Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
..Φαν του πανάγου και συ? λύγισες?
Είναι ο τρόπος που μιλάει ε?
.. όχι τον θέλω για δουλειά...
..Φαν του πανάγου και συ? λύγισες?
Είναι ο τρόπος που μιλάει ε?
με πήρε να καθαρίζω τα ψαρια..
.. όχι τον θέλω για δουλειά...
.με πήρε να καθαρίζω τα ψαρια
..
.. όχι τον θέλω για δουλειά...
Περίεργα όλα αυτάμε πήρε να καθαρίζω τα ψαρια
ναι αμέ έρχομαι τώρα όχι αύριο..
Θά σέ πάρω μαζί μου Πανάγο.. θέλεις?
παναγο το νημα του θρυλου το βλεπεις πρωτη σελιδα?ναι αμέ έρχομαι τώρα όχι αύριο.
θέλω την άποψη σας περί του θέματος παρέλαση Νέα Φιλαδέλφεια..θά τον κάνω μάγκα..
...Νιοψίες.
μήν σπαμαρουμε.. θά σας απαντήσω στο δικό σας Τόπικ.θέλω την άποψη σας περί του θέματος παρέλαση Νέα Φιλαδέλφεια.

Καλησπέρα Έλενα... Το καημένο το pc έπεσε θύμα κεραυνοβόλου έρωτα;Καλησπέρα σε όλους..![]()
Με όλα τα κεραυνα αυτές τις 2 ημέρες είχα και ένα θυμα. Το pc μου :-
Μέχρι να πάρω άλλο θα τα λεμε από το κουνιστο, λιγότερο όμως. Πανω που ετοιμαζόμουν να επανέλθω στην κουβέντα που είχαμε αφήσει...
Laptop or Desktop?Καλησπέρα σε όλους..![]()
Με όλα τα κεραυνα αυτές τις 2 ημέρες είχα και ένα θυμα. Το pc μου :-
Μέχρι να πάρω άλλο θα τα λεμε από το κουνιστο, λιγότερο όμως. Πανω που ετοιμαζόμουν να επανέλθω στην κουβέντα που είχαμε αφήσει...
κοιτα αν φτιαχνεται πρωτα(το σταθερο)....κισιςΚαλησπέρα σε όλους..![]()
Με όλα τα κεραυνα αυτές τις 2 ημέρες είχα και ένα θυμα. Το pc μου :-
Μέχρι να πάρω άλλο θα τα λεμε από το κουνιστο, λιγότερο όμως. Πανω που ετοιμαζόμουν να επανέλθω στην κουβέντα που είχαμε αφήσει...
Τι σημασία έχει; Κουβέντα να γίνεται...Περαστικά στο pc ποια κουβέντα από όλες?![]()
desktop... >Laptop or Desktop?
Τι σημασία έχει; Κουβέντα να γίνεται...