Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.852
- Like
- 159.463
Μωρό μου κρυώνω Έλα να με ζεστάνεις!!Καλημέρα σε όλους.
Τι βρόχα είναι αυτή σήμερα

Μωρό μου κρυώνω Έλα να με ζεστάνεις!!Καλημέρα σε όλους.
Τι βρόχα είναι αυτή σήμερα

συναγωνιστη ποτε θα φερεις κανα γιαουρτι η καμια κρεμουλα ? δεν πιστευω να εχεις συγγενεια με την 110Καλημέρα σε όλους.
Τι βρόχα είναι αυτή σήμερα
Πάρε ρεπό για σήμερα, έρχομαι..Μωρό μου κρυώνω Έλα να με ζεστάνεις!!
![]()

στο αουσβιτς εχει πιο πολυ ζεστηΕυχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου όλα τα Αγορια που μου κλείνουν ραντεβού και το δωμάτιο το έχουν σαν φουρνάκι !!
Η ΚΡΥΟΥΛΙΑΡΑ ΣΑΣ!!
![]()


Το ζητουμενο ειναι να αισθανεσαι ανετα. Διαφορετικα οπως σε ολα δεν μπορεις να περασεις καλα. Οποτε ειναι για μενα αυτονοητο.Ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου όλα τα Αγορια που μου κλείνουν ραντεβού και το δωμάτιο το έχουν σαν φουρνάκι !!
Η ΚΡΥΟΥΛΙΑΡΑ ΣΑΣ!!
![]()
Ότι θέλει ο λαός και κρεμ καραμελέ αμα λάχεισυναγωνιστη ποτε θα φερεις κανα γιαουρτι η καμια κρεμουλα ? δεν πιστευω να εχεις συγγενεια με την 110![]()
![]()


σταμος δεν λεγεσαι? απο την αλλη θα μου φερεις αυτο το γιαουρτι να το εχω παντα εδω παει με πολλάΌτι θέλει ο λαός και κρεμ καραμελέ αμα λάχει
Τι φλασιά έφαγες με το συγγενείς;;;![]()


Να το βγαλω τοτε !!noyna εγραψεςωραιο το φορεματακι οταν δεν το φορας
![]()
Ταιριάζει όντως, το αγοράζω συχνάσταμος δεν λεγεσαι? απο την αλλη θα μου φερεις αυτο το γιαουρτι να το εχω παντα εδω παει με πολλά
![]()

Ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου όλα τα Αγορια που μου κλείνουν ραντεβού και το δωμάτιο το έχουν σαν φουρνάκι !!
Η ΚΡΥΟΥΛΙΑΡΑ ΣΑΣ!!
![]()
@Ελενα110 δεν βρέχει... υγρό χιονι ρίχνει... if you know what I mean...Καλημέρα σε όλους.
Τι βρόχα είναι αυτή σήμερα

μηπως και εσυ σπαγγοςΤαιριάζει όντως, το αγοράζω συχνά
Δεν εννοούσα για το σταμος αλλά συγγένεια με την 110 που έγραψες πριν


μην παιδευεσαι δεν προκειτε να ξεβρακωθει


χαχαχαχ όχι..όχι καμία συγγένεια με τη νουνα σουμηπως και εσυ σπαγγοςκαι δουμε τον κατσικογαμη συγνωμη την κατσικουλα μετα απο κανα 6μηνο
![]()

ευτυχως υσηχασαχαχαχαχ όχι..όχι καμία συγγένεια με τη νουνα σου![]()

Ρε μωρο , για τοσο εξυπνη ατακα , πρεπει να δωσεις μια γυμνη φωτο