Νέα

Έλενα Χατζή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athensdiva
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 57K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πως φανταζεστε το τελειο call girl εμφανισιακα , ασχετως ποσο καλη ειναι στις υπηρεσιες.

  • Τουμπανο με σιλικονες παντου + fit εκδοση , κοιλιακοι φετες κλπ

    Ψήφοι: 171 9,3%
  • Κλασσικο γυναικειο κορμι με τις καμπυλες του , αλλα εμφανως γυμνασμενο

    Ψήφοι: 1.285 69,8%
  • Αφρατουλα

    Ψήφοι: 241 13,1%
  • Εξαιρετικα αδυνατη

    Ψήφοι: 78 4,2%
  • Οτι ναναι....Τρυπες να υπαρχουν..

    Ψήφοι: 65 3,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.840

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Ουτε καν τον εχω συναντησει.. Ισως εχεις καταλαβει απο διαφορες αναρτησεις μου εδω κ αλλου, οτι δεν ειμαι και τοσο φαν του κυκλωματος της show biz και των παρελκομενων αυτης.. Παραμενω απλη, ζωντας απλες στιγμες με απλους ανθρωπους..
για αυτό σ αγαπάμε όλα τα μελοι του bou
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
για αυτό σ αγαπάμε όλα τα μελοι του bou
Και εγω σας αγαπω με τα στραβα σας κ με τα ισια σας (και εγω εχω απ αυτα αλλωστε) .. Ξερω οτι θα βρεθει καποιος να το σχολιασει αυτο με τον γνωστο τροπο, αρνητικα...

Ομως εδω μεσα γραφω επειδη  μ αρεσει, αλλοιως θα ειχα αποχωρησει..

Επαναλαμβανω μην βιαστεί καποιος και πει οτι <<εδω ειναι δεξαμενη>>.. γιατι θα απαντησω, οτι εχω ηδη μεγαλη δεξαμενη εκτος social...
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
350
Πόντοι
86
Κατάλαβα για πια λες  ;) Δεν ηξερα οτι ειχε εφεση σε κτηνοβασιες

Λένε οτι σκοτώθηκε όταν κατέρρευσε η σκαλωσιά πάνω στην οποία είχαν σηκώσει το άλογο για να την ε, χμμμ,...,    το άλογο έπεσε πάνω της.

Πήγαινε και με άνδρες πάντως. Και ήταν καλή αυτοκράτειρα.
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Λένε οτι σκοτώθηκε όταν κατέρρευσε η σκαλωσιά πάνω στην οποία είχαν σηκώσει το άλογο για να την ε, χμμμ,...,    το άλογο έπεσε πάνω της.

Πήγαινε και με άνδρες πάντως. Και ήταν καλή αυτοκράτειρα.
Δεν θα διαφωνησω περι της ικανοτητας της στη διοικηση της αυτοκρατοριας της απο τα λιγα που ξερω

Τωρα να πεθαινεις μ αυτο το τροπο το θεωρω εξευτελιστικο..Ποσο μαλλον να εισαι κ αυτοκρατειρα..  :-

Στη Γερμανία που ημουν ειχε πολυ <<τετοιο θεμα>>.. Το κλιμα θα εφταιγε μαλλον.
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
350
Πόντοι
86
Μπορεί να είναι και μουφαντάν η ιστορία.
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Και εγω σας αγαπω με τα στραβα σας κ με τα ισια σας (και εγω εχω απ αυτα αλλωστε) .. Ξερω οτι θα βρεθει καποιος να το σχολιασει αυτο με τον γνωστο τροπο, αρνητικα...

Ομως εδω μεσα γραφω επειδη  μ αρεσει, αλλοιως θα ειχα αποχωρησει..

Επαναλαμβανω μην βιαστεί καποιος και πει οτι <<εδω ειναι δεξαμενη>>.. γιατι θα απαντησω, οτι εχω ηδη μεγαλη δεξαμενη εκτος social...
όλοι έχουμε στραβά και άσχημα σαν άνθρωποι απολύτως φυσιολογικό προσωπικά επειδή είχα και σχέση βάλε και εισαγωγικά στη λέξη αυτή με κοπέλα που τώρα έχει αποσυρθεί από το αγοραίο σεξ δεν είχε ανάγκη ούτε face ούτε ινστα ούτε να είναι στο bourdela για να έχει τη δεξαμενή της....τα κατάφερνε τέλεια και χωρίς αυτά... Άρα έχεις απόλυτο δίκιο σαφως
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Μπορεί να είναι και μουφαντάν η ιστορία.
Σχετικο αρθρο

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Τι να τα κανεις εσυ τα λεφτα αμα δεν τα χαιρεσαι.Η Αθηνα φοβαται να βγει απο το σπιτι για να μην την φανε.Εσυ εχεις την ομορφια σου και την μεγαλη σου καρδια!!!!!!!!!.Καλο βραδυ


Και βυζαρες και κωλαρα εχει, να τα λεμε κι αυτα!  :rolleyes:
 

goystakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2007
Μηνύματα
286
Like
38
Πόντοι
1

goystakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2007
Μηνύματα
286
Like
38
Πόντοι
1
:)
Ουτε καν τον εχω συναντησει.. Ισως εχεις καταλαβει απο διαφορες αναρτησεις μου εδω κ αλλου, οτι δεν ειμαι και τοσο φαν του κυκλωματος της show biz και των παρελκομενων αυτης.. Παραμενω απλη, ζωντας απλες στιγμες με απλους ανθρωπους..
ετσι μπραβο ελενα!!!perfect!στην showbiz το μονο που κανουν ειναι να ψαχνουν ψογφια αλογα να αρπαξουν τα γυαλισμενα πεταλα! και γενκως αυτο συναιβενει,και τωρα υπερτερη και στης δουλειες της ελλαδας να μην τα πολυλογω.καλα κανεις με απλους ανθρωπους καθημερινους συνομιλιες...

τελικα καλα ψυχολογο τους ανθρωπους !!!μεσα πεφτω διανα! :) :) :)
 

goystakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2007
Μηνύματα
286
Like
38
Πόντοι
1
Εχει λεφτα ομως αυτη..  :happy:

Πολλλαααα..  :rolleyes:
τα λεφτα ειναι μεσω εξυπηρετησεις αναλογων απαιτησεων!αλλος αρκειτε π.χ με 20ευρω την μερα αλλος 40 και λεει λιγα ειναι!τα πολλα λεφτα φερνουν αγχως!!!η ανεση μονο αρκει...

εσυ ελενα εχεις ψυχη!!!ταπεραμεντο,ξερεις τι κανεις...αυτη με τον προικοθηρα που εμπλεξε την εφαγε λαχανο!την πουλισε αγαπες και ερωτες τα χαψε η αθηνα!ασε που και οι διαχειρηστες της ποσαααααα θα την φαγαν και ουτε καν καταλαβε τι εγινε...κοριτσακη ειταν!
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Σίγουρα, μια και πιάσατε αυτό το θέμα, αυτή η οικογένεια έχει πληρώσει πολλές κατάρες.
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
τα λεφτα ειναι μεσω εξυπηρετησεις αναλογων απαιτησεων!αλλος αρκειτε π.χ με 20ευρω την μερα αλλος 40 και λεει λιγα ειναι!τα πολλα λεφτα φερνουν αγχως!!!η ανεση μονο αρκει...

εσυ ελενα εχεις ψυχη!!!ταπεραμεντο,ξερεις τι κανεις...αυτη με τον προικοθηρα που εμπλεξε την εφαγε λαχανο!την πουλισε αγαπες και ερωτες τα χαψε η αθηνα!ασε που και οι διαχειρηστες της ποσαααααα θα την φαγαν και ουτε καν καταλαβε τι εγινε...κοριτσακη ειταν!
Κατ εμε η Ιστορια της Αθηνας μονο θλιψη μπορεί να προκαλεσει.. Μονο!
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Σίγουρα, μια και πιάσατε αυτό το θέμα, αυτή η οικογένεια έχει πληρώσει πολλές κατάρες.
Και απο οτι διαβαζα καπου σε καποιο αρθρο, απο αυτην προσπαθει να ξεφυγει ακομα κ τωρα..

Οπως ειπα. Θλιβερη ιστορια  :-
 

Elena xatzi

Πορνοστάρ
Εγγρ.
6 Ιουν 2017
Μηνύματα
20.410
Like
35.771
Καληνυχτα παιδια κ καλο ξημερωμα  :-* :-*  :-*
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Και απο οτι διαβαζα καπου σε καποιο αρθρο, απο αυτην προσπαθει να ξεφυγει ακομα κ τωρα..

Οπως ειπα. Θλιβερη ιστορια  :-


Ακριβώς, μόνο θλίψη. Κάποιες ιστορίες δεν έχουν happy end.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom