Το πριν δεν μας ενδιαφέρει.... Το μετά μας νοιάζει , που μπορεί να είναι και καλύτερο απο το πριν. Επειδή η Έλενα λέει οτι πάχυνε κλπ κλπ... πάει να πει οτι είναι χειρότερα απο πριν. Αυτοψία πρέπει να γίνει άμεσα....να έχουμε σωστή εικόνα.....Λοιπόν αγόρια μου ήρθε μία ιδέα Αύριο θα ανεβάσω μία γυμνή φωτό στο site και ας αποφασίσει η κριτική επιτροπή έχω παχύνει ή όχι !!
Σωστο ???
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

