iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
Κάτσε να τον φάμε πρώτα και πίνουμε και τη σόδα μας μετά...Φέρνω σόδα ο μουσακάς είναι βαρύς για δείπνο γειά σας
Κάτσε να τον φάμε πρώτα και πίνουμε και τη σόδα μας μετά...Φέρνω σόδα ο μουσακάς είναι βαρύς για δείπνο γειά σας
Δεν προκαμα ...Ειχα τρεχαματα σημερα και χτες κ προχτες etc etc etc...Τι; Από ταβέρνα θα ήταν ο μουσακάς; Όχι χειροποίητος; :'(
Δεν προκαμα ...Ειχα τρεχαματα σημερα και χτες κ προχτες etc etc etc...![]()

Οκ, θα παραγγείλω πιτόγυραΔεν προκαμα ...Ειχα τρεχαματα σημερα και χτες κ προχτες etc etc etc...![]()
Άγιος και τζέντλεμαν, ωραίος τίτλος για ταινία ;)Παντα gentleman![]()
Δεν προκαμα ...Ειχα τρεχαματα σημερα και χτες κ προχτες etc etc etc...![]()
Kαλησπερα αρρενωποτατε μουΚαλή σας εσπέρα θηλυκοτάτη μου.![]()
:-*ο τζεντλεμαν που έγινε καριολης. Η ακόμα καλύτερα ο καριολης τζεντλεμανΆγιος και τζέντλεμαν, ωραίος τίτλος για ταινία ;)
Καλησπερα JimmyΠαντα gentleman![]()
Mε τουτα και με κεινα δεν βαλαμε και κανα τραγουδακι... :-
Μετά όμως θα θέλει να δει βυζιά κώλους κλπΠαντα gentleman![]()
Με έκανε από τζέντλεμαν καριολη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300 χιλιάδες views..... Και περιπλεον
ίσως να θέλει να δει πατουσάκια η γαμπιτσαΜετά όμως θα θέλει να δει βυζιά κώλους κλπ
Τα χει πασπατεψει αυτα δεν εχει αναγκηΜετά όμως θα θέλει να δει βυζιά κώλους κλπ
έτσι άμα ο τίτλος είναι πιασαρικος!!!
Καλησπερα JimmyMε τουτα και με κεινα δεν βαλαμε και κανα τραγουδακι... :-
Αλλα καταφερα να εχω 16 GIGA RAM KAI 8 GPU![]()

μόνο εγώ δεν έχω πασπατεψει αλλά δε με νοιάζει εγώ θέλω μια στοργική αγκαλίτσα. Εδώ στη Καλαματα που είμαι έχει ακόμα κουνούπια ελεος Χαιρετίσματα και από αύριο ξεκινώ το αγρότης μόνος ψάχνεται πρωί πρωί στον ελαιώνα!!! Έλενα εδώ σε ζητάνε έχεις πολλούς fun να ξεςΤα χει πασπατεψει αυτα δεν εχει αναγκη![]()