Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (10 μέλη και 21 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.112
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.866
Like
159.665
για να ψαρεύει καρχαρίες μάλλον από τη Μαδαγασκάρη είναι!
έλα Ελενα ομολόγησε!
Ομολογώ από τον Άγιο Δομίνικο είμαι !!:2funny:
Εκεί που φέτος έχουν μαζευτεί όλα τα μανουλια !!:2funny:
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.112
Πόντοι
5.956
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.866
Like
159.665
αρχείο λήψης.jpeg-24.jpg
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.866
Like
159.665
Για το δικο σου ζωδιο πες αν θελεις
Το δικό μου ζώδιο είναι το καλύτερο Είμαστε δυναμικοί Είμαστε εγωιστές έχουμε θέμα με την καθαριότητα και είμαστε και καλά παιδιά !!
Αυτα τα λιγα για αρχη!!
 

FlashDance

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
3.099
Κριτικές
4
Like
7.291
Πόντοι
1.336
Το δικό μου ζώδιο είναι το καλύτερο Είμαστε δυναμικοί Είμαστε εγωιστές έχουμε θέμα με την καθαριότητα και είμαστε και καλά παιδιά !!
Αυτα τα λιγα για αρχη!!
Εκτος απο αυτο με την καθαριοτητα , τα αλλα τα ειχα καταλαβει
Αλλο τιποτα ?
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.866
Like
159.665
Εκτος απο αυτο με την καθαριοτητα , τα αλλα τα ειχα καταλαβει
Αλλο τιποτα ?
Έχουμε πολύ πείσμα είμαστε ισχυρογνώμων και μας άρεσε πάρα πολύ η οργάνωση !!
Όταν αγαπάμε αγαπάμε πολύ και έντονα αλλά το χειρότερο που έχουμε ειναι ότι βαριόμαστε γρηγορα σε μία σχέση!!
 

FlashDance

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
3.099
Κριτικές
4
Like
7.291
Πόντοι
1.336
Έχουμε πολύ πείσμα είμαστε ισχυρογνώμων και μας άρεσε πάρα πολύ η οργάνωση !!
Όταν αγαπάμε αγαπάμε πολύ και έντονα αλλά το χειρότερο που έχουμε ειναι ότι βαριόμαστε γρηγορα σε μία σχέση!!
Εκτος απο το "βαριομαστε " απλως περιγραφεις την τυπικη ελληνιδα
Βαρεθηκα !!!!
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.112
Πόντοι
5.956
Έχουμε πολύ πείσμα είμαστε ισχυρογνώμων και μας άρεσε πάρα πολύ η οργάνωση !!
Όταν αγαπάμε αγαπάμε πολύ και έντονα αλλά το χειρότερο που έχουμε ειναι ότι βαριόμαστε γρηγορα σε μία σχέση!!
Όχι και το χειρότερο, συνήθως οι σχεσεις που δεν ανανεωνονται εκ των έσω είναι βαρετες!!!!
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.956
Like
37.112
Πόντοι
5.956
Εκτος απο αυτο με την καθαριοτητα , τα αλλα τα ειχα καταλαβει
Αλλο τιποτα ?
Ωρε φιλε πολύ περίεργος είσαι!!!!
όλα να τα μάθεις με τη μία και μαζί σου και εμείς!!!
άσε λίγο μυστήριο!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom