Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (1 μέλη και 22 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
Έτσι κάνω εγώ είμαι καλός άνθρωπος δίνω δουλειά και για το σπίτι !!!
ετσι να μιλησεις για το κοινωνικο σου εργο που χτυπας την ανεργια στην ριζα απο το σπιτι ακομη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ποιο μλκ εχουμε υπουργο εργασιας ? να απολυθει χθες αλλαζει τιμονι το υπουργειο
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.887
Like
159.895
ετσι να μιλησεις για το κοινωνικο σου εργο που χτυπας την ανεργια στην ριζα απο το σπιτι ακομη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ποιο μλκ εχουμε υπουργο εργασιας ? να απολυθει χθες αλλαζει τιμονι το υπουργειο
Για αυτό πρέπει κάποιοι να μας σέβονται εμείς κάνουμε κοινωνικό λειτούργημα !!
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
Για αυτό πρέπει κάποιοι να μας σέβονται εμείς κάνουμε κοινωνικό λειτούργημα !!
εσυ επιμενεις δηλαδη για το σεβασμο :think: αν ειχες να κανεις με ζωα ναι θα σε σεβονταν και θα σου εγλυφαν και το χερι ..δυστυχως ομως εχεις να κανεις με ανθρωπους (αυτοι ετσι λενε)
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.887
Like
159.895
εσυ επιμενεις δηλαδη για το σεβασμο :think: αν ειχες να κανεις με ζωα ναι θα σε σεβονταν και θα σου εγλυφαν και το χερι ..δυστυχως ομως εχεις να κανεις με ανθρωπους (αυτοι ετσι λενε)
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ να με γλύφουν.......:grin:
 

Atux

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2009
Μηνύματα
168
Κριτικές
10
Like
773
Πόντοι
311
Για αυτό πρέπει κάποιοι να μας σέβονται εμείς κάνουμε κοινωνικό λειτούργημα !!
Εκτός του ότι κάνετε κοινωνικό λειτούργημα, ο σεβασμός έπρεπε να υπάρχει ούτως ή άλλως. Ακόμα και στις κακές μας ημέρες πρέπει να προβάλουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Δεν μας φταίνε οι άλλοι για τα δικά μας προβλήματα και κόμπλεξ. Ειδικά όμως εσένα Έλενα θα έπρεπε να σε σέβονται όλοι μηδενός εξαιρουμένου, καθώς έχεις μια όμορφη ψυχή και τη μοιράζεσαι με όλους μας. Να είσαι πάντα καλά.
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.887
Like
159.895
Εκτός του ότι κάνετε κοινωνικό λειτούργημα, ο σεβασμός έπρεπε να υπάρχει ούτως ή άλλως. Ακόμα και στις κακές μας ημέρες πρέπει να προβάλουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Δεν μας φταίνε οι άλλοι για τα δικά μας προβλήματα και κόμπλεξ. Ειδικά όμως εσένα Έλενα θα έπρεπε να σε σέβονται όλοι μηδενός εξαιρουμένου, καθώς έχεις μια όμορφη ψυχή και τη μοιράζεσαι με όλους μας. Να είσαι πάντα καλά.
Σε ευχαριστώ πολύ Είσαι πολύ γλυκός ......Δυστυχώς διαπιστώνω ότι πολύς κόσμος έχει απωθημένα ..
Ίσως να έχω και εγώ κάποια παιδικά απωθημένα αλλά δεν μου φταίει ο καθένας να ξεσπάω πάνω του...
Τα φιλια μου ....:kiss-mark:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.887
Like
159.895
20220916_154920.jpg
Πάλι νυχακια .....χαχαχαχα
Πριν λιγο την έβγαλα ......
Ετοιμαζομαι για ιδιαιτερο μαθημα ...
 

goldman1974

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
75
Like
158
Πόντοι
0

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.887
Like
159.895
Εν τω μεταξύ όση ώρα σας απαντάω στο site Κλαίω από τα γέλια αν δεν το έχετε καταλάβει γράφουμε από το πρωί......:kiss-mark:
Σε λίγο όμως θα σε εγκαταλείψω γιατί ως δασκάλα πρέπει να ξεκινήσω τα ιδιαίτερα μαθήματα μου.....:grin:
 

35Tsitsi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2021
Μηνύματα
109
Κριτικές
3
Like
1.671
Πόντοι
201

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.605
Κριτικές
54
Like
80.098
Πόντοι
23.656
20220916_150415.jpg
Ορίστε τα νυχακια .....
.
20220916_154920.jpg
Πάλι νυχακια .....χαχαχαχα
Πριν λιγο την έβγαλα ......
Ετοιμαζομαι για ιδιαιτερο μαθημα ...
...."πηρε ο κουτσος κατηφορο"!!!!!!!!!!! :cheesy:
ΥΓ. Νομιιζω οτι ερχομαι σιγα-σιγα στα ισια μου:cool2::cool2::cool2:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom