Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.610
Κριτικές
54
Like
80.154
Πόντοι
23.656
Ρε τύπε, @Odin_ τι θα γίνει με την πάρτη σου! Και μην μου πείτε όπως παραπίσω, χιούμορ και σεβασμός! Πως το καταφέρνεις, πες μας, αλήθεια τώρα! Για να σ'έχουν στα ώπα-ώπα τα κορίτσια εδώ που είναι περπατημένα, φαντάζομαι τα χαζοπούλια εκεί έξω πως θα σε έχουν! :glasses::glasses::glasses:
Ρε φίλε!!!!!!
...τσιπουρο! Μεγα αφροδισιακο :cheesy::cheesy::cheesy:
 

nonos74

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2007
Μηνύματα
135
Like
359
Πόντοι
21
Ρε τύπε, @Odin_ τι θα γίνει με την πάρτη σου! Και μην μου πείτε όπως παραπίσω, χιούμορ και σεβασμός! Πως το καταφέρνεις, πες μας, αλήθεια τώρα! Για να σ'έχουν στα ώπα-ώπα τα κορίτσια εδώ που είναι περπατημένα, φαντάζομαι τα χαζοπούλια εκεί έξω πως θα σε έχουν! :glasses::glasses::glasses:
Ρε φίλε!!!!!!
Τιτανομεγιστοτεράστιος Odin....
 

nonos74

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2007
Μηνύματα
135
Like
359
Πόντοι
21
Η αλήθεια είναι οτι μία εβδομάδα δεν εχω απολαυσει παγωτάκι !!
Αχχχχχχχ!!!
Αλλά δεν θα μου την γλυτώσει ...
Μιαμμμμμμμμ......:grin:
Ανάσα δεν θα πάρει το παγωτό... Μπάι δε γουέι, μπορεί να έχει αναφερθεί πιο πίσω, αγαπημένη γεύση/σεις;
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.949
...καλα μαγκα, κοψε κ λιγο!
1.58 ανθρωπος δν με λες κ τιτανο-μεγιστο-τεραστιο :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Αγάπη δεν έχει σημασία το ύψος σε έναν άνθρωπο γιατί τα ακριβά αρώματα πάντα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια!!!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.949
Ανάσα δεν θα πάρει το παγωτό... Μπάι δε γουέι, μπορεί να έχει αναφερθεί πιο πίσω, αγαπημένη γεύση/σεις;
Η λατρεμένη μου γεύση είναι καραμέλα και φράουλα αλλά δεν έχω πρόβλημα έχω τόση μεγάλη αδυναμία στα παγωτά όλες οι γεύσεις μου αρέσουν......:smiling-face-with-heart-eyes:
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.610
Κριτικές
54
Like
80.154
Πόντοι
23.656
Αγάπη δεν έχει σημασία το ύψος σε έναν άνθρωπο γιατί τα ακριβά αρώματα πάντα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια!!!
....χαχαχα αυτο ελεγα κ εγω κ καλα ψαγμενο, μεχρι που μια κοπελια αλανι μου απαντησε, "ναι, γι αυτο μενουν στο ραφι" !!! :grin::grin::grin:
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.261
Κριτικές
10
Like
4.614
Πόντοι
6.495
Για αύριο έχω κανονίσει πεντικιόυρ
Αν σας έρθω με 2 ...3 ...κιλάκια παραπάνω .....πειράζει ????
Χαχαχαχαχαχα......:grin:
τα 2-3 κιλά πρέπει να δηλωθούν που ακριβώς μπήκαν...
μετά η επιτροπή θα αποφασίσει!
 

nonos74

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2007
Μηνύματα
135
Like
359
Πόντοι
21
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.949
τα 2-3 κιλά πρέπει να δηλωθούν που ακριβώς μπήκαν...
μετά η επιτροπή θα αποφασίσει!
Η αλήθεια είναι τα έχω πάρει λίγο στο Πωπουδάκι ... Ένας ΚΥΡΙΟΣ εχθές μου είπε ( Έλενα να σου πάνε πάρα πολύ )...:grin:.αλλά δεν ξέρω αν το είπε από ευγένεια ή δεν ήθελε να με στεναχωρήσει.......:kiss-mark:
 

nonos74

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2007
Μηνύματα
135
Like
359
Πόντοι
21
....χαχαχα αυτο ελεγα κ εγω κ καλα ψαγμενο, μεχρι που μια κοπελια αλανι μου απαντησε, "ναι, γι αυτο μενουν στο ραφι" !!! :grin::grin::grin:
ή 'Στα μικρά μπουκαλάκια βάζουν τα δείγματα'. Αλλά και πάλι τα δείγματα έχουν την μοναδικότητα τους... :wink::wink::wink::wink:
 

nonos74

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2007
Μηνύματα
135
Like
359
Πόντοι
21
Η αλήθεια είναι τα έχω πάρει λίγο στο Πωπουδάκι ... Ένας ΚΥΡΙΟΣ εχθές μου είπε ( Έλενα να σου πάνε πάρα πολύ )...:grin:.αλλά δεν ξέρω αν το είπε από ευγένεια ή δεν ήθελε να με στεναχωρήσει.......:kiss-mark:
Ανέβασε φωτογραφίες να αποφανθεί η επιτροπή σοφών! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.949
....χαχαχα αυτο ελεγα κ εγω κ καλα ψαγμενο, μεχρι που μια κοπελια αλανι μου απαντησε, "ναι, γι αυτο μενουν στο ραφι" !!! :grin::grin::grin:
Έπρεπε να της απαντήσεις.......:smiling-face-with-heart-eyes:
( μένουν στο ράφι γλυκιά μου γιατί τα αγοράζουν λίγοι και εκλεκτοί)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Odin_
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.949
Ανέβασε φωτογραφίες να αποφανθεί η επιτροπή σοφών! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Μα γιατί να ανεβάσω φωτό ????Δεν περνάμε πολύ όμορφα ???Είμαστε μία ευχάριστη παρέα........


Νιώθω λες και είμαστε συμμαθητές από το το γυμνάσιο που τα λέμε και γελάμε..........χα χα χα χα χα

( ψάχνω φωτογράφο οπωσδήποτε)
 

Teacher2017

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιαν 2017
Μηνύματα
6.370
Κριτικές
1
Like
41.549
Πόντοι
5.956
Η αλήθεια είναι τα έχω πάρει λίγο στο Πωπουδάκι ... Ένας ΚΥΡΙΟΣ εχθές μου είπε ( Έλενα να σου πάνε πάρα πολύ )...:grin:.αλλά δεν ξέρω αν το είπε από ευγένεια ή δεν ήθελε να με στεναχωρήσει.......:kiss-mark:
Να τον πιστεψεις. Την αληθεια σου ειπε. Στο καλυτερο σημειο ειναι. Να μεινουν εκει. Θα γινει αυτοψια αμεσα.
 

Alex.mauros.1977

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2022
Μηνύματα
507
Like
1.444
Πόντοι
206
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση! Στο μήκος επί του οριζόντιου άξονα εννοώ... :sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Καλά που το πας και αυτό! Το τελευταίο τρίμηνο έχω βαρεθεί να μπαίνω σε νήματα κοριτσιών (4-5 συγκεκριμένα) και αντί να δω τίποτα καβλωτικό, τις βλέπω να σχολιάζουν "τα πλούσια προσόντα" του @Odin_ :confused:
Πόσο να αντέξουμε και εμείς, άνθρωποι είμαστε :buck2:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom