nothorny
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 2.330
- Κριτικές
- 13
- Like
- 11.081
- Πόντοι
- 7.384
Άμα είναι να κάνεις ζάχαρο μέχρι να σε ρίξω, αστο ρε αγαπη μου... καλύτερα μόνος μου εγω κι ο πόνος μου...Πρέπει να με ταισεις πολλά γλυκά για να με ρίξεις !!
![]()
Άμα είναι να κάνεις ζάχαρο μέχρι να σε ρίξω, αστο ρε αγαπη μου... καλύτερα μόνος μου εγω κι ο πόνος μου...Πρέπει να με ταισεις πολλά γλυκά για να με ρίξεις !!
![]()
Αν είναι να πεθάνω από τη γλύκα σου χαλάλι σου !!Άμα είναι να κάνεις ζάχαρο μέχρι να σε ρίξω, αστο ρε αγαπη μου... καλύτερα μόνος μου εγω κι ο πόνος μου...
Εισαι μεγάλη που...ναΑν είναι να πεθάνω από τη γλύκα σου χαλάλι σου !!
Στην Ελένη δεν κάνουμε ποτέ έλενιες !!Εισαι μεγάλη που...να
Να το ξέρεις.. έχεις τρόπο...


Ντροπή νουνα μας έβαλες την μαϊμού
για αυτό ταιριαξαμε, εγώ έχω εθιστεί στο γυναικείο μόριο!!Εγω εθιστει στο αντρικο μόριο !!
Εδώ και πολλά χρόνια !!
![]()
δύσκολο να αποφασίσει κανεις ποιο είναι το highlight του κορμιού σου!Στο υπεροχο νινι σου νομιζα θα ελεγες !!
Αχχχ,αυτό το χιούμορ!!!Αυτο με το γκουγκλαρισμα πρεπει να το δεις λιγο Εισαι σε προσταδιο εθισμου
Καλημέρα κυρίε Πολυζώη !!θα αρχισει το σαλιαρισμα τωρα![]()


τσου ρε που θα με πεις κυριαΚαλημέρα κυρία Πολυζώη !!
Μεταξύ φίλων δεν υπάρχει σαλιάρισμα παρά μόνο σεβασμός και αλληλοεκτίμηση !!
![]()

Κατα λαθος το διορθωσα !!τσου ρε που θα με πεις κυριακαι αντι για φωτογραφια μπει βιντεο
![]()
![]()

βαλε κανενα λουλουδακι κανα ποιημα να κανουμε την χαρη στα ορφαναΚατα λαθος το διορθωσα !!
Χαχαχαχαχαχα !!
Πρωί-πρωί τι φωτογραφία να βγάλω τώρα ξύπνησα !!
![]()
Κάτσε να πάω να πλύνω το νινακιβαλε κανενα λουλουδακι κανα ποιημα να κανουμε την χαρη στα ορφανα





βαλτο στο μουσκιοΚάτσε να πάω να πλύνω το νινακι
μου να μου έρθει έμπνευση !!
![]()
Φακες ειναι ???βαλτο στο μουσκιο
τιποταΦακες ειναι ???
Δεν θυμαμε λουλουδακι σου εδωσα σημερα ??![]()
Νυσταζω και εχω πονοκεφαλο !!τιποτατα εδωσες ολα στον μαφιοζο
![]()


















