Δεν έγραψα πουθενά την λεξη γκαντεμης.. :S :S :SΕ οχι και γκαντεμης ο πρωθυπουργος μας... Αυτος εχει παρει απο Τερυ
ειναι γουρλης
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν έγραψα πουθενά την λεξη γκαντεμης.. :S :S :SΕ οχι και γκαντεμης ο πρωθυπουργος μας... Αυτος εχει παρει απο Τερυ
ειναι γουρλης
![]()
Έχει μαυρίσει η τσαπου σε υποψήφιες.. ;)Η ελλαδα να συγκεντρωθει να γινει χωρα σοβαρη και οχι να ξεροχυνει με τις βουλευτινες..
Λεω γω τωρα.. Η μπα![]()

Καληνυχτα μας με αναλογη φωτο :-* :-*

Επειδη τον ειπες <<γουρλο>> βρε . Νομισα οτι το ειπες ειρωνικα .. Αλλωστε ολοι γκαντεμη τον λενε.Δεν έγραψα πουθενά την λεξη γκαντεμης.. :S :S :S
Υπο αυτην την εννοια που το θετεις οχιΕλεναρα δεν μας λυπάσαι???![]()

Επειδη τον ειπες <<γουρλο>> βρε . Νομισα οτι το ειπες ειρωνικα .. Αλλωστε ολοι γκαντεμη τον λενε.
Γκαντεμης ξεγκαντεμης παντως , θα δειξει τι ψαρια πιανει κι αυτος ;)
Υπο αυτην την εννοια που το θετεις οχι![]()
![]()
Έχει μαυρίσει η τσαπου σε υποψήφιες.. ;)
![]()
![]()
![]()
)...Την φυλαγα για εδω αυτη..Έχεις μέρες να μας βάλεις καμία καλή φωτο

Θεωρω οτι καλα ξεκινησε .. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ;)H γκανετμοσαυρα ομως τον εριξε τον ΕΝΦΙΑ αρκετα, θα τα διοχετευσω τα λεφτα στην πραγματικη οικονομια δλδ CALL GIRLS χαχαχαχ
Ψηφίζω Έλενα "δαγκωτό"Την φυλαγα για εδω αυτη..![]()
Επειδη εχω τετοια πολιτικη αντιληψη συχαινομαι την πολιτικη...Ελενα εχεις πολιτικη αντιληψη που γενικα δεν εχει ενας μεσος ψηφοφορος ο οποιος θελει ενα καλο ιματζ μονο χωρις να ακουει τις αποψεις του υποψηφιου και μετα διαμαρτυρεται γιατι του εχουν πηδηξει τη ζωη!!
Εσενα θελω να παρω, αλλα δεν εχω αποφασισει που θα σε παω ... YETΖακετα να παρεις.
Μπέμπα δεν με πιάνεις..Εχω παρατηρησει το εξης και σε αυτες και στις προηγουμενες εκλογες .. Οποια η οποιος εχει καποιους φολοουερς στα σοσιαλ, η τυχαινει να ειναι δημοσιο προσωπο , (ενεργοποιωντα τους fan τους ) ευκολα μπαινει στην βουλη (αν οχι ευκολα με καποια προσπαθεια η σπρωξιμο)...
Και μενουν θεατες (εκτος πολιτικης σκηνης), ατομα που εχουν προσφερει στην κοινωνια , μορφωμενα και κοινωνικα και επιστημονικα .... Θα με πεις τωρα , παλια δεν γινοταν αυτο ? Ισως τωρα λογο των social ειναι πιο εμφανες και προκλητικο...
Θεωρω οτι καλα ξεκινησε .. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ;)
Δεν ηρθε ακομα ...Μπέμπα δεν με πιάνεις..
Δες πμ.
Την φυλαγα για εδω αυτη..![]()