Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλημερα στο πιο γλυκο κοριτσακι.Στην ζωή μου δεν ζήλεψα
Κανέναν και τίποτα .....
Είχα και έχω επίγνωση των
Δυνατοτήτων και της
Δυναμής μου ....
Ότι αγάπησα
Το αγάπησα με πάθος ....
Ότι με αγάπησε το σεβάστηκα
Ότι με πόνεσε το προσπέρασα
Ότι με αδίκησε το αγνόησα .....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Καλήμεραααααα!!!!ΚΑΛΗΜΈΡΑΑΑΑ!!!
Καλημερα δάσκαλε ξυπνησα πολυ πρωι γιατί έχω διάβασμα !!!!Καλημερα στο πιο γλυκο κοριτσακι.
Θα δωσεις εξετασεις;Καλήμεραααααα!!!!
Βλέπω και κάποιος άλλος ξυπνάει πολύ νωρίς !!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημερα δάσκαλε ξυπνησα πολυ πρωι γιατί έχω διάβασμα !!!!
Η καλυτερη μου μαθητρια. Οπως παντα.Καλήμεραααααα!!!!
Βλέπω και κάποιος άλλος ξυπνάει πολύ νωρίς !!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλημερα δάσκαλε ξυπνησα πολυ πρωι γιατί έχω διάβασμα !!!!
Έχω ένα αυστηρο δάσκαλο που με υποχρεώνει να διαβάζω ότι βιβλιο έχω σπίτι μου !! Χα χα χα χα χαΘα δωσεις εξετασεις;![]()
ΚαλημερουδιαααααααΣτην ζωή μου δεν ζήλεψα
Κανέναν και τίποτα .....
Είχα και έχω επίγνωση των
Δυνατοτήτων και της
Δυναμής μου ....
Ότι αγάπησα
Το αγάπησα με πάθος ....
Ότι με αγάπησε το σεβάστηκα
Ότι με πόνεσε το προσπέρασα
Ότι με αδίκησε το αγνόησα .....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Αυστηρος ε;;;; Για νσ δουμε στο επομενο μαθημα.Έχω ένα αυστηρο δάσκαλο που με υποχρεώνει να διαβάζω ότι βιβλιο έχω σπίτι μου !! Χα χα χα χα χα
ich warte auf dan passenden Moment !Αυστηρος ε;;;; Για νσ δουμε στο επομενο μαθημα.
ΜΕΤΆΦΡΑΣΗ mein Fraulein!!!ich warte auf dan passenden Moment !
Σιγά τα αίματα αυστηρε!!!Αυστηρος ε;;;; Για νσ δουμε στο επομενο μαθημα.
Εγώ που δεν είμαι αυστηρος θα σου κάνω δώρο το "σαββατογεννημενη" της Μαλβινας και θα σε εξετάσω μετά,μόνο με χαβαλέ!!!Έχω ένα αυστηρο δάσκαλο που με υποχρεώνει να διαβάζω ότι βιβλιο έχω σπίτι μου !! Χα χα χα χα χα
Καλημέρα ομορφια μου !Καλημερα στο κοριτσι κ στα πληθη
Όχι δεν δείχνει!ερωτηση σας δειχνει φωτο προφιλ κ γενικα φωτο ή μονο στο δικο μου πισι το κανει?
οκ ευχαριστω BillΌχι δεν δείχνει!
Παρακαλώ φουρναρη!!!οκ ευχαριστω Bill
Σε ευχαριστω πολυ !!!!Ελα παραπονιαρα