iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
Καλορίζικο. Αν το δει ο anon ξέρεις τι θα ζητήσει για να το εγκαινιάσεις ;)Καλησπερα απο brand new pc![]()
![]()
Καλορίζικο. Αν το δει ο anon ξέρεις τι θα ζητήσει για να το εγκαινιάσεις ;)Καλησπερα απο brand new pc![]()
![]()
ΜουσακαΚαλορίζικο. Αν το δει ο anon ξέρεις τι θα ζητήσει για να το εγκαινιάσεις ;)

Αν είναι έτσι, συμφωνώ κι επαυξάνωΜουσακα![]()
![]()

Παω να τηγανισω τις μελιτζανες και ερχομαι ....Αν είναι έτσι, συμφωνώ κι επαυξάνω![]()

Παω να τηγανισω τις μελιτζανες και ερχομαι ....![]()

δεν βλεπω εγκαινιαΚαλησπερα απο brand new pc![]()
![]()

Βυζιά; Εδώ λέμε για μουσακά. Εκτός και τα συνδυάσει, δεν είναι κακό ;)δεν βλεπω εγκαινια![]()
κωλο καλυτερα και μουσακα και επιδορπιο βυζιαΒυζιά; Εδώ λέμε για μουσακά. Εκτός και τα συνδυάσει, δεν είναι κακό ;)
Ε, μην είμαστε και πλεονέκτες...κωλο καλυτερα και μουσακα και επιδορπιο βυζια![]()
χαχααχαχαχχαχα λιγο μωρεΕ, μην είμαστε και πλεονέκτες...
Δεν είχε τραπέζι η ταβέρνα..δεν βλεπω εγκαινια![]()
Τι; Από ταβέρνα θα ήταν ο μουσακάς; Όχι χειροποίητος; :'(Δεν είχε τραπέζι η ταβέρνα..![]()