροπος να απολαυσεις αυτα τα 2 θαυματα του κοσμου.
Η συνεχεια επι της οθονης.....
ρόζ λουλουδι = 5 ××5 =Βιντεο μπορει αλλα υπαρχει και αλλος τροπος να απολαυσεις αυτα τα 2 θαυματα του κοσμου.
Η συνεχεια επι της οθονης.....
ρόζ λουλουδι = 5 ××5 =![]()

με την ελπιδα να έρθει ο ΣασμοςΒρισκομαστε στη σεζον 3 και επεισοδιο Νο. 40......και το τελος δεν φαινεται στον οριζοντα. Λαμψη θα γινει στο τελος...![]()



Ο Σασμος θα ερθει με πολυ sex ομως.....με την ελπιδα να έρθει ο Σασμος![]()

Σέξι και όποιος αντέξειΟ Σασμος θα ερθει με πολυ sex ομως.....![]()
Mαζι σου εγω δεν θα αντεξω ουτε 5 λεπτα.....θα καταρευσω....Σέξι και όποιος αντέξει![]()
Ωρες αντεχεις εσυMαζι σου εγω δεν θα αντεξω ουτε 5 λεπτα.....θα καταρευσω....![]()
Καλησπέρα ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ.. Όμορφή μου και Σεβάσμια Έλενα.Ωρες αντεχεις εσυ![]()
Καλησπερα αγαπη μου !Καλησπέρα ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ.. Όμορφή μου και Σεβάσμια Έλενα.
Εσυ μενεις χαραγμενη στην μνημη. Δεν ξεχνιεσαι. Ερωτας εισαι....Καλησπερα αγαπη μου !
Κι εγω νομιζα οτι με ξεχασες !
Είμαι λίγο παραπονιαρα![]()

Δεν πάω εκεί που με πάνε πάω εκεί που αγαπώ και εκεί που με αγαπάνεΕσυ μενεις χαραγμενη στην μνημη. Δεν ξεχνιεσαι. Ερωτας εισαι....![]()
Μα αυτο ειναι το νοημα...Δεν πάω εκεί που με πάνε πάω εκεί που αγαπώ και εκεί που με αγαπάνε![]()
Η ουσία δεν είναι να ζητήσεις κάτι από κάποιον η ουσία είναι να στο δώσει από μόνος του.........Μα αυτο ειναι το νοημα...και εχει ουσια

Λουλουδακια που σου αρεσουν για την ομορφη μου φιληΗ ουσία δεν είναι να ζητήσεις κάτι από κάποιον η ουσία είναι να στο δώσει από μόνος του.........![]()
Οκ..αυριο 06 00 θα χυσω.. εε ..λάθος.. θα στειλω μηνυμαΚαλησπερα αγαπη μου !
Κι εγω νομιζα οτι με ξεχασες !
Είμαι λίγο παραπονιαρα![]()
ότι σε κάνει χαρουμενο !Οκ..αυριο 06 00 θα χυσω.. εε ..λάθος.. θα στειλω μηνυμα


Μπουκαμβίλια ένα από τα πιο αγαπημένα λουλούδια που το έχω και στον κήπο μου!Λουλουδακια που σου αρεσουν για την ομορφη μου φιλη
![]()





Άσε την ουσία,με την +ουσία τι κάνουμε?Η ουσία δεν είναι να ζητήσεις κάτι από κάποιον η ουσία είναι να στο δώσει από μόνος του.........
Ουσία = Συνουσια και κατα συνεκδοχη=σεξΆσε την ουσία,με την +ουσία τι κάνουμε?
Ακριβώς,ένα +(συν) κάνει τη διαφορά!Ουσία = Συνουσια και κατα συνεκδοχη=σεξ![]()