Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλησπερα αλανι μου νεβιοΚαλημέρα Έλενα....
.......Καλημέρα και καλό ΣΚ σε όλους σας!!!![]()

Αυτή είναι η ΑΛΗΘΙΝΗ πλευρά των γυναικών, απολύτως σαφής και καθωσπρέπει πολιτισμικά και κοινωνικά.Η βία κατά των γυναικών αποτελεί ένα σοβαρό ζήτημα που απασχολεί όλες τις κοινωνίες !
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο ΟΗΕ έχει ανακηρύξει την 25η Νοεμβρίου ως παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών !
Η βία κατά των γυναικών δεν γνωρίζει κοινωνικά οικονομικά ή εθνικά σύνορα και είναι πολύ πιο διαδεδομένη από ότι συχνά πιστεύουμε !
Στην πραγματικότητα είναι μία από τις πιο συστηματικές και διαδεδομένες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που δυστυχώς παραμένει ευρέως ατιμώρητη!
Η βία κατά των γυναικών είναι βαθιά ριζωμένη στις ιστορικά άνισες σχέσεις εξουσίας μεταξύ γυναικών και ανδρών και συνεχείς διακρίσεις σε βάρος των γυναικών!
Σε όποια μορφή της έχει άμεσες αλλά και μακροπρόθεσμες συνέπειες στον ψυχισμό των γυναικών στη σωματική τους ακεραιότητα και στην πιο ακραία της μορφή η γυναικοκτονια στην ίδια τους τη ζωή!
Περα από τις ίδιες τις γυναίκες επηρεάζονται δυσμενώς τα παιδιά τους ο οικογενειακός Περίγυρος και η κοινωνία στο σύνολο της!
χωρίς ουσιαστικές πολιτικές κοινωνικές και οικονομικές παρεμβάσεις η κατάσταση αυτή δεν πρόκειται να μεταβληθεί σύντομα είναι απαραίτητη η οργανωμένη προσπάθεια της πολιτείας για την πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας είναι απαραίτητο το κοινωνικό κράτος με τις απαραίτητες δομές στήριξης!
Οι γυναίκες καλούνται να σπάσουν τη σιωπή τους και να μιλήσουν Όμως όταν το αποφασίζουν βρίσκονται αντιμέτωπες με την έλλειψη κατάλληλων υποστηρικτικών δομών και ένα αναποτελεσματικό σύστημα προστασίας που αφήνει τους δράστες ατιμώρητους και τις γυναίκες απροστάτευτες!
Δυστυχώς η χώρα μας κινειται με πολύ αργούς ρυθμούς προς την ισότητα των φύλων !
... μόνοι τους κάνουν χώρο για να μπείς...Εκείνος που σε θέλει και σε νοιάζετε,λοιπόν,δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει στην αμφιβολία. Θα στο δείξει. Ίσως όχι με τον τρόπο που εκφράζεσαι εσύ,αλλά θα το δεις και κυρίως θα το νοιώσεις. Θα είναι πάντα εκεί για σένα,θα σου φτιάχνει κι εκείνος τη μέρα,οχι μόνο εσύ τη δική του,θα γίνεται συχνά ο λόγος να χαμογελάς κι οι δικές του καλημέρες και καληνύχτες θα γεμίζουν το μυαλό σου και τ'αυτιά σου. Θα είναι κάποιος που θα είναι ευτυχής που σε γνώρισε,γιατί άλλαξες την κοσμοθεωρία του. Συνήθως,οι άνθρωποι αυτοί είναι ευγνώμονες στη μοίρα που μπήκες στη ζωή τους και δε χρειάζεται να διεκδικήσεις μια θέση στη ζωή τους,αλλά μόνοι τους κάνουν χώρο για να μπείς.
Καλημερα![]()
.......ξερω πολλες γυναικες που ζουν σε κακόποιητικο περιβαλλον δυστυχως !Αυτή είναι η ΑΛΗΘΙΝΗ πλευρά των γυναικών, απολύτως σαφής και καθωσπρέπει πολιτισμικά και κοινωνικά.
Η πλευρά του άνδρα: Να εκτιμάς και να αγαπάς τη γυναίκα, να σέβεσαι τα "θέλω" της, και να είσαι όσο πολιορκητικός και κτητικός θέλεις αλλά κι εκείνη ΑΝΤΕΧΕΙ, όσο δυνατό (όχι βίαιο) σε επιθυμεί ή σε προκαλεί να είσαι, ιδίως στον ερωτικό στίβο!
Τα όρια μεταξύ "βίαιου" και "δυνατού" είναι δυσδιάκριτα, γιαυτό και πρέπει ο άνδρας να είναι πολύ προσεκτικός και "να κοιτά στα μάτια" τη γυναίκα, το θηλυκό που έχει δίπλα του ή στην αγκαλιά του!
Αν δούμε στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο πώς λειτουργούν τα ερωτικά / σεξουαλικά "ζευγάρια" θα μάθουμε πώς πρέπει να φερόμαστε στη γυναίκα!
Καλησπερα γλυκε μου !Καλή Κυριακή και από μένα σε όλους και στην Έλενα. Πολύ σωστά Έλενα μου όλα το θέμα είναι τι κάνουμε όλοι μας για να εξαλειφθεί η βία κατά των γυναικών και για την ισότητα των δύο φύλων .
Πράξεις και δράσεις μόνο θα αλλάξουν τέτοιες άσχημες καταστάσεις.2023 αλλά δυστυχώς κάπου ακόμα υπάρχει μάυρος μεσαίωνας και τέτοια άσχημα σκηνικά όπως αυτό που περιέγραψεςΘα πω μια ιστορια είναι πολύ προσωπική θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας ένιωσα την ανάγκη !
Πριν κάποια χρόνια Ειλικρινά δεν θυμάμαι πόσα είχα κάνει στο σπίτι μου μία γιορτή με φίλους για τα γενέθλιά μου ήταν αργά το βράδυ !
Κάποια στιγμή ακούσαμε κάτι ουρλιαχτά εκεί καταλάβαμε ότι ένας γείτονας χτυπούσε τη γυναίκα του για ακόμα μία φορά !
Πήραμε τηλέφωνο την αστυνομία αλλά μας είπε ότι χωρίς εντολή εισαγγελέα δεν μπορούν να μπουν στο σπίτι !
Και καλά θα κάνουμε να μην ανακατευτούμε !
Φυσικα δεν τους ακουσαμε !
Αν δεν είχαμε πάει όλη η παρέα και δεν είχαμε σπάσει την πόρτα θα την είχε σκοτώσει την κοπέλα μπήκαμε στο σπίτι και ήταν μέσα σε μία λίμνη αίματος !
Οταν την πηγαμε στο νοσοκομειο οι γιατροι επαθαν σοκ !
Νοσηλευτηκε μηνες !
Φυσικα χωρισαν και τωρα ειναι καλα με τα παιδακια της και ευτυχισμενη !
Η ιστορια ειναι αληθινη !
καλησπερα γλυκια μου μαζι με την αγαπη μου παντα.Εκείνος που σε θέλει και σε νοιάζετε,λοιπόν,δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει στην αμφιβολία. Θα στο δείξει. Ίσως όχι με τον τρόπο που εκφράζεσαι εσύ,αλλά θα το δεις και κυρίως θα το νοιώσεις. Θα είναι πάντα εκεί για σένα,θα σου φτιάχνει κι εκείνος τη μέρα,οχι μόνο εσύ τη δική του,θα γίνεται συχνά ο λόγος να χαμογελάς κι οι δικές του καλημέρες και καληνύχτες θα γεμίζουν το μυαλό σου και τ'αυτιά σου. Θα είναι κάποιος που θα είναι ευτυχής που σε γνώρισε,γιατί άλλαξες την κοσμοθεωρία του. Συνήθως,οι άνθρωποι αυτοί είναι ευγνώμονες στη μοίρα που μπήκες στη ζωή τους και δε χρειάζεται να διεκδικήσεις μια θέση στη ζωή τους,αλλά μόνοι τους κάνουν χώρο για να μπείς.
Καλημερα![]()
αυτοι θελουν πατυμα κατω οχι φυλακη.εγω αν ημουνα εκει μαζι σασ επη τοπου θα τον βουταγα και θα του σπαγα το κεφαλι οχι τα μουτρα.Θα πω μια ιστορια είναι πολύ προσωπική θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας ένιωσα την ανάγκη !
Πριν κάποια χρόνια Ειλικρινά δεν θυμάμαι πόσα είχα κάνει στο σπίτι μου μία γιορτή με φίλους για τα γενέθλιά μου ήταν αργά το βράδυ !
Κάποια στιγμή ακούσαμε κάτι ουρλιαχτά εκεί καταλάβαμε ότι ένας γείτονας χτυπούσε τη γυναίκα του για ακόμα μία φορά !
Πήραμε τηλέφωνο την αστυνομία αλλά μας είπε ότι χωρίς εντολή εισαγγελέα δεν μπορούν να μπουν στο σπίτι !
Και καλά θα κάνουμε να μην ανακατευτούμε !
Φυσικα δεν τους ακουσαμε !
Αν δεν είχαμε πάει όλη η παρέα και δεν είχαμε σπάσει την πόρτα θα την είχε σκοτώσει την κοπέλα μπήκαμε στο σπίτι και ήταν μέσα σε μία λίμνη αίματος !
Οταν την πηγαμε στο νοσοκομειο οι γιατροι επαθαν σοκ !
Νοσηλευτηκε μηνες !
Φυσικα χωρισαν και τωρα ειναι καλα με τα παιδακια της και ευτυχισμενη !
Η ιστορια ειναι αληθινη !
καλησπερα φιλε.ενωειται οτι δεν πρεπει να μενουμε σιωπηλοι.εμεισ οι αντρεσ ειδηκα αν θελουμε να λεγομαστε αντρεσ πρεπει να τουσ παταμε κατω αυτουσ,με το που θα το μαθουμε.Μαζί να ενώσουμε όλοι τις φωνές κατά της βίας γενικά. Τι να πω με στεναχωρει και με λυπεί πάρα πολύ όλα αυτά που συμβαίνουν. Όλοι έχουμε ευθύνη που δεν μιλάμε. Μίλα είναι το σύνθημα. Υπάρχει στο instangram μια ευαισθησία πάνω σε αυτό που με τον τρόπο και πουλώντας κάποια είδη βοηθούν στην εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών. Υστερόγραφο ισότητα λέγεται. Καλό είναι να εγγραφουμε όλοι και να βοηθήσουμε μην μένουμε σιωπηλοί. Το σύνθημα είναι 'Μίλα'.
......αν δεν ημουνα εγω οι φιλοι μου θα του εδιναν πολυ ξυλο !αυτοι θελουν πατυμα κατω οχι φυλακη.εγω αν ημουνα εκει μαζι σασ επη τοπου θα τον βουταγα και θα του σπαγα το κεφαλι οχι τα μουτρα.