πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.200
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.075
- Πόντοι
- 16.131
ηρθε κανειςΚ Ο Ρ Μ Α Ρ Α Α Α Α Α!!!!
ηρθε κανειςΚ Ο Ρ Μ Α Ρ Α Α Α Α Α!!!!
σωστοοσΚ Ο Ρ Μ Α Ρ Α Α Α Α Α!!!!
καλησπερα και καλο μηνα ομορφια μου.Καλημερα μωρο μου γλυκο !
Ειμαι πολυ καλα σε ευχαριστω
Οντως χαθηκαμε δυστυχως ετσι ειναι η καθημερινοτητα !
Ευχομαι να εισαι καλα !
Λουλουδακι![]()
σαλιαρηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηησωστοοσ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
καλησπερα και καλο μηνα ομορφια μου.

καλαα.δεν θα σου παρει τισ σοκολατεσσαλιαρηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηπαλι εδω
![]()







γιατι αλλιως ειναι τωρα στο περιπτερο και πληρωνεικαλαα.δεν θα σου παρει τισ σοκολατεσ![]()


θα σου παρει στη γιωρτη σου.γιατι αλλιως ειναι τωρα στο περιπτερο και πληρωνειδεν ξερεις για τι σπαγγο μιλαμε
![]()
πετραν ανοιξες το κουτακι σοβαρεψουθα σου παρει στη γιωρτη σου.

γιατι μωρε τι ειπα.πετραν ανοιξες το κουτακι σοβαρεψου![]()
γιατι τι ειπαπετραν ανοιξες το κουτακι σοβαρεψου![]()
οτι θα ανοιξει πορτοφολιγιατι μωρε τι ειπα.

θα ερ8ει και ο καιρος που θα τα πουμε απο κοντα μενω σε νησι πλεονΚαλημερα μωρο μου γλυκο !
Ειμαι πολυ καλα σε ευχαριστω
Οντως χαθηκαμε δυστυχως ετσι ειναι η καθημερινοτητα !
Ευχομαι να εισαι καλα !
Λουλουδακι![]()
Οπου κι αν εισαι να περνας ομορφαθα ερ8ει και ο καιρος που θα τα πουμε απο κοντα μενω σε νησι πλεον
Πετρο αλανι την καλησπερα μου.γιατι τι ειπα
....ειπαμε ο Πολυζωης ειναι μεγαλο πειραχτηρι τσιλιμιντιρι
καλησπερα αλανι μου νεβιο.οντωσ ναι,αλλα ενταξει θα μασ πυραζει θα τον πυραζουμε και μεισ.Πετρο αλανι την καλησπερα μου.....ειπαμε ο Πολυζωης ειναι μεγαλο πειραχτηρι τσιλιμιντιρι
![]()
γεια σου αλανι μου νεβιο γιγαντα.σωστοοοσ αλλα εναν να τρωει σοκολατεσ επρεπε να του βαλεισ.......![]()
την καλησπερα μου και την αγαπη μου τωρα που κοιμαται το πυραχτηρι.Οπου κι αν εισαι να περνας ομορφα![]()
την καλησπερα μου και την αγαπη μου τωρα που κοιμαται το πυραχτηρι.Οπου κι αν εισαι να περνας ομορφα![]()
πολυζωηηη μην πεταχτησ παλυ.κοιμασαιτην καλησπερα μου και την αγαπη μου τωρα που κοιμαται το πυραχτηρι.






Το σ αγαπω που ειναι ???την καλησπερα μου και την αγαπη μου τωρα που κοιμαται το πυραχτηρι.