πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.184
- Κριτικές
- 2
- Like
- 103.949
- Πόντοι
- 16.131
Ληγμένα περνειΕσένα δεν έχει λήξει ακόμα η τιμωρία σου !!
![]()
Ληγμένα περνειΕσένα δεν έχει λήξει ακόμα η τιμωρία σου !!
![]()
Ο δάσκαλος τελικά ήταν λεβεντιά όντωςΌχι ένα κομματάκι για σένα αγάπη ολόκληρη την τούρτα θα στη δώσω και σε ταΐσω εγώ !!
![]()
Μεγαλοςςςςς μπηχτης τελικάΟχι θα την φαμε μαζι ή μαλλον θα την αλλειψω πανω στο κορμι σου και θα φαω αυτην και εσενα μαζι.......ταυτοχρονα![]()
Καλημερα. Δεν φταιω εγω αλλα μου βγαζει η νεαρη εναν αλλον μου εαυτο. Κατι σαν Hulk....και μεταμορφωνομαι.Μεγαλοςςςςς μπηχτης τελικά
ολα τα καλα εχεις βλεπωΚαλημερα. Δεν φταιω εγω αλλα μου βγαζει η νεαρη εναν αλλον μου εαυτο. Κατι σαν Hulk....και μεταμορφωνομαι.
και πασοκτζης 

Ειδα την προηγουμενη Παρασκευη το αφιερωμα στο ΠΑΣΟΚ στο Βινυλιο. Ολα τα καλα παιδια.ολα τα καλα εχεις βλεπωκαι πασοκτζης
![]()
πως εχασα το ιστορικο αυτο γεγονοςΕιδα την προηγουμενη Παρασκευη το αφιερωμα στο ΠΑΣΟΚ στο Βινυλιο. Ολα τα καλα παιδια.


Ποσο δικαιο εχει. 100%πως εχασα το ιστορικο αυτο γεγονοςθα πρεπει να κανουμε εγγραφη διαμαρτυρια στο καναλι να το βαλουν επαναληψη με σχολιαστη τον σημιτη
θα ερχομουν εγω αλλα φοβαμαι τον HULKΚαλημέρα αγόρια μου Είπα να μην επέμβω στην όμορφη συζήτηση σας μία χαρά τα λέτε.......
Δεν καλο κοιμήθηκα το βράδυ μετά τη γυμναστική πονάει όλο μου το κορμί !!!
Ας έρθει κάποιος να μου κάνει μασάζ να έρθω στα ίσια μου !!


Μαλλον το κοριτσακι φοβασαι πιο πολυ.θα ερχομουν εγω αλλα φοβαμαι τον HULK![]()
Καλημερα νεαρο κοριτσακι.Καλημέρα αγόρια μου Είπα να μην επέμβω στην όμορφη συζήτηση σας μία χαρά τα λέτε.......
Δεν καλο κοιμήθηκα το βράδυ μετά τη γυμναστική πονάει όλο μου το κορμί !!!
Ας έρθει κάποιος να μου κάνει μασάζ να έρθω στα ίσια μου !!
Dασκαλε με εχεις κοψει για χαζοΜαλλον το κοριτσακι φοβασαι πιο πολυ.


Θα σου δωσει και σοκολαταDασκαλε με εχεις κοψει για χαζονα παω κατευθειαν στο στομα του λυκου
![]()

μην παιζεις με τον πονο μουΘα σου δωσει και σοκολατα
![]()

Αχ !! Δασκαλε θα με χασετε !!Καλημερα νεαρο κοριτσακι.
Θα ερχοταν ο κος πολυζωης αλλα μαλλον φοβαται.
Με μεγαλη μου χαρα να τον αντικαταστησω. Οσο μπορω.

Μαλλον εχεις παθεις μπλοκοστερηση. Μπορεις να μπλοκαρεις εμενα αν ειναι να σου περασει και μετα παλι με ξεμπλοκαρεις.Αχ !! Δασκαλε θα με χασετε !!
Θα πεθανω !!
Μέσα στην γκρίνια είμαι σήμερα !!
Δεν ξέρω που να πρώτο γκρινιάξω Και να ξεσπάσω !!
Μάλλον ξέρω θα ξεσπάσω στους αποκλεισμούς.....χα χα χα χα
Τώρα που το σκέφτομαι εχθές δεν μπλόκαρα κανέναν !!![]()
μην κανεις τετοια πειραματα δασκαλεεεεεεεε... σε βλεπω μονιμο και πως θα κανεις αρση μεταΜαλλον εχεις παθεις μπλοκοστερηση. Μπορεις να μπλοκαρεις εμενα αν ειναι να σου περασει και μετα παλι με ξεμπλοκαρεις.

Ναι αλλά δεν μπορώ να σε μπλοκάρω χωρίς λόγο πρέπει να μου κάνεις κάτι !!Μαλλον εχεις παθεις μπλοκοστερηση. Μπορεις να μπλοκαρεις εμενα αν ειναι να σου περασει και μετα παλι με ξεμπλοκαρεις.

Να ερθω απο κοντα να σου κανω κατι;;;Ναι αλλά δεν μπορώ να σε μπλοκάρω χωρίς λόγο πρέπει να μου κάνεις κάτι !!
Και μετά σε ξεμπλοκαρω !![]()
