goystakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 286
- Like
- 38
- Πόντοι
- 1
ελενα..ελενα..πατας στης αδυναμιες μας!!!....ελενα μονο προσεχε γιατι ωπος μας θετεις εμας σε κινδυνο(εμφραγμα,εγκεφαλικο κτλπ)θετης σε κινδυνο την υγεια σου πραγματικα!απο τι θα με πεις???εχεις σε αποσταση αναπνοης την υψηλη ταση μεταφορας ηλεκτρικης ενεργειας!!!αυτα να τα προσεχεις κουκλα μου.ειναι ηλεκτρομαγνητικα πεδια που επιρεαζουν(ρωτα και αλλου μην νομιζεις μονο τα λεω εγω)προσεχε την υγεια σου(ε οκ δεν πειραζει 1-2ωρες αν στεκεσε εκει)Καθενας με τον τροπο του.. Εμεις πρεπει να κατανοουμε την καθε συμπεριφορα, αρκει να μην περναει τα ορια..
Α και για να μην ξεχνιομαστε.![]()
Ζεστηηηηη.. εδω ψηλα στην Αλεξανδρούπολη![]()
![]()
![]()

:-* :-* Ολα, πάνε καλά βασει του προκαθορισμενου σχεδιου..


